OKULUN İLK GÜNÜ

2.7K 104 43
                                    


Lütfen oy vermeyi unutmayın<3

Herkese merhaba, ben Yu Jin. Yarın okullar açılıyor. Okulların açılmasını hiç istemiyordum ama bir yandan da okulda çok eğlendiğim zamanları düşünüyordum. Açıldığı için hem üzgün hem de mutluydum. Neyse... İsterseniz size kendimi tanıtayım. Ben Yu Jin. 17 yaşındayım. Boyum 160 falan ve kilom da 43. Seul'de yaşıyorum.

Bir ay falan önce bir kolejin bursluluk sınavına girmiştim. Bugün açıklanacaktı ve sabahtandır açıklanmasını bekliyorum. Durumumuz kötü değildi. Ne zengin ne fakirdik. Ama burslu bir şekilde okula gitmek para vermekten daha iyi.

2 SAAT SONRA

Tam ümidimi kaybedip bilgisayarın başından kalkıp gidecekken sonuçların açıklandığını gördüm. Hemen sandalyeye oturup bilgilerimi girdim ardından SONUCU ÖĞREN butonuna tıkladım ve gördüğüm şey ile küçük bir çığlık attım.

TEBRİKLER KAZANDINIZ

Hemen koşarak anne ve babamın yanına gittim ve kazandığımı söyledim. Annemle babam beni tebrik ettiler ve sarıldılar. Mutluluktan yerimde duramıyordum. Hemen anne ve babama okul forması almaya gideceğimi söyledim. Altıma kot bir şort üstüme de beyaz t-shirt giydim. Yanıma bir miktar para alıp çıktım.

Yürüyerek okul formasının alındığı yere geldim. İçeri girdim ve çalışana okul forması almaya geldiğimi söyledim. Çalışan sadece bir tane okul forması kaldığını söyledi. Ben de belki benim bedenimdir diye bakmak istedim. Çalışan formayı gösterdi, ben de kabine girip denedim. Bedeni biraz küçüktü. Gömlek ve ceket üstümde güzel duruyordu ama eteği birazcık kısaydı. Üstümü tekrar değiştirip çalışana ''Bir üst bedenini istetebilir misiniz?'' diye sordum ama çalışan yarın okul başlayacağı için istetemeyeceklerini söyledi. Ben de mecburen onu aldım.

Formamı aldıktan sonra eve geldim. Yarın için sabırsızlanıyordum. Hemen akşam rutinimi yaptıktan sonra alarmı kurdum ve kendimi uykuya bıraktım.

ERTESİ GÜN

Sabah lanet olası alarmla uyandım. Yavaş yavaş yataktan kalktım ve yüzümü yıkadım. Daha sonra okul formamı giydim. Dudağıma hafif bir parlatıcı sürdüm. Saçımı açık bıraktım. Çantamı da alıp evden çıktım. Okul evimize uzak değildi. Bunun için yürüyerek gitmek istedim.

Okulun önüne geldim. İçeri doğru yürürken okula göz gezdiriyordum. Etrafta spor arabalarıyla gelen öğrenciler, gülüşüp konuşan arkadaşlar, el ele tutuşmuş sevgililer vardı.

Ben etrafa bakarken birden biri bana çarptı ve yere düştüm.

- Hey önüne baksana, dedim yüzüne bakmadan ve kalkıp üstümü düzelttim.

Sonra ona baktım ve karşımda...

•BİRAZ KISA OLDU SANIRIM İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN AMA UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.

BAD BOY -PARK JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin