Chris u nás byl až do večera. Kolem desátý odešel a já jsem rovnou zalehla do postele. Pak mi ještě volala Carol. Říkala mi o včerejší noci, když mi povídala o tom jak si to rozdala s nějakým klukem na záchodech, chytla jsem záchvat smíchu. "No co, byl fakt hezký. Co ty a ten kluk? Nic?" Zeptala se a zakmitala obočím. Já na to protočila očima. " Je opravdu moc fajn, jako kamarád ale." Řekla jsem a ona se na to jenom usmála. "Fajn, fajn" řekla a obě jsme se začali smát.
O pár dní později
Dneska je pátek a Chris u mě má spát. Za těch pár dní jsme se hodně sblížili musím říct. Společně s Car je to teď můj nejbližší kamarád a asi i nejlepší. Jsem schopná říct, že o mě ví všechno a já zase o něm. Z mého přemýšlení mě vytrhlo zvonění ode dveří. Rychle jsem k nim přešla a otevřela jsem mu."Ahoj" hned jsem ho objala a on mi objetí opětoval. "Tak na co se budem dnes večer dívat?" Zeptal se a usmál se na mě. Od té doby co zjistil mojí zálibu ve filmech se spolu vždycky na něco díváme. "Co třeba...zkus mě rozesmát" řekla jsem a doufala, že bude souhlasit. "To beru" odpověděl a já šla udělat popcorn.
"Tohle je prostě nejlepší film" řekla jsem když tam naběhly titulky. "To teda, i mě se líbí a to ty tvoje filmy moc nemusím" řekl a já ho bouchla do ramene. "Už je jedenáct, pustíme si ještě něco?" Zeptal se. "Můžeme ale já už se půjdu odmalovat, tak pak můžeme. "Fajn já se teda půjdu osprchovat." Řekl po chvíli. "Tak běž první" řekla jsem mu a čekala, že půjde.
"Ježiš pojď, já se před tebou nestydím, budu se jenom mýt a ty se odlíčíš" řekl a já překvapeně otevřela pusu. "Nebo ti budu vadit" zeptal se s úšklebkem když jsem neodpovídala. "Ne, fajn." Vlezla jsem do koupelny a navlhčila si tampónek, kterým jsem si začala čistit pleť. "Mohl bych si půjčit ručník?" zeptal se Chris když si přes hlavu přetáhl tričko. "Jo jasně" odvětila jsem a sundala jsem mu ručník ze skříňky. Pověsil ho na věšák a pomalu si sundal kalhoty i trenky.
Po oku jsem ho sledovala v zrcadle ale tak aby si toho nevšiml. "Začíná ti téct slina" řekl a začal se smát. Fajn tak to nebylo tak nenápadný. "Ale houby" řekla jsem a začala jsem se smát taky. Docela se divím, že mě jen tak nechá dívat se na tu jeho chloubu. A že je na co se dívat. Vlezl za sklo do sprchy a začal se sprchovat. Já na sebe jen koukala do zrcadla a pak jsem se sebe začala shazovat kousky oblečení. Sice jsem se sprchovala ráno ale musela jsem se osprchovat s tím božím tělem.
Vlezla jsem do sprchy a začla jsem se mýt jakoby tam nebyl. Viděla jsem jeho ohromený výraz ve tváři. Sama pro sebe jsem se uchechtla. Celá jsem se umyla a pak jsem se k němu otočila. "Nemohl bys mi umýt záda?" Zeptala jsem se a podala jsem mu sprcháč. "J-jo" řekl a já se k němu otočila zády. Když mi celá záda pomazal sprcháčem, přitiskl se na můj krk. "Ty... budeš... provokovat" říkal mezi polibky. "Jo" řekla jsem a naklonila jsem hlavu více na stranu.
Otočil mě k němu čelem a přitiskl mě na vlažné dlaždičky. Začal mě líbat a svýma rukama mi jezdil po těle. Vzdychala jsem mu do úst. "Můžu?" Zeptal se a než jsem mu stačila odpovědět, tvrdě ho do mě vrazil. "Ach,ano" vykřikla jsem a obmotala jsem mu nohy okolo pasu. Tvrdě do mě přirážel a já vzdychala jak o život.
Nehty jsem mu zarývala do zad a on z toho až sykal bolestí, mě to ale nevadilo a dělala jsem to dál. "Ach můj bože" vzdychla jsem když jsem cítila, že na mě jde orgasmus. On ho ze mě však vyndal, otočil mě a vrazil mi ho tam ze zadu. V tu chvíli jsem myslela, že vybuchnu. Stačilo málo a já se udělala. Ještě párkrát do mě tvrdě přirazil a udělal se taky. Ještě chvíli ho ve mě nechal a pak ho ze mě vyndal a podíval se mi do očí. "Doufám že tohle nezmění to co jsme mezi sebou měli předtím" řekl a já se usmála. Jsem ráda, že to cítí stejně. "Ne jasně, že ne" řekla jsem a objala ho. "Neříkám ale, že bych si to nezopakoval" řekl a ušklíbl se. "Kdykoliv" zašeptala jsem a začala jsem se smát. Vylezla jsem ze sprchy, oblíkla jsem se a šla hledat film, který si pustíme teď.
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...