Bölüm 13

127 6 5
                                    

Bilmem kaçıncı sigarasını da söndürdüğünde hava kararmaya başlamıştı. Ben de öylece oturmuştum.Sadece oturmuştum ve ağlamıştım. Ne çok ağlamıştım bu aralar. Batuhan ayaklanınca bakışlarım ona kaydı.

O da bana  bir bakış attı ve hiçbir şey söylemeden ilerlemeye başladı. Yerimden ayaklandım ve onunla aramdaki mesafeyi koruyarak yürümeye başladım.

'Yalancı'

Arkasından bağırmak istesemde susmuştum. Arabasının içine bindiğinde ben de bindim. Hızlı bir şekilde otele geldiğimizde herkes sessizce odasına geçmişti.

Hemen bir duş aldım ve pijamalarımı giydim. Kendimi Ankara'nın soğuk gecelerine bırakmak adına yastığımı da alıp balkona geçtim. Yastığı yere attım ve kafamı ona koyarak uzandım. Yıldızlar tüm netliği ile karşımdaydı. Düşünmemek istiyordum. Yıldızları saymaya başladım.

100

101

102

Hafif hafif çiselemeye başlayan yağmuru ya da bedenimin soğuktan titremeye başladığını fark etmemiştim. Saymaya devam ettim. Yağmur şiddetini arttırınca kalkmak istedim ancak halim yoktu. Donuyordum ancak harekete geçemiyordum. Yanaklarımın kızardığını alev alışından anlıyordum.Nefeslerim sıklaşırken ağlamamak için zor tuttum kendimi. Yağmur yağdını nasıl anlayamamıştım sanki?

Yan balkonun kapısının açılış sesini duymamla Batuhan'ın sesinin kulaklarımda yankılanması bir oldu.

     '' Deniz, sen deli misin? Ne yapıyorsun bu yağmurda böylece balkonda? ''

Ona ses veremedim. Ateşimin olduğunu anlamam çok da zor olmamıştı. Bunu Batuhan da fark etmiş olacak ki konuştu.

    '' Sen titriyorsun. Ateşin çıkmış. Deniz! ''

Endişe dolu sesi ile zor da olsa konulabilmiştim.

     '' Çok so_ soğuk. ''

Batuhan koşarak içeri girmesiyle kapımın yumruklanmaya başlaması bir olmuştu.

     '' Aç şu kapıyı!''

Gücümü toplayıp ayaklandım ve duvara yaslana yaslana kapıya ulaştım. Kapıyı açtığımda daha fazla gücüm kalmayınca kendimi yerime bıraktım. Sonrasına bir anda yükselince istemsizce elimle bir yere tutundum.

Batuhan ben düşmeden beni kucağına almıştı. Elim onun çıplak göğsünde dururken bunların hiçbirini umursayamayıp kafamı boynuna gömdüm.

     '' Çok üşüyorum Batu. ''

Batuhan beni yavaşça yatağıma bıraktığında gözlerimi kapatmamak için kendimle savaşıyordum. Uyumamak adına gözlerim Batuhan'a kaydı. Altında sadece bir şort vardı. Tedirgin olup öylece gelmişti odama. İçimde bir kıpırdanma oldu. Benim için endişelenmiş miydi?

Batuhan elini tişörtüme attığında ona engel oldum.

     '' Hayır, çok soğuk. Üstümü ört lürfen. ''

Gözlerimi kapatmıştım.

     '' Deniz çok ateşin var. Üstündekileri çıkartalım, öyle gir battaniyenin altına. ''

Yataktan kalktığını hissettim.

     '' Hadi ben döndüm arkamı. Sen çıkar. ''

Uysal bir çocuğun annesinin sözünü dinlediği gibi dinliyordum onu.Dediğini zor da olsa yapıp sadece iç çamaşırlarımla battaniyenin altına girdim. Yatak tekrar çökünce yanıma oturduğunu anladım.

YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin