Yine Mi Sen? -Açıklamayı Oku!

8 3 1
                                    

Lara'dan:

Ben Lara. Öyle pek bir özelliğim
de yok herkes gibi öyle yetenekli de değilim ama çok sevilirim. Neden diye sorucak olursanız hemen söyleyim çünkü babam zengin. Ve sırf beni ben olduğum için değil, param olduğu için seviyorlar. Herkesten o kadar nefret ediyorum ki sırf zengin olduğum için kanka olmak iseyen kızlar, sevgili olmak isteyen erkekler ve yapmacık kişilikler. Ne kadar da bu hayattan sıkılsam da her zaman gerçek dostluk ve aşklara özenmişimdir. Ve artık yaşım oldukça geçiyor ve ben bir kere bile bir kişiye gerçekten güvenemedim. Bu kişi cidden beni ben olduğum için seviyor da diyemedim. Yapmacık samimiyetlerden hep nefret etmişimdir ama nafile hep onlarla büyüdüğüm için artık alıştım. Annem ise ki annem demekten utanıyorum ben küçükken babamı aldatmış ve kiminle diye sormayın. Babamın en sevdiği, kardeşi bildiği, güvendiği, her sırrını paylaştığı, kardeş dediği kalleşle aldattı. Ben hep babamla büyüdüm. Babam bana istediğim her şeyi aldı. Aklınıza ne gelirse. Ama sadece tek bir eksiğim var o ise 'mutluluk' her zaman özendiğim sadece adını duyduğum ama hiç tadamadığım işte bir duygu. Ve bende herkes gibi mutlu olmayı hakediyorum. Ama artık uyumam gerekiyor yarın üniversitenin ilk günü bir yandan heyecanlıyım ama ilk günden kesin beni çok seven arkadaşlarım olur. Pardon paramı diyecektim.

Gökalp'ten:
Ben Gökalp. Tamam kabul biraz çapkınım. Biraz değil ama azıcık fazla. Azıcık fazla ne oğlum ya. Neyse baba parası yemeyi de valla biraz azıcık gibi saçma cümleler kurmayacağım çok severim. Bide bazı hobilerim vardır bunları pek ayrıntıya girmeden anlatıyım, kızlar. Anladınız siz. Ve bir gece hayatım var. Gece klüpler, otel odaları falan anlamışsınızdır. Ben aşka ve mutluluğa pek inanmam. Hatta pek değil hiç inanmıyorum. Tek derdim kızlar ve bir kızla yetinemem. Bu yüzden dediğim gibi benim bir gece hayatım var ve evet biraz egoluyum ama çok yakışıklı olduğum söylenir. Ve param var.  Bütün kızlar benim için can atıyor. Tabii ki bende isterim beni seven bir kadın, tatlı çocuklarım ama bu hayat daha eğlenceli. Çünkü hiç bir kişiye kendimi bağlayamıyorum artık. Lise çağlarında cidden bir kıza aşık oldum ama öyle böyle değil. Kız okula makyajsız geldi Mahmut'a benzemiş korktum bıyıkları filan vardı galiba hergün tıraş oluyo. Yani aşkta benim için böyle bişey beni seven biri olmalı ve özellikle doğal (makyajsız Mahmut'a benzemeyen). Ama şuan saat bâyâ geç oldu ve ben yarın üniversiteye başlıyorum hadi ben yatar.

Kitabın devamı gelsin mi? Aşağıdaki açıklamayı okurmusun? Sonra bölüm gelmiyor diye bana sövme lütfen okumadan geçme!!!

Arkadaşlar başrollerimiz bunlar ve eğer beğendiyseniz devam edicem. Çünkü diğer Wattpad hikayeleri gibi yarım kalsın istemiyorum çünkü çoğu hikaye yarıda bırakılmış "artık bu kitaba devam etmek istemiyorum" gibi saçma açıklamalarla çoğu okuyucusunu yarım bırakan yazarlar ve kitaplar. Ama ben yolun başındayken size soruyorum kitaba devam etmeliliyim eğer devam edersem ki şöyle olacak. İki başrolümüz var bazen komik, bazen üzücü, bazen kızacağınız güzel bir kitap olacak. Son 1 hafta içinde kararımı vermek istiyorum elinizi çabuk tutun çünkü tatlı bir kitap olacak!

Sizleri tanımasam da çok seviyorum buna emin olun. Kararlarınız benim için çok önemli bu yüzden kitaba başlamadım sizleri çok seviyorum kuşlarım 🐦💙🌈🌸

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yine Mi Sen?Where stories live. Discover now