"STELLA! İYİ MİSİN?!" Bloom yerde yatan Stella'nın yanına çömeldi.
"B-bloom..."
"Konuşmaya çalışma... Zorlama kendini Stella..."
Stella'nın ağzından akan kanlar, Bloom'un gözyaşlarına eşlik ediyordu.
"Stella!! Kendine gel!!"
Stella'nın gözleri yavaşça kapandı.
"STELLA! ÖLME STELLA!! BENİ BIRAKIP GİTME!!"
Bloom Stella'ya sarılıp hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Çekil Bloom." Bu ses Brendon'ındı.
Bloom geri çekildi ve Brendon'ın Stella'yı kucağına alışını izledi. Kaşları çatıldı ve kalbinde bir şey hissetti, nefret. Brendon'dan nefret ediyordu.
"Bloom?" Bloom gözlerinin önünde hareket eden eli, adını duyduğunda fark etmişti. Kafasını yanındaki adama çevirdi.
"Ne oldu Sky?"
"Nereye daldın sen öyle?" Sky tek kaşını kaldırıp onu sorguluyordu. Bloom'un Brendon'a baktığını biliyordu.
"Hi-hiç, öylesine."
"Pekâlâ... Bu akşam romantik bir yemeğe çıkalım mı?" diye sordu Sky.
"Aslında... Bugün sadece Stella ile ilgilenmek istiyorum. O iyileşene kadar... Yanından ayrılamam. Çünkü biliyorsun, o her zaman benim yanımda oldu."
"Evet, haklısın. O zaman başka zaman çıkalım."
"Tamam, şey ben şimdi yanına gideyim Sky. Görüşürüz."
"Görüşürüz tatlım."
Bloom Sky'ın yanağına öpücük kondurup oradan ayrıldı. Koşarak Stella'nın odasına gitti. Kapının önünde durdu ve içerideki sesi dinlemeye başladı.
"S-stella... Kendine gel lü-lütfen..." Bu Flora'ydı. Hıçkırarak Stella'nın iyi olmasını söyleyip duruyordu.
Bloom odaya girip Flora'nın yanına oturdu.
"Flora... O iyi olacak." Bloom gülümsedi ve Flora'nın gözyaşlarını sildi.
"Ge-gerçekten mi Bloom? Korkuyorum..."
"Korkma~"
Flora Bloom'a sarıldı ve ağlamasına devam etti. O sırada içeri Tecna girdi.
"Flora."
Flora hızla geri çekildi ve sulu gözleriyle Tecna'ya baktı.
"Odana git."
"Ta-tamam..." Flora oradan çıkıp kendi odasına gitti.
Tecna Bloom'un yanına gelip elini onun omzuna koydu.
"Stella'ya ne oldu böyle?"
"Icy yüzünden... O yaptı."
"Şu fahişelerden nasıl kurtulacağız? Ugh!" Tecna sinirle ayağını yere vurdu.
"Sakin ol Tecna, eninde sonunda onları yeneceğiz."
Tecna kafa salladı.
"Sen burada mısın?"
"Evet. İyileşene kadar onun yanında duracağım."
"O zaman Flora'nın buraya gelip ağıt yakmasına gerek yok."
"Evet, gerek yok, çünkü Stella ölmedi." diyerek onayladı Bloom, Tecna'nın dediğini.
"Ama o ölmüş gibi ağlıyor... Gerçekten..."
"Öyle düşünme. Flora duygusal bir kız."
Tecna Bloom'un omzunu sıktı.
"Olabilir. Bu seni ilgilendirmez."
Bloom Tecna'nın bu söylediğine cevap vermek için arkasına döndüğünde, Tecna çoktan odadan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
winx eşcinseller diyarı
HumorWinx tutuşunca el ele Verişince göt göte Kaybolur karanlık geceler lütfen çocuksanız bu kitabı okumayın 💕