Derin bir nefes alarak kırmızı kalpli kartı artık rahat bırakmaya karar verdim.
Jeon Jungkook...
Gayım...
Ve ona deliyim...
Kafamı masama vura vura kırmayı planlıyordum. Ona bunu nasıl verebilirim ki?! Jibooty'im yemez bir kere!
"Neden yapıyorum ki bunu..."
Belkide bir ay sonra babamın yanına Amerika'ya gideceğimdendir? Her neyse... Sadece umarım bir ayım zehir gibi geçmez...
<3
Okulun girişi çok sakindi, onu gözlemek için iyi bir zamandı. Sırtımdaki çantayı çoktan sırama bırakmış, girişin biraz uzağındaki ağaçta gelmesini bekliyordum.
Elimde ise tüm gece boyunca düşünüp yazdığım kırmızı kalpli kart...
Tanrım! Bunu ona nasıl vereceğim?
Derin düşüncelerimi, onun parlayan silüeti yarıp geçmişti. Elindeki müzik çaları ile uğraşıyor ve yavaşça yürüyordu. Gördüklerine selam veriyor, tatlı bir şekilde gülümsüyordu. Bir yandan da diğer elindeki tatlı ekmeği yemeye çalışıyordu.
O bir melekti,
Yakışıklı ve mükemmeldi,
Okulun altın çocuğuydu,
Nazikti,
Ve benim kalbimin baş tacıydı...
O Tanrı gibi gülüyor,
Zeus'a meydan okuyor,
Bence o Aphrodite'in oğlu,
Tanrım çok tatlı! O tavşan dişleri ve minicik gamzesi... Ölüm sebebisin be adam!
Derin bir nefes alıp ağacın arkasından çıkmaya hazırlanırken göz göze geldik. Bu nerden çıktı şimdi Tanrı aşkına?!
Hemen ağacın arkasına geri geçip derin nefesler aldım. Bir bakışı ile bu haldeysem, ona kartı nasıl verecektim ki?
Tekrar göz ucu ile ona baktığımda yürümeye devam ettiğini gördüm. Derin bir nefes alıp gevşekçe tuttuğum karta- KART NERDE?!
Sağıma soluma panikle bakınıp aramaya başladım. Çok geçmeden onu Jeon'un önünde gördüm. Kartı oda görmüştü... Çünkü şuan yerden eğilip alıyor!
Acele ile ona doğru koşturup eline atladım.
"Ver onu!"
"Hey?"
Bir yakalıyor, bir kaybediyordum. O ise anlamadığı için kartı kendine çekiyor, neler olduğunu soruyordu. Bunu okumamalıydı, hayır bunu kesinlikle yapmamalıydı!
Nihayet tuttum derken, önüme bakmak yeni aklıma gelmişti. Niye bu kadar dip dibeyiz ki?!
Tanrım yakından çok daha güzel!
"Hey Kook!"
Hemen kartı boşverip onun üzerinden çekildim ve çalılıkların arkasına saklandım.
Arkadaşı ona selam verip kolunu omuzuna atmış ve beraber yürümeye başlamışlardı. Jungkook ise arkasını dönüp bana bakmaya çalışıyordu.
"Bu kart ne dostum?"
TANRIM HAYIR!
Hemen saklandığım yerden çıkıp kartı almaya çalıştım. Ama ne yapsam dikkat çekiyordum. Alamıyorum, kahretsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Un Battement De Coeur _JiKook_ [oneshot]
RomanceHerşeyin suçlusu aptal bir kalp karta yazılmış duygularım. Bakın ya salağım... Yada aşık. {Oneshot}