RRB ile Tanışın

2.1K 83 28
                                    

***Çizgi-dizideki gibi yuvarlak kafalı değiller,normal insanlara benziyorlar*** Öģlen olmuştu,ders çalışıyordum,en azından ders çalışmaya çalışıyordum çünkü Buttercup ve Bubles,saçma bir filim izliyorlardı,çalışamayacağımı anladım ve devriyeye(bunu doğru mu yazdım?)çıkmaya karar verdim...Biraz alçaktan uçuyordum,Önüme bakmıyordum,Dexter'ı düşünüyordum,gerçekten bana iyi davranıyordu ama onu ben arkadaş olarak görüyordum,o galiba bana farklı yaklaşıyor,Ahhh...Hadi ama Dexter mı?Böyle aptalca ve mantıksız birşeyi nasıl düşünebilirim...Aklımdaki soruları düşünürken,birden birisine çarptım ve düştüm,Hayır düşmedim,çünkü beni birisi asılmıştı,elimden tutmuştu,böylece düşmemiştim....Baktığımda wowwww...İkimizde uçuyorduk,demek bizim gibi kişilerde vardı,Kırmızı gözlü,kızıl kısa saçlı,kırmızı sweet-tişört ve altına kot bir pantolon giyiyordu."Hey,merhaba,güzellik,Bir sevgilin felan var mı?"dedi,şaşkınlığımı atlatıp,ondan uzaklaşmaya çalıştım,çünkü çok yakındık,"Senin güçlerin mi var?,ama nasıl..."diyebildim,donuk bir tavırla,İki elini de cebine koydu ve tebessüm etti,etrafımda beni süzerek dönüyordu"Biliyormusun?Bana çok benziyorsun ve sorumun cevabını alamadım"dedi,tam ona vuracakken,uzaktan bi ses geldi"Seni lanet herif nerdesin,Brick"dedi,"Sonra görüşürüz,yakın zamanda görüşüceğimize eminim"dedi ve arkasında kırmızı izler bırakarak hızla uçup gitti,bense arkasından aval aval baka kaldım....Aklımda milyon soru,onlar kimdi,iyiler mi yoksa kötü mü? Bizim gibi kaç kişi vardı?Düşüncelerimi Dexter'ın seslenmesi böldü"aaa,merhaba Dexter ne oldu?"
"-ııığı şey,b-ben senle uzun zamandır,konuşmak istediğim bir şey var,ben ben se-senden hoşlanıyorum"dediği an ben şok ben iflas,bende onun gibi kekelemeye başladım,"Dexter lütfen,daha sonra,şu anda vaktim yok"deyip onun hiçbirşey demesine izin vermeden,hızla ordan uzaklaştım.Bubles merakla"Kardiş,Bloos,nerdeydin?Seni çok merak ettik,seni heryerde aradık,unutma birbirimize dikkat etmeliyiz bu aralar...","Kızlar,buna inanamazsınız,benim erkek versiyonum varmış,bunu profösöre söylemeliyiz."Şaşkın şaşkın bana baktılar, Sonra hep birlikte haraket etmeye başladık,Bubles,aniden durunca bizde durduk ve söze başladı,bunları söylerken düşünceliydi,"Peki,nerde karşılaştın,sana birşey dedi mi?"olanları düşününce biraz kızardım,"Şey aslındaaa,Önüme bakmıyordum ve ona çarptım adı galiba brick miydi neydi sonra sevgilin var mı diye sordu"bunları tek nefeste söylemiştim,Buttercup "Owww,şu Birck denen erkek sana asılmış"dedi,ona ölümcül bakışlar attım,hemen sesini kesti.Önümüze devam ettik,Pröfösöre olanları anlattım(yani tabi asıldığı kısım hariç,ne bekliyordunuz)...
Profösör düşünceli gibiydi,"bunu araştırıcam kızlar,ben sizden başka süper gücü olan insanlar tanımiyorum"dedi.
Buttercup'ın ağzından;
Blossom,o Brick'ten bahsedince kızarıyordu,galiba bizim bayan Pröfösör aşık olmuş...
Blossom' ın ağzından;
Ertesi gün;
Kalktığımda hemen hazırlandım,okul vaktiydi,okulun gelmesini dört gözle bekliyordum(açıkçası yazar gelmesin diye Allah'a dua ediyor....)Ama kardeşlerim için aynı şeyi söylemek mümkün değil...Ama bir yandanda Dexter'la karşılaşmamak için dua ediyordum,ne cevap vereceğimi bilmiyordum.Okula normal insanlar gibi yürüyerek gittik,Herkes okula gelecek yeni elemanları konuşuyordu,1.ders bayan....(adını bilen var mı?diye sorar PPG'nin en utanç verici hayranı)
İşte,öğretmenimiz,sınıfımıza yeni öğrenciler geldiğini söyledi,ilk kırmızılı çocuğu görünce hemen Buttercup'ı dürttüm,"işte bu bahsettiğim Brick..."
"Demek bu o Brick"dedi...Öğretmen kendilerini tanitmalarını istedi,ilk olarak kırmızı söze başladı"Benim adım,Brick,kardeşlerimle birlikte haylazlık yapmayı severim"dedi,Yeşilli olanda"bende Butch,şaka yapmaya ve en küçük kardeşimle uğraşmaya bayılırım,ayrıca kızlara da..."dedi,Mavilide kendini tanıttı"Benim adım Boomer,kardeşlerimle takılmayı,gezmeyi ve şarkı söylemeyi çok severim"dedi.Brick bana sırıttı bende elimi onu göremeyeceğim bir şekilde, gözümü engelledim ve başka bir yana doğru bakmaya başladım,zil çalınca hemen tennefüse ilk çıkan ben oldum,Buttercup-" genelde ilk çıkan ben olurdum,ama Bloos benden daha hevesliymiş"dedi,ona aldırmadım.Dexter yanıma geldi ama sanki bizim utangaç Dexter gitmişte yerine çapkın Dexter gelmişti,beni duvara yasladı ve yaklaşıyordu,yaklaşıyordu gittikçe yaklaşıyordu gözleri dudağıma kaydı,birisi beni çekti,ohhh...Zor kurtulmuştum birden baktım"B-brick s-se-sen"diyebildim,belime kollarını sarmıştı,rahatsız olmuştum,"Sen benim sevgilimemi yaklaşıyorsun"dedi sinirle,"Sevgili mi?"diye sordu bana,bende ne yapıcağımı bilemeden,"E-evet"dedim,ordan uzaklaşınca,Brick'ten ayrılmaya başladım,"Sen beni korudun"dedim,oysa ukala bir şekilde"Evet,ve ona sevgiliyiz dedin yani bu teklifimi kabul ettin mi demek"dedi bana yaklaşarak"Siz erkekler hepiniz aynısınız,ne dememi bekliyordun ki hem,sevgiliyiz diyen sensin"dedim,kızgındım,ona bir yapıştırmak istiyordum,elimi tam vuracakken "hadi ama kızıl yapma böyle,senin akıllı olduğunu duymuştum,ama pek öyle değilmiş"dedi,"ne demek istiyorsun?"dedim tek kaşımı kaldırarak,"yani demek istediğim şu,benim gibi yakışıklı,güçlü,her kızın hayali birisini istemiyorsun"dedi,bense gözlerimi yuvarladım ve dolabımdan kitaplarımı alırken,oda dolaplara yaslanmış bana sırıttıyordu"bay ukala,lütfen beni affedin,sizin gibi bir mücevheri nasılda göremedim"dedim alaylı bir şekilde,oysa"affedildin"dedi,off çatık iyimi tam Dexter'dan kurtulduk derken,bir diğeri geliyor...

Zor kurtulmuştum birden baktım"B-brick s-se-sen"diyebildim,belime kollarını sarmıştı,rahatsız olmuştum,"Sen benim sevgilimemi yaklaşıyorsun"dedi sinirle,"Sevgili mi?"diye  sordu bana,bende ne yapıcağımı bilemeden,"E-evet"dedim,ordan uzaklaşınca,Br...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

××××××××××××××××××××××××××××××××
Diğer bölüm daha güzel olacakkkkk...

Blossom × Brick High school au....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin