Prolog
,,Koreea de Nord declara razboi Statelor Unite,, ,toate canalele de televiziune erau impanzite cu aceast ultim anunt special.Ultimul anunt special inainte de evenimentele ce au urmat.
Populatia era in total panica ,fiecare tara a globului isi lua deja masuri de siguranta, unele sperand ca vor putea scapa din razboiul ce avea sa inceapa,alte,stiind ca nu aveau nici o scapare au ales sa se alieze cu una dintre tari sperand la protectia acestora.
Pe data de 27 iulie 2130 Coreea a lansat primul val de rachete chimice asupra SUA.Zeci de orase au fost distruse in doar cateva minute .Mii de oameni au murit in acea zi.
28 iulie 2130 SUA lanseaza contraatacul.O bomba atomica spulbera 2 dintre cele mai importante orase ale Koreei de Nord.
Aceste 2 zile au ramas in istoria omeniri ca ,,Adevaratul sfarsit al umanitatii,, .Razboiul dintre cele 2 tari a inceput treptat sa afecteze si alte state ale globului astfel ca ,4 ani mai tarziu , mai bine de jumatate din suprafata globului era ravasita complet.
Nimeni insa nu prevazuse ce avea sa urmeze .
Capitolul 1
,,Atacurile armate dintre cele 2 state au continuat si in zilele precedente,numarul victimelor fiind insa nedeterminat la acest momen,,.
Tata asculta din nou stirile alea enervante,eram satul pana peste gat de ele.Sentimentul constant de frica ce ma cuprindea doar cand auzeam acel cuvant blestemat ,,razboi,, .Din fericire pentru mine eram unul dintre acele persoane care avea o viata ,,linistita,, as putea spune.Tara in care locuiam nu fusese afectata de razboi in mod deosebit,doar economia noastra avusese putin de suferit ,dar reuseam sa ne descurcam din resursele proprii.
Inca ma puteam bucura de luxul de a ma plimba linistit pe strazile pline de oameni si o vegetatie inca verde ce ma inconjura.Pana si nuanta rosiatica a cerului,efectul toxinelor din aer, mi se parea incredibila uneori , simteam ca traiesc in unul din jocurile video de care ma bucuram cu atat pasiune cand eram mic.Insa acum stiam adevarul,stiam ca eroii nu exista si ca eventual ,toata fericirea aceasta o sa fie distrusa,familia,prieteni,toti isi vor gasi sfarsitul odata si odata.De asta acum uram jocurile video,chiar si cartile sau filmele vechi ce induceau in mintea populatiei acel sentiment de siguranta,acel sentiment ca ,,oricine poate fi propriul erou in povestea sa,, .Am renuntat sa ma mai gandesc la asta acum mult timp."
Cu toate acestea,in timp am invatat sa fiu mai putin pesimist si sa ma bucur de momentele importante, de fiecare secunda petrecuta cu familia si prietenii. ,,Prietenii,, e prea mult spus ,deoarece nu am fost niciodata o persoana tocmai sociala,de multe ori alegeam sa stau in camera mea de unul singur ,mereu am avut aceasta parere ,,proasta ,, despre umanitate ,dintr-un motiv sau altul ma simteam plictisit in preajma altor oameni.Discutiile lor lungi si enervante,comportamentul de ,,sarpe,, al majortiatea oamenilor ma scotea din sarite.
Insa spre norocul meu fiinta aia blanoasa si uriasa imi intelegea sentimentele.Un caine negru imens,cu o aparenta infioratoare la prima vedere,dar un comportament de ursulet de plus in realitate.Era cel mai bun prieten al meu inca de cand eram un bebelus (mama mea il gasise aruncat intr-o cutie de carton in fata casei noastre ...si ,cum spune ea mereu , a fost ,,dragoste la prima vedere,,).Impreuna am impartit momentele bune si rele ,am crescut impreuna ,am invatat sa ne jucam impreuna si aveam o legatura atat de puternica incat ma gandeam ca nimeni si nimic nu o v-a putea rupe vreodata.
CITEȘTI
Black Dog
Science FictionUn sfarsit inevitabil. Un erou neputincios. Sfarsitul vine la fel de rapid ca un abur rosiatic ce descompune usor fiecare parte a fiintei umane,dar o raza de lumina poate patrunde si in cel mai sumbru loc cunoscut de umanitate.