B25 Yıkım

1.9K 64 21
                                    

Sorumun cevabını bekliyordum, bana neden onu yaptığını gerçekten merak ediyordum. Yarım saat önce bana şiir yazmış bu adamın bana tecavüz eden adamla aynı adam olduğunu aklım almıyordu. Neyse ki kafamdaki soruların cevabını vermek için konuşmaya başladı artık.

BERKE: Sana onu yapmak düşündüğüm ve istediğim en son şey idi. Telli duvaklı gelinim olduktan sonra sende istediğin zaman olacaktı. Ama o herifle büyük bir ihtirasla öpüştüğünü gördüğümde dünyam döndü. Büşra sana yemin ederim dünya döndü bebeğim, etraf karardı vücutum titremeye başladı o an kendimi kaybettim. O güne dair hiç bir şey hatırlamıyorum. Hatırlamak ta istemiyorum, bildiğim tek bir şey var Seni Çok Seviyorum hatun.

Onun nişanlısıydım ve başkasıyla öpüşmüştüm, eğer onun yerinde ben olsaydım sevdiğim birinin başkasıyla öpüştüğünü görseydim en fazla öldürebilirdim. Tamam ırzına geçmezdim ama öldürürdüm.

Yatakta yatmaktan sıkılmıştım, saatlerce bile yatakta yatmayan bir insan olarak şuan dinleneceğime yatmak beni yoruyordu. Kum torbamı istiyordum, bebeğimi istiyordum. Kucağım da nefes alış verişlerini dinlemek istiyordum. Ne çok şey istiyorum ben diye düşündüm.

Daha fazla sıkılmamak için komidinin üzerinde ki telefonumu aldım ve Saye'yi aradım. Yağmurlarda kalan Saye kuşa ikisinin de bize gelmesini çünkü sıkıldığımı söyledim.

~BERKE'DEN~
Karımın telefon konuşmasından sonra onu izlemeye devam ediyordum. Telefonumun çalmasıyla odada bozulan sessizlik sinirimi bozsada bir iş adamı olmak böyle birşey idi.
Telefonuma baktığımda arayanın adamlarımdan Cengiz olduğunu görünce hiç düşünmeden açtım.

BERKE: Dinliyorum Cengiz?
Endişeli sesi kulaklarıma dolmuştu.
CENGİZ: Patron bu saatte rahatsız ediyorum kusura bakma ama bir teslimat aldık, çok büyük bir teslimat şu Patron lakaplı adam senden mal almak istiyor.
BERKE: İyi de o adam zaten uyuşturucu satmıyor mu?
CENGİZ: Hayır patron, Patron lakaplı adam seri kiralık katillerle uğraşıyor ama sanırım bu işe bulaşmak istiyormuş yüklü bir miktar söyledi. Ama önce deneme yapmak istediğini söyledi ve başınızda kim varsa teslimata o gelsin dedi.
BERKE: Anladım, bizi enseleme olasılıkaları yüzde kaç Cengizhan?
CENGİZ: %1 abi
BERKE: %1 de olsa bir riskimiz var Cengizhan ve ben riske girmeyi sevmem o riski ortadan kaldır oğlum sonra da teslimatı gerçekleştirelim, şimdi bana adamın numarasını ver.
CENGİZ: Tamamdır abi mesaj olarak yolluyorum.

Kapısını her zaman kilitli tuttuğum çalışma odama girmiş mesajın gelmesini bekliyordum. Sessiz odamda mesaj sesi yankılanınca mesajı açıp numarayı çevirdim ve açılmasını bekledim. Bekledim ve kimse açmadı sonra tekrar ararım dedim ve telefonumun ekranını kilitledim.

Bilgisayarımı açıp adamlarımın yokluğumda neler yaptığına bakıyordum, bir adam vardı elimiz de isimi Özgür olan bu herif daha önce bana çalışıyordu, daha sonra aynı sektörde rekabet ettiğim adamlara şirketim de ne var ne yok ise söylemiş, o an ne oluyorsa onlar da biliyordu. Yaşatmak istemiyordum o herifi, alnına sıkacağım tek kurşunla gebersin istiyordum.

Bilgisayarımdaki depoda ne olduğunu gösteren kamera kayıtlarını açtım. Adam elleri, kolları bağlı ağzı, burunu kan içinde baygın oturuyordu. Telefonumdan Cengizhanı aradım ve o an depoda kimin olduğunu sordum, depoda Ayaz'ın olduğunu öğrenince telefonum'dan Ayaz'ın numarasını çevirdim.
25 yaşında kahverengi gözlü Kahverengi saçlı olan Ayaz yaklaşık 3 senedir bana çalışıyordu. Onu kendimin yaptığı dövüşlerde tanımıştım, o bir boksördü ve adamları dövme kısımına bakıyordu. Ayaz telefonumu açtığında bekletmeden konuştum.

ELDİVEN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin