Bölüm 21

1K 63 59
                                    

L; Bobby. Nasıl başlasam gerçekten bilmiyorum. Öncelikle benim gerçek adım Lalisa Manoban. 18 yaşındayken yani tam iki yıl önce Kore Tayland'a savaş açtı biliyorsun.

B; Evet biliyorum.

L; Bu savaş Kore askerleri tarafından değil belli bir tim tarafından yapıldı. Hatta Kore ne kadar özür dilese ve bize onları bulacağına söz verse bile asla o ekibi bulamadı. Yani en azından komutanlarını..

B; Evet evet hepsini biliyorum.

L; Ben o savaşta Tayland sularındaydım.

B; Sen Taylandlı mısın?

L; Evet. Her neyse, o savaşta annemi, babamı, ablamı, kedimi ve arkadaşlarımı kaybettim.

B; Lisa ben çok üzüldüm. Ne diyeceğimi bilemiyorum şu an. Ben de özür dilerim.

L; Senlik bir durum yok bir şey demene de gerek yok beni dinle yeter.

B; Tamam dinliyorum.

L; Ben savaş anında bir şekilde kendimi Avusturalya'ya attım. Ölenleri geride bırakmak her geçen gün beni de öldürdü. Yanımda hiçbir şeyim olmadığı için o geceyi bir parkta geçirdim. Sabah yürüyüş yapan bir kız beni buldu onda kalmamı teklif edince mecburen kabul ettim. Çünkü hem bilmediğim bir ülke hem açlıktan ölmek üzere olan bir ben vardı. O kız benim hayatımı değiştirmeme yardım etti. Okula gitmem gerekirken ben kendimi spora verdim. Dövüş sporları öğrendim. Kendimi geliştirdim ve adımı askeriyeye yazdırdım. Askeriyeye gelmemdeki amaç doğruyu söylemek gerekirse Kore'nin sonunu getirmekti. Ama burda Jennie'yi ,seni, Jungkook'u, Tae'yi Dahyun'u, Jisoo'yu hatta Momo'yu bile tanıdığıma o kadar memnunum ki. Yani sizin gibi onlarca insanın suçunun olmadığını biliyorum. Bu yüzden bu amacımdan vazgeçip sadece o savaşa neden onlan komutanı bulmaya çalışıyorum.

B; Şu an sadece bizi sevmene sevindim çünkü diğerlerine nutkum tutuldu konuşacak bir şey bulamıyorum. Devam et.

L; Senden odanın kayıtlarını istememin sebebi birisi odama zarf bırakmış. Mektubu yazan kişi beni takip ediyor. Amacımı, adımı, neden burda olduğumu biliyor. Beni Jennie ile tehdit ediyor. Onun kim olduğunu bulmam lazım. İlk başta Momo'dan şüphelendim ama Momo bana dikkat etmem gerektiğini ve benden her şey için özür dilediğini söyledi. Şu an bu kişinin o adam veya kadın olduğunu düşünmüyorum. Mektupta benim peşimi bırak diyordu. Bu kişi muhtemelen o aradığım kişi olabilir. Bu mektubu kiminle ve nasıl bana ulaştırdı bunları öğrenmek zorundayım. Çok zor durumdayım Bobby ne yapacağımı bilmiyorum. Bana yardım edebilir misin?

B; Bu soru mu Lisa? Sen iste ben sana canımı vereyim. Seni olmayan kardeşim yerine koydum. Bu kısa sürede seni o kadar benimsedim ki seni kaybetmek en son isteyeceğim şey olur. Sana tabi ki yardım edeceğim. Beraber atlatacağız bunu merak etme.

L; İyi ki varsın Bobby.

Bobby'e sarılınca gözümden istemsizce yaşlar dökülmüştü.

B; Ağlama sakın. Peki Jennie? Ona söylemeyecek misin?

L; Benden uzaklaşır diye korkuyorum.

B; Saçmalama o kız seni seviyor. Senden nefret etmez.

L; Ben onu tehlikeye soktum. Bunu ona yapamam Bobby. Gözlerine baka baka onu tehlikeye atıp ona sevgimi veremem.

B; Ne yapacaksın o zaman? Kızı terk mi edeceksin?

L; Onu bu şekilde koruyabileceksem. Bu şekilde güvende olacaksa. Evet. Terkedeceğim.

B; Mutsuz olursun Lisa.

L; Ben hep mutsuzdum onu tanıyana kadar aşk nedir bilmiyordum. Ama benim hayatım için onun hayatını mahvetmem. Bunu ona yapmayacağım.

B; Ama kendine acı çektiriyorsun. Sen gidersen bu kız mutlu mu olacak sanıyorsun?

L; En azından güvende olacak.

B; Saçmalıyorsun.

L; Bobby benim burada olduğumu biliyorlar, amacımı biliyorlar daha fazla burada kalamam. İşime dışarıdan devam edeceğim. Sana bunları anlatma sebebim tam olarak bu işte. Sen benim buradaki adamım olacaksın.

B; Gidiyorsun yani?

L; Zorundayım.

B; Dönmeyecek misin?

L; Hayır.

B; Seni özlerim Lisa. Hemde çok.

L; Ben de seni Bobby ben de seni.

B; Jennie? Ona veda etmeyecek misin? Özlemden ölür yapma bunu kıza.

L; Edeceğim. Veda ettiğimi anlamasın istiyorum. Vedalardan nefret ederim.

B; Ne yapacaksın?

L; Gidince düşünürüm. Kendine iyi bak Bobby. Seni özleyeceğim.

B; Seni seviyorum minik tavşan. Kendine çok dikkat et.

L; Ben de seni seviyorum. Edeceğim.

Bobby'e sarılıp odasından çıktım. Sırada komutana istifamı verip buradan Jennie'nin yanına gitmek kalmıştı. Ona nasıl veda edeceğimi hiç bilmiyordum. Ama zorundaydım. Zor bir süreçle istifa verip Jennie'nin evine gitmeye başladım. Evinin önüne geldiğimde dudaklarımın kuruduğunu ve elimin terlediğini hissediyordum. Vedaları hiç sevmem. Zile basıp Jennie'nin kapıyı açmasını bekledim. Kapıyı açıp bana gülümsediğinde bu kıza nasıl veda edeceğim hakkında gerçekten hiçbir fikrim yoktu. Tüm düşüncelerimi silip sadece anı yaşamak istedim, onu sanki bir daha göremeyecekmişim gibi öpmek istedim. Onun olmak istedim ve Jennie'nin dudaklarına yapıştım.

....
🔥😈🔥😈

My Love Is An Agent // JenLisa  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin