1.Jocul

144 0 1
                                    

-Bree da-mi drumul de aici! Lasa-ma sa ies chiar acum!
-Nu iesi pana nu imi spui de ce m-ai sarutat asa din senin , Beck.!
-Sunt un baiat vroiam sa ma distrez si eu putin.
-Si nu iti puteai gasii alta victima?! Nu te cred spune-mi de ce!
-Ok , ok iti voi spune......
-Astept!
-Pai practic nu te-am sarutat eu doar m-am impiedicat si am cazut peste tine in timp ce tu dansai cu prietenele tale . Am vrut sa plec dar m-am impiedicat de scaunul ala idiot si am cazut pe tine. A parut un sarut , dar nu era. Eu doar am cazut , deci iti voi zice ceva ce nu ti-am zis la scoala....
IMI PARE RAU!
Dar de ce te-ai speriat asa de tare cand ai vazut ca te-am sarutat?
-Pentru ca asta fac cuplurile sau asta ar face un tip daca i-ar placea de o fata si eu-eu nu pot sa....
-Dar nu trebuia sa devii asa panicata stii ca mie imi place de tine dar nu in sensul ala , vei fi mereu ca O SORA pentru mine si asta nu se va scimba iti promit.
In acel moment am varsat cateva lacrimi apoi am descuiat usa si l-am vazut stand in picioare chiar in fata mea si am fugit catre el si l-am luat in brate auzind cum a soptit ca si pentru el ' sunt aici' si l-am strans si mai tare simtindu-i parfumul cum se combina cu al meu.

Dupa ce ne-am 'impacat' am coborat jos si le-am chemat si pe Lynn si Amy surorile mele .
Am jucat Erie pe play station 3 si am tipat atat de tare incat atunci cand mama s-a intors de la servici a dat buzna in casa cu un cutit de parca ea era atacata de cineva , cand mamele aud tipete tind sa exagereze putin cam mult cu cauza de la care provin in imaginatia lor.
S-a facut foarte tarziu cand am realizat ca Beck nu locuieste aici si a trebuit sa ramana aici peste noapte pentru ca nu cred ca parintii lui i-ar fi deschis usa la 4 dimineata , pentru ca el mereu isi uita cheile.
  Am tras la sort ca sa vedem cu cine v-a dormi in camera , deci a trebuit sa doarma cu mine in camera . Pot sa jur uneori ca universul ma uraste, dupa ce m-a sarutat iar apoi mi-a spus ca tine la mine ca la o sora sunt obligata sa dorm cu el.
"Hei , Bree , dormi?"
"Poate daca ai tacea as dormii!"
"Nu fi rea eu sunt bun cu tine , vezi"
In mai putin de doua secunde am ajuns cu spatele presat de pieptul lui cald si cu mainile oarecum impleticite in ale lui pentru a nu putea evada.

"Ce faci?" l-am intrebat incercand sa ma zbat pentru a ii da un pumn in cap cu prima ocazie.

"Ma fac comod. Te poti culca daca vrei eu o sa mai stau treaz putin."

"Si cum ai vrea sa dorm daca tu ma ti asa de strans de parca as fi in lanturi?!"

"Eh haide nu e asa rau dar daca slabesc stransoarea o sa incerci sa fugi!"

"Ba nu promit ,doar lasa-ma sa imi misc mainile putin. Te rog!"

"Ok o sa iti las mainle libere , dar sa nu incerci sa fu-fugi."

L-am intrerupt dandu-i un pumn in cap cat de incet am putut controlandu-mi nervii , dar nu a prea functionat

"Nu am iincercat sa scap doar m-am razbunat putin acum pot sa dorm cat de cat linistita"

"Noapte buna , Bree"

"Noapte buna , Beck"

Cand am deschis ochii am vazut soarele cum cade pe chipul lui adormit cu ochii acoperiti de parul lui ciufulit si totusi  dragut. Mi-am ridicat o mana si am inceput sa caut telefonul prin pat , fiindca de obicei il pun sub cealalta perna dar de data asta era ocupata de 'fratele meu' cu par brunet si ochi caprui. Cand am gasit telefonul m-am uitat la ecran si era aprins erau cam 20 de mesaje de la sorele mele care ma intrebau ce fac si de ce nu ies din camera la ora aia . Mi-am mutat atentia la ceas si am vazut ca era unu si jumatate , mi-am amintit ca e sambata deci nu era o problema asa de mare si m-am ridicat incercand sa fac cat mai putin zgomot posibil si am iesit pe  usa am fugit la balustrada si m-am aplecat putin ca sa vad daca sorele mele erau jos dar nu le-am vazut am mers la ele in camera dar era gol si le-am cautat jos si in curte dar nimic . Intr-un final le-am sunat pe amadoua dar doar Lynn a raspuns:

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mai mult decat prieteniWhere stories live. Discover now