ONESHOT

30 3 0
                                    

захиалгын oneshot
энэ эршүүд охин бол би.миний нэрийг юүжин гэдэг.манайх их баян айл байгаа юм аа.би баян байхад үнэндээ л дургүй.ээж өглөө бүр босоод л "сандалны гуравны нэг дээр сууж бай " гээд л үгэлж гарна.харин аав баярхаад л бүх зүйлсийг мөнгөөр шийдэх гэж оролдоно.үнэхээр залхмаар шүү😒😒😒😒😒.би ааваас гуйж гуйж нэг юм жирийн сургуульд орсон.манай ангийнхан намайг хаана амьдардаг баян үү гүү юу гээд л бүгдийг нь мэдэхгүй. би тэдэнд амьдралаа тоочдоггүй юм.миний авьяас гэвэл би бүх төрлийн спортндоо сайн.гэхдээ хичээл нтр бол миний хийх ёстой зүйл биш юм байна лээ.надад бас таалагддаг нэг банди бий.түүнийг хусог гэнэ. тэр их галзуу бас хөгжилтэй.тиймээс л надад таалагддаг.учир нь би өөрөө их хөгжилтэй болохоор л тэр байх.бид ч тийм ч дотно биш лдээ.өмнө нь миний хажууд суудаг байсын....
би их эршүүд хэдий ч амархан уйлчихдаг л даа.гэхдээ би их зоригтой шүү.би аалз нтрийг бол шууд л барьж аваад алчихдаг...
хусог ч уул нь саяхан л манай ангид шилжиж ирсэн л дээ.бас тэр үргэлж хамт байж чадах зургаан сайхан найзтай.тэднийг та нар бүгд мэднэ ээ.коок .тэе .жүүн .диминиа .жин .юнги гэнэ. тэд их сайн найзууд. бас галзуу😜😝😛.хусогийг миний хажууд суудаг байхад би тэрэнд ерөөсөө сайн хандаж байгаагүй.дандаа л уурлаж эсвэл уйлчихсан байдаг байсан.харин тэр надад их сайн ханддаг байсан шүү.багшийг суудал солих үед би ямар их харамсаж байсан гээч😩😫😓😰😥😢😭😭😭😭😭.би нэг л өдөр ухаарлаа.одоо л хэлэхгүй бол хусогийг би өөр хүнд алдчих байх гэж бодоод л хусог дээр очоод:
-ббббби гэж хэлж байтал тэр намайг үнсээд:
-би чамд хайртай 😘😘😳😳 гэж хэлэхэд миний зүрх алхаар цохиж байгаа мэт тийм цанга цохилж байсан.одоо бодохнээ би тэр үед хусог дээр очоогүй байсан бол ийм сайхан хайр халамжийг мэдрэхгүй байсан биз.
б и х у с о г т ү н э х э э р и х х а й р т а й😛😍😘😚😗😙 😗😙

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

хусогаа хайртай шүүWhere stories live. Discover now