Bugün sabah erkenden kalktım buna kendim de çok şaşırdım ama evde partiye uygun doğru dürüst kıyafet yoktu alışverişe çıkıp kıyafet almam gerekiyordu annem de uyanmıştı zaten etraf mis gibi kokuyordu anlaşılan sofrada bir kuş sütü eksikti annemin yanına gittim ve yanağına bir Buse kondurdum ve şu şarkıyı söyledim ÖPTÜM ANİDEN SEVİYORUM BAK SAHİDEN ANNİŞİM ve annem de şöyle dedi ;
-Ne oldu yine ne isteyeceksin sen yine söyle bakıyım .
-Yok bişey anneciğim illa bir şey mi istemem gerekiyor
Tamam o zaman git hemen abini uyandır bakıyım dedi.Abim uyuyordu aklıma hınzır bir fikir geldi yatağına su döktüm birazda üstüne döktüm hissetmedi bile hemen odasından çıktım sonra abim yanımıza yüzü beş karış bir şekilde geldi gülmemek için kendimi çok zor tutuyordum annem noldu betin benzin atmış dediğinde yok bişey dedim ya diye çıkıştı biz de ısrar etmedik yemekten sonra odama çıktım ve üzerimı değiştirdim üzerime siyah uzun t shirt altımada tayt giydim rahat olmayı seviyordum sonra bir selfie çekinip snap attim .
Hızlı hızlı elbise bakmaya koyuldum daha bunu makyajı vardı saçı vardı ohooo anca yetişirdim ortada hiç sevmediğim insanlar olacaktı ama ne yapalım alışacaktım bir mağazaya gördüm düz siyah bir elbise denedim bu olmuştu ama kendimi gösterecek bir elbise arıyordum ben bu yüzden daha aramaya devam ettim . Ardından şu elbiseyi denedim.
Bir kaç tane daha elbise denedim içime sinen elbiseyi aldım ve taksiyle eve gittim saçımı ve makyajımı yaptıktan sonra abim beni parti yerine bıraktı parti havuz başında olacaktı.
(Siz şimdi çok merak etmişsinizdır 😂)
Etrafta kendi kendime bakınırken bir de ne göreyim Alara yani benim cici kardeşim ve mert bana doğru geliyordu.
Bakalım Ecem Alara ve Mert ile nasıl baş edecekti .
Sizi çok seviyorum iyi okumalarrrrr❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ TAYFASI
Novela JuvenilEcem zengin bir ailenin kızıydı ta ki babası iflas edene ve intihar edene kadar . Artık onları yeni bir şehir ve yeni bir hayat bekliyordu . Acaba Ecem yeni okuluna daha da önemlisi yeni arkadaşlarına alışabilecek miydi .Ecem ve yeni tayfasının efsa...