Episode Seven

1.4K 61 18
                                    

"Çıkalım, yani şey gibi... Randevu gibi olmaz mı?"

"Ah.. Olur mu acaba.."

___

"Yani eğer istersen, seni zorlamak istemem..."

Dudaklarını büzüp bu şekilde konuşursa nasıl itiraz edebilirdin ki..

"Ama şey, mm.. Evde vakit geçirsek karnım biraz ağrıyor da."

"T-tamam tamam, nerede vakit geçirdiğimiz değil önemli olan. Sadece seninle birlikte olsam benim için yeterli."

Peki neden bunu söylemek için kulağının dibine girmişti ki? Ve sen yine.. Utanmıştın. Ne yapabilirdin ki hangi kız olsa aynı şeyi hissederdi, bir dakika fazla kıza ihtiyaç yok hatta hiç bir kıza ihtiyaç yok sen yetersin.

"Tamam o zaman ne yapmakla başlayalım."

"İlk önce masayı toparlayıp bulaşıkları yerleştirelim daha sonra kararlaştırırız."

Kafanla onay verdiğini belli edip kendi tabağını alıp mutfağa ilerledin. Bardakları almak için geri dönerken onunda kendi tabağını hatta bardakları bile getirdiğini gördün, yol vermek adına kapı pervazında yana kaydın. Onu izlediğin zamanlardan pay çıkartacak olursan; bir iş yaptığı zaman ciddileşiyordu, net.

Bulaşıkları akıtıp makineye yerleştirdi, ellerini de yıkadıktan sonra senin buzdolabının kulbuna yerleştirdiğin el havlusuyla ellerini kuruladı. Onu da bu duruma alıştırmıştın, havlu olmadan ıslak ellerle iş yapamazdın. (Şahsen pek aramam ama olsun)

"Şimdi işler bittiğine göre bizim günümüze geçebiliriz."

"Geçebiliriz.. Ne yapsak ki?"

"Saat daha erken, bence ilk önce gidip mutfak için alışveriş yapalım, 1 haftadır gitmiyoruz."

"Ah.. Olur gidelim, eğlenceli olur. Tıpkı şey gibi.. Evli çiftler gibi..."

"Ha?"

Söylediğin şeyi daha kendin idrak edemezken onun anlamasını nasıl bekleyebilirdin ki? Çaktırmamaya çalışarak devam ettin.

"Ya şey işte böyle olur ya hani, görürüz ya marketlerde bir erkek ve bir kadın alışveriş yaparlar evleri için falan yani onun gibi olur demek istemiştim. Sadece benzetme sanatını icra etmiştim."

"İcra ettin?"

Kaşlarını kaldırıp, gözlerini büyülterek kurduğu cümleyle beraber gülmeye başlamıştı. Ne var yani o da bir sanat değil mi? O zaman sanat demeselerdi ismine başka bir şey deselerdi, banane.

"E-evet."

"Peki öyle olsun, gidelim hadi. Zaman işliyor her saniye kıymetli benim için."

Gözlerini göz bebeklerine sabitleyip derinden söylemişti. Kalbine dokunmak istermiş gibi, yumuşacık.

"Gidelim.."

Mest olmuş gibiydin, gözleri bebeklerine değdiği her an aynı duygular içine giriyordun. Kendini ona kaptırmıştın, kalbini ona vermiştin, dilin onun adını sayıklamak için yalvarıyordu ama... Ya o, o nasıl hissediyordu, onun kalbi sana ait miydi? Ya da onunda dili seni sayıklamak için sabırsız mıydı?

Tüm bunlar kafanı karıştırmıştı, şu an tek yapmak istediğin şey günün tadını çıkartıp onun yanında olduğunu hissetmekti, belki de bir daha böyle bir gün göremeyecektin.

"O zaman ilk önce pijamalarımızdan kurtulalım daha sonra çıkarız."

"Tamam, öyle yapalım."

Her ikinizde sessizce odalarınıza girmek adına merdivene yöneldiniz, durum böyle olunca kafalarınızın tokuşması da kaçınılmaz olmuştu. Tebessümle birbirinize bakıp önden sen olmak şartıyla merdivenden çıkıp odalarınıza ulaştınız, sonunda.

Dolabını açıp giymek için bir etek ve geçenlerde Sehun'un senin için getirdiği uzun kolluyu aldın. Dolabında onun içinde yer açmıştın, ondan aldığın ilk eşyaydı o, özenle saklamak istemiştin.

___

SEHUN

Dolabı açtığımda gözüme çarpan ilk eşofmanı ve kısa kolluyu aldım havalar soğumaya başladığı için bir tanede hırka aldım. Üstümü değiştirip aşağıya, salona indim.
___

Giyindikten sonra salona geçmek için merdivenlere yöneldin. Birer birer basamakları bitirip odaya geçtin. O da gelmiş seni bekliyordu.

"Çıkalım mı?"

Sorduğun soruyla yüzünü telefonundan kaldırıp sana çevirmişti. İlk önce seni aşağıdan yukarıya süzdü ve söze girdi.

"Çıkalım."

İkinizde ayakkabılarınızı almak için portmantoya yöneldiniz, şansa bak aynı ayakkabıları almışsınız. Tıpkı.. Tıpkı bir çift gibi.

Fazla tepkinizi belli etmemeye çalışarak aldığınız ayakkabıları giydiniz.

SEHUN

Ayakkabılarımızın aynı oluşunu fark ettim, daha önce de demiştim biz birbirimiz için yaratılmış iki bireyiz.
Artık söylemek istiyorum, daha fazla beklersem kalbim için iyi şeyler olamayacağının garantisini verebilirim. Hem kendimden de eminim, kesinlikle artık söylemeliyim.
Tüm cesareti bir araya getirip kalbimin içinde topladım, söze girmek için bedenimi ve kalbimi ona çevirdim.

"B-ben bir şey söylemek istiyorum."

.......

Haay evribadi!
Bbaekkiex is cb🎉🎊
Bir de minik bebişlerim cb yapsa... Ama Yixing ve Baekhyun'un mvleri e-f-s-a-n-e.
Lütfen bol bol izleyip destek çıkalım minik kuzumuz ve babamıza. Şimdi gidiyorum yakın bir zamanda tekrardan bir cb yaparım merak etmeyin.

Haydi gudbay👋🏻

|My Husband| \Sehun OC\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin