3. bölüm

4.1K 162 11
                                    

Tahir'den
Markete girdim 3 tane ekmek aldım tam parayı ödüyordum ki yine o deniz bozuntusunu gördüm.
D: Naber?
Zaten şu iti okulda görünce midem bulanıyor şimdi de burda görmek iğrenç. Parayı ödeyip
T: Sanane?
D: Tanışalım istersen ben deniz tanıştığıma memnun oldum.
Eline baktım ona baktım ve göz devirdim.
D: Nefes'i seviyorsun değil mi.
Bu sefer ciddi anlamda ciddi bakmaya başladım.
T: A-anlamadım?
D: Murat var onun baktığı gibi bakmıyorsun nefes'e. Seviyorsun onu.  Değil mi?
Tam bişey diyecekken murat geldi.
M: Abi alt ta- Lan piç senin burda ne işin var!
D: Upss gidiyorum.
T: Siktir git.
Bana iğneleyici bir şekilde gülerken ben ona sinirden delirmiş bir şekilde gülüyordum.
M: Abi ne diyor bu prezervatif kazası herif?
T: Boş boş konuşuyor bu herifi nefes'ten uzak tutmamiz lazım.
Sonunda bakkaldan çıktık.
M: O ne demek lan?
T: Anlarsın yakında yangaz.

Nefes'den
Geldiğimden beri annemin başımda dikilmiş boş boş konuşmasını dinliyordum.
E: Kızım bak kadın dediğin kendine özen gösterir bana bak bak bana bak ben ne kadar bakımlı güzel biriyim.
N: Anne Allah aşkına yüzündeki makyajı çıkarsak Mahmut Tuncer'e dönersin.
E: Sus kız dalga geçme anne ile hayır bir değildiğiniz iki oldunuz abinde gitmiş senin gibi birini bulmuş ah başım.
N: Botoksdur o botoks,  botoks olmasa duramazsın.
Annem bana sinirli bakışlarını atarken kapı çaldı.
E: Kapıya bak.
N: Koskoca evde hizmetçi yok safiye abla nerde ya!
E: Kızım safiye izin aldı ya.
Kapıyı açtım ve abimi beklerken deniz bozuntusunu görmeyi beklemiyordum.
N: Senin ne işin var burada lan? Evimi nasıl buldun lan! Gebertirim lan seni!
E: Aa çocuğum hosgeldin gir içeri.
D: Hoşbulduk emel abla.
Abla dediğine göre kesin tanışıyorlar.
N: Anne senin bu herifle ne işin var?
E: Iıııı okulda tanıştık
N: Lan ne ara?
E: Boşver kızım git sen deniz'e soğuk bişeyler getir.
Annem yapmacık bir şekilde gülerken ben göz devirmek ile yetindim ve dolabı açtım hangisini alıcam diye düşünürken tam kolum elma suyuna gidiyordu ki birden pekmezi aldım. Ben bağırmayı hobi haline getirdiğim için.
Koca bardağa koydum ve mutfaktan çıktım.
Denize pekmezi verdikten sonra bana göz kırptı ben de ona sinsi bakışlar atiyordum.
Pekmezi içer içmez geri püskürttü hayır anlamıyorum pekmezden nolur ki sanki anasını satayım!
E: A a a a noldu denizcim?
Öksürük krizine girdi resmen
D: Alerji.
Hassiktir hassiktir ve hassiktir şimdi sıçtın nefes. Ya bir insanın çileğe, fıstığa, çikolataya falan alerjisi olur pekmez ne anormal oç!
E: Nefes! Ne koydun?
N: Sesi biraz şey geldiği için pekmez koydum.
Annem bana 'sonra görüşürüz' bakışı attı ve çağırdığı ambulans geldi.
E: Yürü hastaneye. 
N: Banane ya!
E: Nefes! Hadi! Hafta sonu dışarı cika-
N: Ayakkabım nerde?
Ayakkabılarımi giyip koşarak dışarı çıktım arabaya binip annemle ambulansı takip etmeye başladık. Kısa bir sürede büyük bela kazandın tebrikler Gerizekalı nefes.
Hastaneye geldik ve direk sedyeye aldılar sanki vuruldu ağır yaralı!

Yaklaşık yarım saattir hastane odasının önünde bekliyorduk annemin bana sövüş eşlikleri ile. Sonunda doktor çıktı.
D: Zehirlenmiş-
N: Gerçekten mi inanamıyorum!
Annem beni cimcikleyip susturdu.
D: Midesini yıkadık ve serum verdik bitince çıkabilirsiniz.
İçeriye girdik.
E: Ah denizcim ah canım iyi misin kusura bakma buda benim kızım işte seçerek alamadım sonuçta.
N: Anne ya.
Dedim ve göz devirerek kollarımı göğsümde birleştirdim.
D: Yok önemli değil.
E: Nasıl telafi edebiliriz?
Telefonum çalıyordu arayan kişi 'Tahircimkaleli❤' aha ben ne diyeceğim?
N: Ben geliyorum.
Diyip kapının dışına çıktım.

N: Alo
T: Alo nefes noldu?
N: Ya ben çok büyük bir bok yedim.
T: Yine nasıl bir bok yedin?
N: Ya gülme. Şu deniz varya.
T: Lan ne denizmiş çocuk her yerde karşımıza çıkıyor bugün bakkalda bile gördüm.
N: Kanka bizim eve geldi.
T: NEEEĞY?
N: Anam almış knk dur sözümü kesmeden anlatmaya çalışacağım.
T: Sakin olmaya çalışıyorum neyse anlat.
N: Bu bizim eve geldi annemle falan tanışmış ardından işte annem soğuk bişeyler getir dedi annem bunu çok sevmiş başıma çöpçatan çıktı neyse  ben de piçlik yapıp pekmez koydum koca bardağa ardından verdim ona başladı öksürük krizi meğersem neymiş zehirlenmiş alerjisi varmış.
T: Pekmeze?
N: Evet.
T: Neyse tamam benim duş alıp yatmam lazım.
N: İyi misin? Sesin kötü geliyor.
T: E-evet hadi bay bay.
N: Baysss.

İçeriye girdim deniz piç bir gülümseme ile bana bakıyordu.
N: Ne bakıyon karı görmüş keko gibi?
E: Nefeeess!
Bana 'sus' bakışları atıyordu.
D: Eğer istediğim şeyi yaparsan seni affederim.
N: Sanki ben çok pişmanım Gerizekalı.
E: Evet söyle denizcim.
D: Yarın okulda benimle sevgili gibi dolaşıp, elbise giyeceksin.
N: Ketçap mayonez hardal?
E: Eğer yapmazsan hafta sonunu unut.
Sinirden ağlayacak duruma geldim işte şimdi bittim.

Tahir'den
Nefes'le konuştuktan sonra derin derin nefesler almaya başladım deniz dedi annem dedi çöpçatan dedi elim titriyordu sinirden aniden  telefonumu duvara fırlattım.
T: YETER LAN! BU AŞK İÇİMİ ÇOK FENA YAKARKEN BİR DE BAŞIMA DENİZ BOZUNTUSU ÇIKTI! ULAN YETER! GEÇMEK İSTİYORUM KARŞISINA 'GEBERİYORUM LAN AŞKINDAN' DEMEK İSTİYORUM AMA GÖTÜM YEMİYOR İŞTE!
Aynanın karşına geçtim ve bir yumruk geçirdim.
T: KORKARSIN OLUM SEN KORKAĞIN ÖNÜNDE GİDENİSİN!
Ağlıyordum deli gibi canım yanıyordu sol yanım cayır cayır yanıyordu çok zor oluyordu bu yük git gide, sol yanımın acısını bastırmak için yumruk daha geçirdim aynaya ve birden kapı açıldı.
M: Korkak değilsin be Tahir.

Platonik -askıya alındı- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin