"Her şey değişir ama hiçbir şey yok olmaz. "◇
◇
Herkesin okul ders kitabında, yakışıklı veya güzel bulduğu bir tarihi karakter olmuştur.
Ben Luhan.
Kazandığı savaşlarla nam salmış, ülkeyi büyük yüklerden kurtarmış, cesur, güçlü ve her şeyden önce, yakışıklı kral Oh Sehun'a aşık oldum.
Tamam aşık oldum denemez çünkü bilirsiniz, aşık olmak için o kişiyi daha yakından tanımak gerekir. Dokunmak, görmek, nefes aldığını bilmek vesaire.
Elim her sayfayı çevirdiği zaman, o kutsal resmi gördüğümde ve kalbim durma noktasına geldiğinde bunun adını aşk koymuştum. Krala olan bir sevgi, sonsuz bağ, ataya saygı... adına ne derseniz deyin.
Ben aşk diyorum.
Ve ister inanın ister inanmayın, Oh Sehun'u görmek için yapamayacağım şey yok.
Aklınızın alamayacağı şeyler...
Artık mümkün.
[ 04.05.2080 - Güney Kore ]
2050 ekonomik krizi tüm ülkelerde patlak verdi.
Tıpkı 29 Buhranı gibi tüm dünyada isyanlar çıktı, insanlar birbirini katletti. Açlıktan ölenler %80 oranında arttı.
Dünya nüfusu yarıya indi.
Tükenen petrol, sömürgeci ve doğal kaynakları desteklemeyen Amerika gibi ülkeleri derinden etkiledi.
Galip çıkan ülkeler, en başından beri Doğal kaynakların önemini vurgulayıp buna yatırım yapan -Çin dışındaki- Asya ülkeleri oldu.
Güney Kore. Namı diğer, 2080'in Amerika'sı.
Teknolojinin öncüsü oldu ve tarihte bir ilki gerçekleştirecek düzeye geldi.
Gizli yapılan bu çalışma ne miydi?
Zaman makinesi.
Ülkenin en yaşlı insanları denek olarak kullanılacaktı zira gençleri yani geleceklerini kaybetmek istedikleri son şey bile değildi.
Bu nedenle geçmişine hasret olan yaşlıları kullanmaya karar verdiler.İlk grup, Son 80 yıl öncesine gidecekti. 2000'li yılların başını görecek ve aradaki farkları gizli bir şekilde rapor edeceklerdi. Aslında işe yaramazdı bu çünkü sonuçta yaşlılar son 80 yıla hakim insanlardı. Bu nedenle ilk grup tamamen proje çalışıyor mu diye denemek amaçlı kullanıldı.
İkinci grup son 160 yıla gidecekti. Birinci ve İkinci Dünya Savaşı 'nın ülkelerde yaptığı yıkımlara şahit olacaklardı.
Üçüncü grup ise 240 yıl öncesine gidecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unknown love ☁️ hunhan
Fanfiction" 𝑳𝒖𝒉𝒂𝒏 𝒕𝒂𝒓𝒊𝒉 𝒌𝒊𝒕𝒂𝒃ı𝒏𝒅𝒂𝒌𝒊 𝒌𝒓𝒂𝒍𝒂 𝒂𝒔̧ı𝒌 𝒐𝒍𝒎𝒖𝒔̧𝒕𝒖. " Bir hunhan hikayesidir. 《@nemesis_t》