El si Carcera
A doua zi de dimineata, ne-am imbracat cu toti uniforma noastra naspa si am plecat la micul dejun.Am stat la masa langa fetele mele si povesteam si langa mine s-a asezat un baiat.Era inalt, ochii caprui catre negru, par brunet.L-am ignorat si am inceput sa barfim .
-Si Izabella oare ce va zice Troy ca nu ii dai nici un semn?
-Sincer, Bea nu imi pasa, gunoiul ala tot gunoi va ramane asa ca ma va inlocui cat ai zice peste sau gunoi!
-Ce nebuna esti tu Iza!
-Hmm, tu vorbesti tu Lianna?
-Ea vorbeste!L-ai vazut pe tipul de langa tine?
-Da si? Ce e cu el?
-E dragut!
-Ma bucur!
-Tot aceasi Iza, au raspuns fetele in cor.
Dupa micul dejun ne-au pus sa frecam podeaua putrezita cu periutele de dinti.Baiatul ala era langa mine si la un moment dat am obosit,iar el imi ia periuta si freaca in locul meu.Stau socata si ma uit la el.
-Ma scuzi, dar ce faci?
-Te ajut!
-Bine asta am priceput, dar de ce?
-Pai fiindca esti chiar draguta!
-Mersii!Ma descurc!
Cu asta i-am smuls periuta din mana si am inceput sa frec podeaua aia tampita.
-Eu sunt Tudor!
-Bine!
-Tu esti?
-Izabella!
-Frumos nume!
-Multumesc!
I-am intors spatele si am inceput treaba din nou.Tipul ala era dragut si chiar nu pot sa nu-mi i-au gandul de la el,dar asta e nu vreau sa fiu impuscata in cap.Dupa ce am terminat cu podeaua am fost trimisi sa spalam hainele soldatiilor ca de nu vom ajunge in carcera.Eu eram alergica la detergentul ala de haine si asa ca am refuzat sa spal si am fost trimisa pentru 24 ore in carcera aia imputita.
Am stat ce am stat si nu m-ai vad ca se deschide usa si pe ea intra Tudor impins de doua matahale cu pusti.Ii uram foarte mult deci pentru mine erau niste gunoaie.
-Ne reintalnim din nou!
-Mda,asa se pare!
-Pot sa te intreb ceva?
-Ia vezi, poti?
-De ce esti asa?
-Asa cum?
-De rea! Am incercat sa te ajut si expre am venit aici ca sa iti tin de urat si tu esti rece!
-Asa e felul meu de a fi, mai ciudatica si rea, dar in rest daca ajungi sa ma cunoti sunt chiar ok!
-Sper! Si acasa mai ai frati sau surori?
-Nu! Tu?
-Nu, dar aveam o trupa de break-dance!
-Serios?Ce tare!
-Mda!Esti din Romania?
-Da, mama e romanca si tata e de aici din America!
-La fel si la mine!
-Ma bucur!
-Si prietenele tale?
-La fel e si in cazul lor.Ne stim inca de la gradinita si de atunci suntem cele mai bune prietene.
-Frumos!Cati ani ai?
-16 tu?
-18!
-Multi inainte!
-Mersii!
Si asa a decurs cele 24 de ore.Am stat la povesti cu Tudor si am aflat mai multe lucruri despre el.A fost o zi grea si debea asteptam sa ies din cocina aia.Am ajuns sa urasc orice loc infect din toata America asta mare.Dar, era EL cu mine si asta conta cel mai mult.