7.Bölüm

2.6K 83 7
                                    

Bir anda Ali gülmeye başladı.
Y: Ali noluyor?
Ardından Gökhan da gülmeye başladı. Arkasından annem geldi ve bütün çete geldi ve hepsi birlikte gülmeye başladı.
Y: Noluyor lan burda??
A: Bugün günlerden ne Yaprak?
Y: 10 Temmuz
A: Geçen sene 10 Temmuz u hatırlıyor musun? Hani geç 1 Nisan bize öyle bir oyun oynamıştın ki yüreğimiz ağzımıza gelmişti. Her 1 Nisanda anlarız diye şaka yapmayıp geç 1 Nisan yapardın. Ama geçen sene 10 Temmuz a denk gelmişti yine.
Oy: Gördün mü kızım geçen sene bize resmen öldü numarası yapmıştın ya bu yine bir derece Yaprak.
Y: Ya yüreğim ağzıma geldi napıyorsunuz siz bu arada Ali teklif gerçek miydi?
A: Tabikide Yaprak ha bide dur unutmadan.
Tam o sırada Ali tekrar diz çöktü.
A:Bu sefer yalan yok, oyun yok gerçekten soruyorum. Benimle evlenir misin Yaprak?
Y: Tabikide evlenirim. Normalde şaka yapacaktım ama kıyamadım ya çok seviyorum seni koca oğlan.
Etrafıma baktığımda Ali'den başka kimse yoktu yanımda bende bir anda Ali'nin dudaklarını dudaklarıma bastırdım.
A: Seni çok özlemişim küçük titan.
Y: Bende Alikuşum bende ama bunun intikamı itinayla alınır.
A: Tamam tamam alırsın hadi çocukların yanına gidelim.
Biraz el ele yürüdükten sonra karşımızdan bir çift geliyordu. Dikkatli baktığımda onun Barış olduğunu gördüm. Yanında çok güzel bir kız vardı. Sanırım sevgilisi buydu.
Yanlarından geçerken Barış selam verdi.
B: Merhaba çocuklar bu Melis kız arkadaşım.
Melis: M
M: Merhaba Barış sizden çok bahsetti. Oradan tanıyorum sizi.
Beni göstererek,
M: Sanırım sen Yapraktın, sen de Ali olmalısın.
A: Evet.
Y: Neyse Barış hayırlı olsun bizim işimiz var mutluluklar.
Barışla Melisin yanından uzaklaşıp çocukların yanına geldik. Biraz oturduk Barış ve Melis ten bahsettik onlara şaşırdılar.
Sonra bir anda kapı çaldı...
Sizce gelen kim??
Yorumlara Yazın❤


4n1k(4 Yıl Sonra) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin