Hoofdstuk 7

627 23 4
                                    

Hey, sorry dat ik al een paar dagen niet heb geschreven, maar ik wil ook wel lol hebben in mijn vakantie. Ik hoop dat jullie dit een spannend hoofdstuk gaan vinden! En ik heb jullie al een tip gegeven: HET GAAT SPANNEND WORDEN!!!

"WE GAAN NAAR DE VERENIGDE STATEN!!!" zeg ik. Het is al weekend en mijn moeder heeft me 2 jaar geleden dat we over 2 jaar naar de Verenigde Staten mogen! En nu is het dus tijd! Mijn moeder kan niet meegaan, omdat ze precies als de vliegtuig gaat stiijgen, ze naar een vergadering moet voor haar werk. Dus daarom mag Sasha mee! We gaan echt veel lol hebben! En Jake en Jaden mogen ook mee! Ze hebben gesmeekt of ze mee mogen. Trouwens het is nu al herfstvakantie, vandaar dat we niet naar school hoeven. We hebben in Louisiana in een hotel 2 kamers gehuurd. Dus of Jake en Jaden samen en Sasha met mij, of Jake en ik en Sasha met Jaden. Maar dat gaan we daar wel bespreken.

I AM SO EXCITED!!! Ik kan serieus echt niet wachten!!! We vertrekken morgen!!! Dus ik heb mijn koffer al ingepakt. Voor als ik te laat kom. Want ik ben echt altijd te laat.

"Wakker worden! Straks kom je te laat!" hoor ik, het is de stem van mijn moeder. Ik kijk op de wekker. Shitt, ik heb de wekker gemist! Nu kom ik vast te laat! Gelukkig heb ik mijn koffer al ingepakt. Ik sta snel op, kleed me aan (een naveltruitje met een korte broek, het is vast wel warm daar, hoop ik), poets mijn tanden en doe wat make-up op (wat mascara, lippenstift en eyeliner) dan ga ik snel naar beneden en pak 2 pannenkoeken (die mijn moeder heeft gebakken) en leg die op mijn favoriete bord (1D bordjeee) en schenk wat melk in. Als ik op heb zit iedereen op me te wachten (Jake, Sasha en Jaden zouden bij mijn huis wachten, want mijn vader brengt ons naar het vliegveld). Ik trek mijn jas en schoenen aan en pak mijn koffer en ga dan in mijn vaders auto zitten.

"Here we come VS!" zeggen Sasha en ik tegelijk en we stappen in het vliegtuig (een privé-vliegtuig). "Hier gaan we dan, op weg naar de VS!" hoor ik Jaden nog zeggen als we opstijgen. Als we in de lucht zijn kijk ik naar buiten (staand). Dan voel ik opeens twee sterke armen om mijn middel. Ik kijk om en zie Jake achter me staan. Ik geef hem een zoen en hij zoent me terug, we staan een tijdje zo, totdat Sasha ons ziet. Dan zegt ze wat ik altijd zeg als ik Sasha zie zoenen met Jaden: "Kleffe pubers." Ik glimlach even zonder mijn lichaam te bewegen en dan zoen ik weer verder. Na een paar minuten kijk ik op en zie Sasha ook zoenen met Jaden: "Kleffe pubers" zeg ik dan en ik zie Sasha glimlachen. Ja een paar minuten, ik wist niet wat ik anders moest bedenken. Is dat een beetje overdreven? Als Sasha en Jaden zijn uitgekusd, (bestaat dat woord eigenlijk wel?) ga ik naast hen zitten en doe de tv aan. Jupp, een draadloze tv en een bank in een vliegtuig, cool hè? Pretty little liars is op tv. Ooit van gehoord of gezien? Zo niet, dan moet je het echt kijken. Het is superleuk!!! Sasha kijkt met me mee, maar Jake en Jaden vinden het echt niets, dus daarom zitten ze in het bubbelbad. Ja, een bubbelbad, haar ouders zijn rijk, aan het eind van het hoofdstuk vertel ik je waarom. En zo te zien genieten ze, want ze zitten te lachen. Jake is echt hot zonder T-shirt, nou ja met T-shirt ook hoor.

Ik staar al een tijdje naar hem, maar dan zie ik een hand voor mijn gezicht. Zonder na te denken sla ik hem weg, want het verpest mijn uitzicht. Maar dan zie ik Jake niet meer. "Auww!" roept Jake. O, dus dat was zijn hand.... "Voor een meisje kan je behoorlijk hard slaan!" roept Jake (weer). "Dankje, het is een gave!" zeg ik lachend. En zo ging het ongeveer de hele reis door.

Alicia's ouders zijn zo rijk, omdat haar ouders belangerijk werk doen, maar Alicia weet niet zelf niet eens precies wat. Maar ze heeft gehoord dat je daardoor heel veel geld kan verdienen. En Sasha's ouders doen hetzelfde werk, ze zijn zelfs collega's, ze hebben ongeveer een even groot huis als Alicia, maar Alicia vind hen huis groter, omdat ze het daar niet zo gewend is, snappie? ;)

Vote/Comment/Follow?

Ciaooxxx

The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu