Właśnie usiadłam koło trenera i patrzyłam jak chłopaki z hydry grają. Na trybunach dostrzegłam Supa Strikas. Ale nie wracałam na nich uwagi...po chwili Chloe(frajerka) swaulowała Liquido...gdy chlopak sie nie ruszał...zmarłam...
Podbiegłam do niego i sprawdziłam puls naszczeście tylko zemdlał. Nawet nie wiedziałam że zaczełam szlochac. Miał rozbitą głowę. Ku**wa tego jej nie daruje!-Pojebało cie!-ryknełam na nią.
-Pfff...-spojrzała na mnie z pogardą.
Spiorunowałam ją wzrokiem a niebiesko-włosego zabrali na noszach. Poszłam do trenera a on powiedział że muszę wejść na boisko.
-N-nie moge...-zająkałam sie.
-Musisz niemam żadnych rezerwowych a musi być pełny skład.-powiedział.
-Noo...dobra.-postanowiłam że im pomogę choć czułam jakbym zaraz miała zemdleć.
Przebrałam sie w strój Hydry i wyszłam na boisko. Nie wracałam uwagi na to że dziewczyny były w szoku że mam bandaże na rekach. No...ale co sie dziwić były zasiąkniete krwią. Ale to mało istotne. Dziewczyny patrzyły na mnie z niepokojem bo nie powiem...LEDWO STAŁAM NA NOGACH...
Gdy usłyszałam gwizdek pobiegłam ze Skipperem do przodu. Chloe zaczęła mnie gonić. Każdy krok sprawiał mi ból. Chloe to zobaczyła uśmiechła sie podle i podstawiła mi nogę. Ja upadłam ale po chwili wstałam. Zachwiłam sie.
-Wszystko okey...-powiedziała do sedziego który podszedł do
***Strzeliłam 4 bramki i jest 4:0. Ta ich cała Chloe nie umie grać! Jest 88 minuta...nie wytrzymam...moje bandaże robiły sie coraz bardziej mokre i czerwone. Miałam karnego bo Alex mnie sfaulowała.
Gdy sędzia dmuchną w gwizdek. Podbiegłam do piłki i...poczułam że moja noga się...ŁAMIE!?
-Aaaaaagghhh!!-krzykłam z bólu.
-Sara!!-usłyszałam krzyki które odbijały mi się echem...
***
Pov North*
Sare sfaulowała Alex czyli ma karnego. Kiedy dziewczyna sie zamachła Chloe kopła ją w nogę.
-Aaaaagh!-krzykneła Sara.
-Sara!-przestraszyłem sie.
Wysoczyłem z trybun i pobiegłem do leżącej dziewczyny. Była przytomna ale nie wiedziała co sie stało.
-North! Ahoj to ja, twoja Chloe!!-powiedziała do mnie jakaś laska okazało sie że to była nowa kapitanka Angel of Darkness.
-Co?! Dziewczyno ja cie niezn...-nie dane mi było dokończyć...
***
Pov Sara*Zobaczyłam Northa podbiejakącego do mnie.
-North! Ahoj to ja, twoja Chloe!-gdy to powiedziała myślałam że moja głowa zaraz wybuchnie z bólu.
-Co!? Dziewczyno ja cię nawet niezn...-podokonczył.
Obruciłam głowę a tam North całował sie z Chloe. Zrobiło mi sie smutno. Miałam ochote znów sie pociąć ale niestety nie mogłam...
-North?-wydusiłam z siebie i zemdlałam...
***
Obudziłam sie w szpitalu...znaczy tam mi sie wydaje nobo
wszystko było białe. Obruciłam głowę w prawo. Na łóżku leżał nieprzytomny Liquido...-Liquido...-szepłam do siebie.
Chciałam wstać ale odrazu tego pozałowałam bo doznałam przeszywającego bólu głowy, nogi i obu rąk. Podniosłam głowę moja noga była podniesiona na jakimś sznurku do góry, była w gipsie, więc jest złamana. Moje ręce były świeżo zabandarzowane.
-Dziedobry nazywam sie Wojciech Mazurski i jestem pani lekarzem. Jak sie pani czuje?-zapytał starszy pan ktory właśnie wszedł do sali.
-Dziedobry. Noga mniej boli i ręce i bardzo głową.-odpowiedziałam.
-Yhhhyyy...coś jeszcze?-powiedział zapisując coś na kartce.
-Nie.-oznajmiłam.
-A moge się coś spytać?-zapytał lekarz.
-Jasne.-powiedziałam.
-Czy pani...-nie dokonczył.
-Przepraszam że przerwe ale, może mi pan mówić po imieniu? Bo czuje sie staro.-zapytałam niepewnie.
-Oczywiście, a więc, Saro. Czy ty sie ciełaś?-zapytał poważnie.
-Jaaa...ahhhh...t-tak...-szepłam.
-Dlaczego?-dopytywał sie.
-Ja...możemy o tym nie mówić?-zapytałam patrząc sie w okno.
-Jeżeli nie chcesz nie musisz.-uśmiechnął sie.
-Dziękuję. A co z nim?-wskazałam na Liquido.
-Zapadł w śpiączkę. Niewiemy kiedy sie obudzi...-powiedział smutny.
-Co!?-nie dowiezałam.
-Niestety prosze tu masz tabletki. Wypij je a zaraz bedziesz mogła wyjść.-oznajmił i wyszedł.
Wypiłam tabletki i patrzyłam na nie przytomnego Liquido z bandażem na glowie. Cały czas miałam jeden obraz w glowie. Calującego sie Northa z Chloe...
_______
Przepraszam że nie było rozdziału no ale no no...NAUKA!
XDDD
Przepraszam za błędy i pozdrawiam Hela_love NatinkaShaw Kigu2006 _picolo_fox_ i NikolaMalicka1 to chyba tyle.😉🌈Narka!! 🙋❤❤
CZYTASZ
Dwie wariatki||Supa Strikas
ChickLitTo opowieść o Sarze i Gwen. To dwie współlokatorki i najlepsze przyjaciółki. Można powiedzieć że traktują się jak siostry. Mają bardzo ale to bardzo różne przygody razem z zawodnikami serialu Supa Strikas. Zapraszam!❤⚽