Bölüm 19

971 56 25
                                    

Lisa'dan;

İşlerime ciddi anlamda konsantre olamıyordum. Momo sürekli aklımdaydı. Adımı nerden öğrendi? Bundan sonra yaşayacakların için özür dilerim derken neyden bahsediyordu? Beni kimden korumak istiyordu? Tüm bunlar beynimi yakarken Jennie'ye görevin bitip Kore'ye dönmek üzere olduğumu söylemeyi unuttuğum aklıma geldi. Telefonu alıp onu aramaya başladım.

L; Jen-

J; Nerdesin sen? Seni ne kadar merak ettim farkında mısın? Öldüm meraktan. Aptal mısın?

L; Sana da merhaba ben iyiyim teşekkürler. Sen nasılsın?

J; Lisa dalga geçme senin için endişelendiğimi biliyorsun. Ne zaman dönüyorsun?

L; Yoldayım. 1-2 saate Kore'de olurum. Yanına gelemezsem kusura bakma bu ara askeriye çok yoğun. Elimden geleni yaparım gelmek için.

J; Sana gerek yok ben gelirim yanına.

L; Büyük bir zevkle beklerim.

J; Bir şey istiyor musun? Gelince getireyim.

L; Evet, seni.

J; Çok teşekkürler hastaların yanında mosmor oldum.

L; Rica ederim bebeğim ne demek.

J; Tamam hadi dikkat et sonra görüşürüz.

L; Görüşürüzz.

Telefonu kapatıp yolculuğun bitmesini bekledim. Kore'ye giriş yapıp Askeriye semalarına geldiğimde komutana görünüp hemen odama geçtim. Duş alıp bir şeyler atıştırdıktan sonra saatin daha erken olduğunu görüp biraz dinlenmek için yatağa girecektim. Yatağı açtığımda yatağın içinde gördüğüm zarf dikkatimi çekmişti. Zarfı alıp okumaya başladım.

..

Lalisa Manoban,
2 yıl önce savaşta kaybettiğin ailen ve arkadaşların için senin adına çok üzgün olduğumu söylemek isterdim. Ama çok üzgün olduğum söylenemez. Hatta gram üzgün değilim. İnanılmaz keyif alıyorum bu durumdan keşke sen de onların yanında olabilseydin ama ne yapalım elimizden bu kadar gelmiş. Tam 2 yıl geçmiş değil mi ufaklık? Nasıl bir duygu acaba? Bunca zamandır takibim altında olduğunu bilmeni istedim. Hatta şimdi bile takibim altındasın. Hareketlerine dikkat et yoksa canını çok yakarım. Kafanda kurduğun planları o kafandan sil yoksa ben seni yeryüzünden silmekten hiç kaçınmam. Büyük bir zevkle gebertirim seni. Seni seven arkadaşlarına dahi acımam. Seni korumak isteyenlere acımam. Diğerleri gibi kabullenmektense sen intikam almayı tercih ettin. Kendi kendine bir şeyler yapabileceğini düşünmen çok komik. Burası sirke mi benziyor? Bırak bu palyaçoluğu. Terhini sürdürmeye devam edersen bu şey senin sonun olur küçük. Hem senin hem yanındaki o doktor bozuntusunun. Canını en çok yakmaktan keyif alacağım kişi o kedi gözlü kız. Eminim sen de onun acı çekmesini istemezsin, değil mi? Seçim senin. İyi düşün.

...

Kim bu şerefsiz acaba

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin