Chapter 6- Movie Night

71 10 20
                                    

"Ωραιαα 7.30 θα ειμαστε εκει." λεω στην Ραφαελα.

"Ωραιαα θα σας περιμενω." μου λεει η Ραφαελα και μου κλεινει το τηλεφωνο.

Σημερα, θα παμε στο σπιτι της Ραφαελας με τον Λουκα, και θα ειναι και η Ελενα.

Ωραια εχουμε μιση ωρα να ετοιμαστουμε. Το λεω στον Λουκα, και παω να κανω ενα ντουζ.

Φοραω το μαυρο τζιν μου, και ενα φουτερ. Βαζω τα stan smith μου, και μπαινουμε στο αυτοκινητο.

Φτασαμε στο σπιτι της Ραφαελας, καθισαμε στον καναπε και αρχισαμε να μιλαμε για διαφορα θεματα.

Την συζητηση, μας διεκοψε το τηλεφωνο της Ραφαελας. Παλι καλα, γιατι βαρεθηκα να ακουω ποσο γοητευτικος ειναι ο καθηγητης της χημειας, παρα την ηλικια του. Ελα τωρα, σιγα τον ωραιο.

"Οχι, δεν ειμαι μονη μου. Καλα, καλα. Ελα, τα λεμε." λεει η Ραφαελα στο τηλεφωνο και το κλεινει.

"Θα περασει ο ξαδερφος μου, δεν σας πειραζει ε;" μας λεει η Ραφαελα.

"Ποιος καλε, αυτος ο κουκλος;" απανταει η Ελενα και η Ραφαελα γνεφει. "Ναι μωρε, δεν ενοχλει." συνεχιζει η Ελενα.

"Λοιπονν Αρια. Πες μας κανα νεο. Παιζει τιποτα με κανεναν; Σε ειδα στο παρτυ μου με ενα αγορι, αλλα δεν μπορεσα να δω ποιος ειναι." μου λεει η Ραφαελα, και μου κλεινει το ματι στο τελος.

"Εεε να ειχα μεθυσει λιγο, αυτο ειναι ολο" λεω, αλλα ο Λουκας με κοιταει πονηρα. Μην πεις τιποτα παλιο-

"Εγω τον-" ξεκιναει ο Λουκας, αλλα τον διακοπτει το κουδουνι. Ξαδερφε της Ραφαελας, σε αγαπαω ηδη.

Η Ραφαελα ανοιγει την πορτα, και μπαινει μεσα ο... Στεφανος; Ξαδερφια ειναι; Γιατι δεν το ηξερα;

Μας χαιρεταει, καθεται διπλα μου χαλαρος, και βαζει το χερι του πισω μου στην πλατη του καναπε.

Η Ελενα τον κοιταει εντονα, αλλα αυτος δεν της δινει σημασια.

"Παιδια θελετε να δουμε μια ταινια;" λεει ο Λουκας και με κοιταει με νοημα.

"Ναι, τι ταινια θελετε;" λεει η Ραφαελα.

"Δεν ξερω, παντως της Αριας, της αρεσουν πολυ τα θριλερ. Ε, Αρια;" ω Λουκα τι κανειςς; Ξερει οτι φοβαμαι αν δεν ειναι καποιος διπλα μου να τον αγγαλιαζω. Και τωρα ειναι διπλα μου ο Στεφανος. "Αριαα;" συνεχιζει ο Λουκας και κουναει τα χερια του. Α ωραια ολοι με κοιτανε.

"Ε; Α ναι, τα αγαπημενα μου. Τα βλεπω και μονη μου ρε παιδι μου." λεω και κοιταω τον Λουκα νευριασμενη.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

It Started With A CigaretteWhere stories live. Discover now