Táto jednodielovka je venovaná mojej sestričke Miške <3 :*
Prečo je také ľahké spáchať tak hrozný čin? Prečo je také ťažké prestať s tým? Každý si o vás myslí že ste milý chalan s dobrým srdcom, no vy ste pravý opak. Pravdu o vás vedia len vaši najbližší kamaráti, ktorý sú presne takí ako vy. Tvárite sa ako anjel a všetci okolo vás, vás tak aj vnímajú, myslia si, že by ste nedokázali ublížiť ani muške. No v skutočnosti ste sexuálna mašina. Ste netvor, pre trochu uspokojenia sa neštítite spraviť ani ten najohavnejší čin. Ste schopný všetkého, nezastavíte sa pred ničím. Zastaviť vás môže iba jedna jediná vec. No aj to naväčšie šťastie sa môže v sekunde zrútiť ako domček z kariet.
"Túto rovnicu nám príde vypočítať Niall." , povedala naša učiteľka. Nikdy nepochopím ako môže na vysokej škole učiť 25-ročná šťanda čo ledva doštudovala. Ale na druhú stranu, nemal by som sa sťažovať. Kučeravé blond vlasy, dlhé nohy, veľké kozy. Keď sa tak nad ňou teraz zamýšlam, asi by bolo dobré navštíviť ju v jej kabinete. Už dva dni som si s nikým nezašukal, mal by som to napraviť.
Cŕŕŕŕn. No konečne zvoní. Učiteľka si pobalila všetky svoje veci a a smerovala von z triedy. Počkal som také dve minúty a vyšiel som z triedy aj ja. Zaklopal som na dvere jej kabinetu. Dúfam že tam je a nešla dakam inam. No mal som šťastie a dvere sa po niekoľkých sekundách otvorili. "Prajete si?" , oslovila ma učiteľka. "Áno. Ale, bol by som radšej, ak by sme to prebrali vnútri vášho kabinetu." "To nebude potrebné." "Ale bude. Nechcem, aby sa o mojom probléme dozvedeli cudzí ľudia." Pozerala sa na mňa podozrievavým pohľadom. "No dobre, poďte ďalej." Milo som sa na ňu usmial a vošiel som dnu. "Tak? Čo je také dôležité že ste to so mnou nemohli prebrať na chodbe?" Otočil som sa tvárou k dverám. Mala v nich kľúč, ktorý som hneď pootočil a zamkol som tým dvere. Zatiaľ mi veľmi uľahčuje moju robotu. Otočil som sa naspäť k nej. Pristúpil som bližšie. Stála v strede miestnosti. Prechádzal som sa okolo nej. Zastvavil som sa za jej chrbtom. Ruky som jej položil na boky a začal som ju hladiť. Najprv po bokoch, potom na chrbát, na bruško, smerom k zadku. Mala na sebe sukňu, čo bola nesmierna výhoda. Zo zadku som pomalým pohybom ruky prechádzal po jej stehne, z ktorého som sa presunul pod jej sukňu. Podľa dotyku som zistil, že má na sebe tenké čipkované nohavičky. Pohladil som ju po jej jaskynke. "Okamžite prestaň Niall." Uchechtol som sa. "Nie. To nebude možné. A vykaj mi." Prudkým pohybom sa otočila tvárou ku mne a strelila mi facku. Rýchlo odo mňa odstúpila a bežala ku dverám. Snažila sa ich odomknúť, no nedarilo sa jej to. "Tak toto si prehnala." Schytil som ju a hodil ju na kreslo. Schmatol som šatku ktorú mala na stole a obviazal som jej ňou ústa. Nechcem predsa, aby začala kričať a aby sem niekto prišiel. Strhol som z nej sukňu aj nohavičky. Cez šatku tlmene kričala, no nebolo možné aby ju bolo počuť cez zavreté dvere. Vyzliekol som si nohavice aj boxerky. Nasadil som si kondóm a strčil som ho do nej. Začal som prirážať. Z očí jej stekali slzy. Bolo mi to jedno, nikdy mi nezáležalo na tom, či sa to ženám s ktorými sexujem páči, alebo nie. O chvíľu som dosiahol orgazmus a vytiahol som ho z nej. Obliekol som sa. Hlavou som sa priblížil bližšie k jej uchu a zašepkal som: "Ak o tom niekomu povieš, skončí sa to pre teba omnoho horšie ako dnes. Rozumieš?" So slzami v očiach prikývla. "Dobre. A teraz ti dám dole tú šatku z úst, a ty nebudeš kričať. Dobre?" Prikývla. Dal som jej dole šatku. "Vidíme sa v pondelok na matike." Kývol som jej rukou, odomkol som kabinet a odišiel som domov.
Doma som si sadol pred telku s pivom v ruke. Zapol som ju a začal som prepínať programy. Ako naschvál dnes nedávali žiadny fotbal. Telku som vypol a pivo som vypil na ex. Tak čo budem teraz robiť? pomyslel som si. Je piatok večer a ja ho nehodlám stráviť pozeraním nejakého nudného seriálu s vedomím, že o 22:00 pôjdem spať, alebo zaspím rovno pri telke. To neprichádza do úvahy. Ide sa do baru!
YOU ARE READING
Jednodielovka - Niall
Teen FictionI´m ´gon ride, on you baby, on you lady, all night...