ραи ωαѕ ωσи∂єяιиg αяσυи∂ иєνєяℓαи∂ ωιтн fєℓιχ вєѕι∂єѕ нιм ℓιкє нє αℓωαуѕ ωαѕ нє нα∂ ѕєит тнє σтнєя ℓσѕт вσу'ѕ тσ ¢нє¢к ωнєяє єммα αи∂ тнє σтнєяѕ ωєяє, αѕ нє нα∂ α ρℓαи тнαт ωαѕ gυαяαитєє∂ тσ ωσяк.
нє ѕтσρρє∂ αѕ σиє σf тнєм нα∂ яαи υρ тσ нιм αи∂ тσℓ∂ ρєтєя тнαт єммα αи∂ тнє σтнєяѕ ωєяєи'т fαя fяσм тнєм нє ѕєит тнє вσу αωαу вєfσяє тυяиιиg тσ fєℓιχ "тнє gαмє'ѕ αвσυт тσ gєт α ωнσℓє ℓσт ιитєяєѕтιиg" , нє ѕαуѕ ωιтн α мι¢нєνισυѕ gяιи fєℓιχ ѕιмρℓу иσ∂∂є∂ αѕ нιм αи∂ ραи ωєит тσ тнє gяσυρ ραи нα∂ мα∂є ѕυяє тσ ѕαт єνєяутнιиg υρ αѕ єνєяутнιиg ωαѕ gσιиg тσ ρℓαи he grinned as he found simple joy in making other people's life miserable.
нє нα∂ ѕρσттє∂ тнє ѕσмєωнαт ѕмαℓℓ gяσυρ αѕ нє ℓєαиє∂ αgαιиѕт α иєαя ву тяєє нє fιиαℓℓу ѕρσкє υρ αѕ єммα αи∂ тнє σтнєяѕ ¢αмє ιитσ νιєω "gℓα∂ уσυ ¢συℓ∂ мαкє ιт" нє ѕαуѕ ωιтн α υиѕєттℓιиg тσиє ιи нιѕ νσι¢є нє ѕιмρℓу ѕмιякє∂, αѕ єммα ∂ємєи∂є∂ тнє яєтυяи σf нєияу ρєтєя ρυѕнє∂ нιмѕєℓf σff тнє тяєє " уσυ αяє иєνєя gσιиg тσ ѕєє тнє вσу αgαιи нє нαѕ мσяє...ωєℓℓ ιмρσятαит σвℓιgαтισиѕ ".
яєgιиα ℓσσкє∂ αт ραи αѕ ѕнє ωαитє∂ тσ ωιρє тнє gяιи σff тнє тєєиαgєяѕ fα¢є ѕнє ℓєт συт α fяυѕтяαтισиє∂ ѕιgи αѕ ѕнє ωαѕ fє∂ υρ ωιтн нιѕ gαмєѕ "ℓσσк кι∂ ѕнє αѕкє∂ иι¢єℓу вυт αм gєиєяαℓℓу тιяє∂ σf ρℓαуιиg иι¢є ѕσ нαи∂ σνєя нєияу" , ρєтєя ℓσσкє∂ σνєя αт тнє ѕσмєωнαт fυяισυѕ ℓα∂у ωнσ ѕєємє∂ тσ нανє α ѕραяк нє ℓєт συт α ѕнσят ℓαυgн вєfσяє яєfυѕιиg σи¢є αgαιи яєgιиα.
тнє иєχт тнιиg тнαт нαρρєиє∂ ωαѕи'т ѕσмєтнιиg ραи єχρє¢тє∂ αѕ нє ѕαω fєℓιχ ∂ιѕαρρєαя αи∂ яєαρρєαя ву яєgιиα ωнσ нα∂ α киιfє тσ нιѕ тняσαт , fєℓιχ ℓσσкє∂ αт ραи ωιтн α αℓмσѕт ∂єѕρєяαтє вυт ρℓєα∂ιиg ℓσσк ιи нιѕ єує'ѕ нє fσυи∂ нιмѕєℓf fιgнтιиg иσт тσ gєт fєℓιχ вα¢к σя яαи тσ нιѕ ѕι∂є "ℓєт нιм gσ" нє ѕαуѕ ωιтн α ѕтєяи νσι¢є αѕ нє ℓσσкє∂ αт fєℓιχ αи∂ яєgιиα.
яєgιиα ρяєѕѕє∂ тнє киιfє нαя∂єя тσ тнє вσу'ѕ иє¢к αѕ ιт ∂яєω ѕσмє вℓσσ∂ "тнє вσу fιяѕт" ѕнє ∂ємєи∂є∂ αѕ ѕнє ρяα¢тι¢αℓℓу уєℓℓє∂ тнє ∂ємαи∂ συт , нє fєℓт ρυяє ωσяяу fσя fєℓιχ αѕ нє fσυи∂ нιмѕєℓf иσт ωαитιиg тσ мαкє тнє ωяσиg мσνє тнαт мιgнт ʝυѕт ¢σѕт α ℓιfє нє ωαѕи'т ωιℓℓιиg тσ ℓσѕє нє ѕιgиє∂ αѕ нє ¢ανє∂ ιи αи∂ нα∂ σиє σf тнє вσуѕ ¢σмє συт ωιтн нєияу.
нє ℓσσкє∂ αт нєияу αѕ нє тυяиє∂ нιѕ αттєитισи вα¢к тσ fєℓιχ αи∂ яєgιиα "иσω нαи∂ нιм σνєя αи∂ уσυ'ℓℓ gєт тнє вσу" , яєgιиα ℓσσкє∂ αт нєияу αѕ ѕнє ѕнσνє∂ fєℓιχ fσяωαя∂ ωнιℓє тнє ℓσѕт вσуѕ ℓєт нєияу gσ fєℓιχ ωιρє∂ тhe вℓσσ∂ σff нιѕ иє¢к αѕ нє ωєит тσ ѕтαи∂ вєѕι∂є ραи αgαιи.
нє нα∂ ℓєт συт α вяєαтн σf яєℓιєf αѕ нє єχαмιиє∂ fєℓιχ fσя α мιиυтє нє иσтι¢єѕ α ѕмαℓℓ αи∂ вєяℓу иσтι¢єαвℓє ¢υт , нє ℓσσкє∂ вα¢к αѕ нєияу нαиg σитσ єммα αи∂ яєgιиα ωιтн α ℓσσк σf яєℓιєf ιи нιѕ єуєѕ "тнιѕ ιѕ fαя fяσм σνєя αи∂ ρℓυѕ уσυ ¢αи'т gєт σff тнιѕ ιѕℓαи∂ υиℓєѕѕ ι ℓєт уσυ αи∂ ι gυαяαитєє тнαт ωσи'т нαρρєи ωє'ℓℓ gєт нєияу вα¢к" ρєтєя ѕαуѕ αѕ нє ℓєfт.
σи¢є тнєу gσт вα¢к тσ тнє ¢αмρ ραи ѕαт fєℓιχ ∂σωи αѕ нє ¢нє¢кє∂ σи нιм fσя ωнαт ѕєємє∂ ℓιкє нυи∂яє∂тн тιмє "αм fιиє" fєℓιχ ѕαуѕ ωιтн α яєαѕѕυяιиg ѕмιℓє αѕ нє ℓσσкє∂ αт ραи αи∂ яєρєαтє∂ ιт αgαιи "ρєтєя ι ѕαι∂ αм fιиє"нє sαуѕ αѕ нє тσσк α нσℓ∂ σf тнє σтнєя вσу'ѕ нαи∂, ραи ѕιмρℓу иσ∂∂є∂ αѕ нє ℓσσкє∂ αт тнє fιяє ιт ωαѕи'т ʝυѕт ωσяяу нє fєℓт ωнєи нє ѕαω fєℓιχ'ѕ ℓιfє вєιиg ρυт αт яιѕк ιт ωαѕ fєαя тнє тнσυgнт σf ℓσѕιиg нιѕ ʟσѕт вσу тнαт'ѕ ωнαт нє ωαѕ ωσяяιє∂ αвσυт вυт ιт ωєит ∂єєρєя тнєи тнαт нє fєℓт ѕσмєтнιиg нє ¢συℓ∂ σиℓу ∂єѕ¢яιвє αѕ ωєℓℓ єνєи тнαт нє нα∂и'т fιgυяє∂ συт.
¢συℓ∂ ιт вє нє ℓσνє∂ fєℓιχ? σя мαувє ѕσмєтнιиg ∂єєρєя fєℓιχ нα∂ вєєи ωιтн нιм fσя α ℓσиg тιмє fσя уєαяѕ ιт ѕєємє∂ , вυт ¢συℓ∂ ιт вє тнαт тняσυgнσυт тнє тιмє тнαт нє нα∂ киσωи нιм тнαт нє нα∂ ∂єνєℓσρє∂ fєєℓιиgѕ fσя тнє ρєяѕσи ѕιттιиg иєχт тσ нιм нє ¢σитιиυє∂ тσ ℓσσк αт тнє fιяє αѕ тнє иιgнт ѕєємє∂ тσ ¢σмє тσ α єи∂.
👇ᴀᴜᴛʜᴏʀs ɴᴏᴛᴇ👇
(ѕσяяу ιт ωαѕи'т тнє вєѕт вυт ι нσρє уσυ ℓιкє∂ ιт тнє иєχт ¢нαρтєя ωιℓℓ ¢αмє ѕσσи αи∂ тнє νι∂єσ υѕє∂ ιѕи'т мιиє ѕσ αℓℓ σωиєяѕнιρ αи∂ ¢яє∂ιт gσєѕ тσ тнє яιgнтfυℓ σωиєя σf тнє νι∂єσ)
YOU ARE READING
ᏴᏌᎡᏆᎬᎠ FᎬᎬᏞᏆNᏩᏚ
FanfictionWhat will happen when Pan discovers that he hold more feelings towards Felix then he Originally thought will he figure it out before Felix dose and what will he do when it's all revealed come read and found out