Part 51

20 1 0
                                    

Luke Pov

Ik kijk naar mijzelf in de spiegel en ik zie alleen maar tranen over mijn wangen stromen. Hoe en waarom, dat zijn de enige vragen die ik mijzelf nu afvraag. Ik wil Selena altijd bij me hebben. Ik wil haar niet nog eens uit het oog verliezen. Ze zeggen altijd uit het oog uit het hart, maar dat zal bij mij niet gebeuren. Ik zal hoe dan ook altijd van haar blijven houden. Ashton kwam aanlopen en keek vanaf een afstandje naar mij. Luke I gotta tell you something, zei Ashton. Ik haalde mijn handen weg van de wasbak en keek hem vragend aan. Luke, I kinda did something which you're not going to like, but I had to, zei Ashton. What is it, zei ik en keek hem nog steeds vragend aan. Well, I told Dave that Selena should not come on tour because I still have feelings for her and I know that at some point we are going to argue and fight about it. You did what, schreeuwde ik naar hem. Are you crazy, you told me you didn't like her anymore what's wrong with you how could you even do that. Why are you being so selfish Ashton, you know that I love Selena so much. Do you even know I can hardly breath because of all this. Ashton you know what, I thought you were my best friend. But best friends won't fucking do this. I am fucking leaving, go find another bandmember. You should have thought about this. And you should tell Michael that he has to get over me. What's wrong with you all, why are you guys acting so strange lately. Anyway, I am leaving. I am going to end my contract by our management as soon as possible. Don't come after me okay, zei ik.
Ashton keek heel erg geschrokken en kon geen enkele woord uitbrengen behalve mijn naam te stotteren.

Ik pakte mijn tas op en liep richting de uitgang. Dave liep mij nog achterna en greep me bij mijn arm. Where are you going Luke, keek hij verbaasd. I am going to end my contract, I am leaving the band. Dave how could you even, you knew all about this and you just acted like you didn't know. You know what screw you, I don't want to see you guys anymore. Don't call me and don't come after me.

Ik liep naar buiten en gaf de eerst volgende taxi een seintje. Ik stapte de taxi in en gaf het adres door van Selena's huis. Voordat de taxi wegreed kwam Calum keihard aangerend naar de taxi en bonste een aantal keer op het raam. Ik stak mijn middelvinger op en ik vroeg aan de taxichauffeur of we konden wegrijden. En binnen enkele seconden reden we weg van de airport.
Onderweg was ik de management aan het bellen om ze te laten weten dat ik zal stoppen met de band. Luke, you just can't end the contract you should at least wait 2 years to end it, zei mijn manager. Listen I don't care I am going to pay those two years off. That is at least 10 million, Luke. Agreed, take all the money from my bank and I wanna end it right now, zei ik.
Let me remind you, if you ever wanna come back we will not accept you, zei hij. I don't care, take care of it and end it asap bye, zei ik en hing de telefoon op.
Ongeveer twee minuten na het telefoongesprek stopte de taxi voor het huis van Selena. Selena was nog steeds buiten en zat voor de voordeur met haar armen over elkaar en keek voor haar uit tot ze de taxi voor haar huis zag. Ze keek verbaasd en stond voorzichtig op. Ik stapte de auto uit en ik liep rustig naar haar toe. Selena keek verbaasd en rende richting mij en ik sloeg mijn armen om haar middel. Luke, what's wrong I thought you guys were going t.. en voor ze haar zin kon afmaken plaatste ik mijn lippen op dat van haar. Ik trok me terug van de kus en zei: Selena I left te band I wanna start a new life with you. Selena keek mij geschrokken aan. What, no, no Luke, you cant just leave the band for me. I am being supportive and I would do anything to see you perform and do what you love the most. Selena, listen, zei ik. Ashton did all of this, he still loves you and that's why you couldn't come on tour because he is a douchebag he wanted you for himself. And you know what Selena, I already ended it. I want to start a new chapter with you, no paparazzi no fame no money. Only you and me and our families. Selena keek me heel dankbaar aan en gaf mij een strakke knuffel. Luke, just know that I love you so much. Let's start this new chapter then..

There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu