1.

110 8 4
                                    

Dla Judasza to było  za wiele. Zdał sobie sprawę  z tego co zrobił. Przez niego Jezus zginął. Jak on mógł  być  takim dupkiem?!?!?!

Miał  zbyt wielkie wyrzuty sumienia, a lina, która  służyła  mu jako pasek, żeby szaty mu z tyłka nie spadły, wyglądała tak cudownie kusząco. 

Starał się opanować,  wyrzucić  z głowy  te myśli, ale to go przerastało. Rozwiązał  sznurek, podtrzymując jedną  ręką  szaty, żeby nie spadły,  a drugą  zawiązał linę  na drzewie. Zrobił  pętlę,  a następnie  się  powiesił. 

Czarne kruki odleciały  z drzewa, zwiastując miastu tragedię.

Szaty Judasza  niebezpiecznie  zaczęły  zsuwać się  w dół,  ukazując  światu  jego pupcie.

Wtem przyszedł  Jezus z nieba.

- Judasz!!!! Onieee!!! Widać  Cię  pupcie!1!1!1

- Jak mogłem powiesić  przez takiego debila

- Czekaj no, tak nie może być!!1!1!

"Czy on naprawdę mi wybaczyl?! Chce mnie powstrzymać przed zabiciem się?!"

-Nałóż spodnie!1!1!1! Potem się zabij, nikt nie zechce oglądać twoich gołych
zwłok1!1!!

"Co ja myślałem"

- Albo czekaj, Judek, pomogę  ci - powiedział  Jezus i naciągnął mu szaty. - No widzisz! Nie musiałeś  nawet schodzić!!!

Judasz chciał  coś  powiedzieć,  ale niestety już  umarł.

- No wziął debil umarł, nawet mi nie podziękował!!1!1!

Wtedy twarz Judasza odwróciła się w stronę Jezusa. Na widok jego martwych rybich oczu, garbatego nosa, sinych ust i niezadbanego zarostu aż zatrzepotało mu serce.
Oczywiście Jezusowi, serce Judasza już nie funkcjonowało

- NIE MOGĘ CIĘ TAK ZOSTAWIĆ PIĘKNY!!1!1 POWIESZENIE SIĘ TO NUE JEST ŚMIERĆ DLA TAK CUDOWNEJ ISTOTY!!1!1! utopienie się jest sto razy lepsze.

Jezus ożywił Judasza i poszedł go utopić w rzece.

Potem chciał  go jeszcze wyłowić, ale niestety nie mógł, bo chodził  po wodzie jak po chodniku.

Położył  się  na niej i spojrzał  na niebo.

-Ojcze, czuję  że  mnie wzywasz.

- Tu! Tu jest!!! -uslyszal krzyki tłumu. - myślałeś  że Cię ominie krzyż,  hę???

I ukrzyżowanie Jezusa.

Potępiony/Nawrócony (biblia ff)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz