Üzerime bu bikinileri giymiştim. Onun üzerinede pareo giymiştim. Aslında tahirin kıskanıcağı kadar da açık değildi yada bana öyle geliyo.
" saçmalama bak senin sevgilin var. Benim sevgilim var. Herkes kendi sevgilisini kıskansın lütfen." Dedim. Tedirgindim çünkü mercan heran kabinden çıkabilirdi.
" ben seni kıskanıyorum onu ne yapıcaz." Dedi. Handan hafif bi şekilde gülümseyerek.
" tahir lütfen arıza çıkarma. Beni de rahat bırak." Dedim. İçim acısa bile...
" nefes ben seni sevi.." daha cümlesini tamamlayamadan mercan kabinden çıkmıştı. Hemen ardından barışta çıktı.
" hadi şezlonglara gidelim." Dedi barış. Ve sonra gelip benim elimi tutup şezlongların olduğu yere ilerledi.
Tahir ve mercanda bizim 2 adım arkamızdaydı.
" çantaları buraya bırakıp gidelim. Deniz çok güzel duruyo ben hemen girmek istiyorum." Dedim ve üzerimde ki pareoyu çıkardım.
" laan nefes onu geri giy." Diye bağırdı birden tahir.
" ne oldu ya? Korktum." Dedim. Korkmuş ve şaşkın olan ifademle.
" çok erkek var burda. Giy onu." Dedi. Sinirliydi.
" tahir yüzücem ve tabi ki de seni dinlemiycem." Dedim ve denize doğru yürüdüm.
" mercan sen gelmiyo musun?" Dedim yürürken.
Mercan da benim hemen arkamdan hızla gelerek bana yetişti. 3 saniye bile geçmeden tahir de yanıma geldi.
" ben şimdi seni burdan alıp götürmeyi bilirdim ama nefes hanım." Dedi kulağıma fısıldayarak.
" hele bi yap bak bakalım ben ne yapıyorum." Dedim ve denize atladık.
Baya bi süre yaklaşık 2 saat boyunca yüzdükten sonra mercan acıktığı için çıktı. Barış ise benim yanıma geldi.
" nefes sevgili rolü yapıyoruz da sonra öğrenince beni dövmesin he bu." Dedi. Tahirden fazlasıyla korkuyodu.
" merak etme bir şey yapmaz ama senden ufak bi ricam olucak." Dedim ve kulağına yaklaştım.
" sende mercanın yanına git. Biraz yanlız kalıp onu delirtmek istiyorum." Dedim. Barış ise başını sallayıp beni onayladıktan sonra gitti.
Ben ise mercanın bizi göremeyeceği bi mesafeye yüzdüm. Tam da tahmin ettiğim gibi tahir arkamdan geliyodu. İyice uzaklaştıktan sonra ben durdum ve sonra tahirde hızlıca yanıma geldi.
" benden mi kaçıyodun." Dedi.
" ne alakası var." Dedim.
" hani bu sabah ben seni öptüm ya bi daha öpücektim barış gelmeseydi." Dedi. Deli ya bu adam.
" iyi ki de gelmiş o zaman." Dedim oni daha çok deli etmek için.
" yaa demek öyle... ama şuan burda değil." Dedi ve bana doğru yaklaştı.
Ne yapacağını anladığım için hızlıca yüzüp ondan kaçmak istedim ama belime sarılan eller beni suyun altına çekince durmak zorunda kaldım. Tahir beni suyun altına çekmişti.
Çok fazla nefessiz kalamıyoruz diye beni birkaç saniye sonra bıraktı ve yeniden yüzeye çıktık.
" manyak mısın ya sen. Boğucaktın ikimizide." Diye bağırdım.
" kendimi boğardım ama sana kıyamadım." Dedi. Kalbini sevdiğim adam.
" kendine de kıyamazsın yakarım he seni." Dedim. Tabi yine bağırıyodum.
" üzülür müsün?" Diye sordu. Sonra bana biraz daha yaklaştı.
" üzülürdüm." Dedim. Heyecandan nefes nefes kalmıştım çünkü tahir biraz daha bana yaklaşsa dudaklarımız kavuşucaktı.
" geri gider misin lütfen." Diyodum ve aynı zamanda da tahiri itmeye çalışıyodum.
" gitmiycem." Dedi. Deli yemin ederim deli bu adam.
" tahir git ya." Dedim. Biraz daha itmeye çalıştım. Sonra yapamiycağımı anladığım için bıraktım.
" şimdi seni öpücem ve sen bu sefer karşılık vericeksin." Dedi.
" hayır." Dedim.
Hiçbir şey söylemeden dudaklarıma yapıştı. Dediğini yapmıyodum. Kna karşılık veemiyodum aksine onu kendimden uzaklaştırmaya çalışıyodum.
Beni belimden tutup kendine daha çok çekti. Aniden olduğu için küçük bi çıglık attım ve dudaklarımı hafif oynatmak zorunda kaldım. İstemeden tahire karşılık vermiş oldum. Bir süre sonra durdu ve geri çekildi.
" bana karşılık vericeğini söylemiştim." Dedi. Bilerek yaptığına adım gibi emindim.
" beni kendine çekmeseydin çığlık atmak zorunda kalmiycaktım. Çığlak atmak zorunda kalmasaydım dudaklarımı oynatmiycaktım. Dolayısıyla da sana karşılık vermiycektim." Dedim. Dudaklarımı silerek.
" o zaman planım işe yaradı." Dedi. Dedim ben kesin bilerek yaptı diye.
" gıcık." Dedim ve dudaklarımı silmeye devam ettim.
" aşkı bu şekilde silemezsin." Dedi ve bana gülümsedi. O gülünce sanki dünyalar benim oluyodu.
" tahirr sus." Diye bağırdım.
" nefes seni seviyorum." Dedi. Bunu her söylediğinde kalbim hızlanmaya başlıyodu.
" gitsek mi artık." Dedim. Yanaklarım çoktan kızarmıştı bile.
" yok gitmeyelim. O kızaran yanaklarına biraz daha bakmak istiyorum." Dedi. Off tatlı hödüğüm benim ya.
" iyi tamam sen kal ben giderim." Dedim ve yüzmeye başladım.
" nefes bizi mercana söyliycem." Diye bağırdı arkamdan.
Bi sefer engellemedim onu. Olan olsun ya. Zatem birgün öğrenicekti. Şimdi öğrensin ne fark eder ki.
Diye düşünüyodum. Denizden çıkıp barış ve mercanın yanına gittim. Baya samimi gibiydiler. Burda bi şey olmuştu ama ne?...
Benden 5 dakika sonra tahirde geldi.
" mercan ben sana bir şey söyliycem." Dedi.
" hani yarın söyliycektin." Dedim.
Barış ve mercanda ifadesiz suratlarla bize bakıp duruyolardı. Tahir ise benle konuşmaya devam etti.
" bence şimdi tam zamanı.".......
Evet bu bölüm hoşunuza gitti mi? Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)
Novela Juvenilkaradeniz gibi olmaya çalışan bi kadın ve tam bir karadeniz adamı. aşkları ne kadar büyük olabilir ki? yeni hikaye yeni macera. bu hikayeyi umarım beğenirsiniz.