ကဲ...anti ဆိုတဲ့ လက္မွတ္စစ္ႀကီးေရာက္လာပါၿပီ..
ကြၽန္မရဲ႔အေရာင္မဲြမဲြပိုက္ဆံအိတ္ထဲက ရထားလက္မွတ္ကို ဆဲြထုတ္လိုက္တယ္...ဟင္......
EXO ဆိုတဲ့ ဘူတာမွာ လူသတ္မႈျဖစ္လို႔ ဆိုၿပီး...
ရထားမရပ္ေပးႏုိင္ဘူးေျပာတယ္...ကြၽန္မလဲ အဲ့ ဘူတာမွာ ဆင္းရမွာဆိုေတာ့ ျပာသြားတယ္...ကြၽန္မနာမည္က L....
လက္မွတ္စစ္ဦးေလးႀကီးကို အဲ့ EXOဘူတာမွာ ရပ္ေပးဖို႔ ကြၽန္မနဲ႔ နာမည္တူ ေကာင္မေလးကေတာင္းဆိုေနတယ္....ဦးေလးႀကီးက အေလ်ွာ့မေပးတဲ့ပုံနဲ႔ မရပ္ေပးႏုိင္ေၾကာင္း ခပ္ျပတ္ျပတ္ေျပာလိုက္ေတာ့... Lဆိုတဲ့ ေကာင္မေလး စိတ္႐ႈပ္သြားတယ္...
မၾကာပါဘူး...
ျပတင္းေပါက္နားက ကြမ္းယာေရာင္းတဲ့ ဦးေလးႀကီးက ...
'ငါမေသခ်င္ေသးဘူး...ငါ့သားသမီးေတြရဲ႕ စားဝတ္ေနေရးအတြက္ ငါပိုက္ဆံ႐ွာရဦးမွာ..
ရထားကို လုံးဝမရပ္ပါနဲ႔...'
လို႔ ေအာ္ေျပာတယ္......
ဟို ေကာင္မေလးငုိသြားတယ္...ကြၽန္မဆီ လက္မွတ္စစ္ၾကီး anti ေရာက္လာေတာ့...
ကြၽန္မလက္မွတ္ကို ျပရင္း....အက်ဳိးအေၾကာင္းေမးၾကည့္ေတာ့...
လူသတ္သမားက အဲ့နားတဝိုက္မွာ ဖမ္းမရေသးလို႔ပါဆိုၿပီး စိတ္မ႐ွည္သလို ..႐ွင္းျပတယ္....မျဖစ္ဘူး..
အဲ့မွာ ကြၽန္မကိုေစာင့္ေနတဲ့လူ ဆယ့္ႏွစ္ေယာက္ေတာင္႐ွိတယ္...
သံုးေယာက္ကေတာ့ လူသတ္မႈေၾကာင့္ ထိတ္လန္႔ၿပီးထြက္သြားေလာက္ေရာေပါ့...
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္မရေအာင္သြားရမယ္..
သူတို႔ကို ေတြ႕ရင္ အလင္းေခ်ာင္း(Light stick)နဲ႔.. ေဝွ႔ရမ္းၿပီး ႏူတ္ဆက္ဖို႔ အခါခါမွာထားတဲ့ဟာကို...ရထားတဲြညာဘက္စြန္းေထာင့္က ေက်ာင္းသူေလးေယာက္အုပ္စုလဲ ကြၽန္မလိုပဲ အလင္းေခ်ာင္းေတြကို ေလ်ာ့တိေလ်ာ့ရဲ ကိုင္ထားတယ္....အိမ္ကမိဘေတြက ခ်က္ခ်င္းအိမ္ျပန္လာဖို႔ ဖုန္းဆက္ဆူပူေနတယ္နဲ႔တူတယ္...
မ်က္ႏွာမေကာင္းၾကဘဲ...တစ္ခုခုကို တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးေနတယ္...အယ္... အခုမွ သတိထားမိတယ္...
ေက်ာင္းသူေတြထဲက အသားျဖဴျဖဴနဲ႔ေကာင္မေလးရဲ႕ အက်ၤ ီမွာ ကြၽန္မနဲ႔ေတြ႔ဖို႔ခ်ိန္းထားတဲ့ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕နာမည္ကို ထိုးထားတယ္...
LUHANတဲ့...
အင္း...အဲ့လူကေတာ့ လူသတ္သမားကိုေၾကာက္လို႔ ထြက္ေျပးသြားေလာက္ၿပီ...သူက အရမ္းအ႐ွက္အေၾကာက္ႀကီးလို႔ေလ...
ဒါေပမယ့္ ကြၽန္မထင္တာ ဟုတ္ခ်င္မွလဲ ဟုတ္မွာပါ...