O ses beni tüm duygulardan uzaklaştırmıştı.Kendimi ihanete uğramış gibi hissediyordum ki evet bu ses kandırıldığımın kanıtıydı. Bunu nasıl yapardı ? Bu kadar mı gözünü nefret bürümüştü ? Resmen beni öperken fotoğrafımızı çekmişti. Düşündükçe daha kötü oluyordum. Resmen beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Gözlerimi şaşkınlıkla açarak ona baktım ve yüzündeki pis sırıtış konuşmam için bana güç verdi.
- Sen , sen bizim fotoğrafımızı çektin. Sen ne kadar aşağılık bi insansın ya. Hatta sana insan demek tüm insanlara hakaret olur. Hayvansın sen resmen HAYVAN !!!
Kolumu sıkıca kavrayarak konuşmaya başladı.
- Bana bak güzelim beni sakın sinirlendirme. Elimde bir fotoğrafın var zaten beni birkaç tane daha çekmeye zorlama. Bundan sonraki çekiceklerim bu kadar masum olmaz haberin olsun.
Bunları söylerkenki yüzüne yapışmış olan adi sırıtışı daha da sinirlenmeme neden olmuştu. Tek yapabildiğim ağlayarak güçsüz yumruklarımı rastgele vücuduna savurmak olmuştu. Onun benim canımı yaktığı gibi ben de onun canını yakmak istiyordum.
Yumruklarım onun güçlü vücudunda fazla etkisiz kalmıştı. Hiçbir şey hissetmiyormuş gibi donuk bir ifadeyle bana bakıyordu. Bir an içi bakışlarım gözlerine kaydığında yüzündeki donukluğun aksine gözlerinde hüzün vardı. Gözlerinin karanlığına gömülü bir hüzün... Artık ona vurmuyordum. Daha doğrusu istemsizce ellerimi bacaklarımın yanına indirmiştim. Beynim komutu dinlemeyip ellerimi hala bacaklarım yanında tutuyordu. Kısa bir an gözlerimiz tekrar birbirini buldu ve ben daha hiçbir şey diyemeden beni öylece bırakıp çıkıp gitti. Nereye gittiğini gerçekten merak ediyordum ama ondan daha çok merak ettiğim bir şey daha vardı , Tolgar.
TOLGAR ' IN AĞZINDAN
Tanrım , yerimden kalkamayacak kadar ağrım vardı. Ama ağrımdan daha da önemli olan tek şey Öykü ' ydü. Onu o şerefsizin elinden kurtarmam gerekiyordu. O it ona dokunmadan sevgilimi bulmalıydım. Bu düşüncelerden güç alarak ayağa kalkmayı başardım.Arabaya kadar güçlükle gidebilmiştim. Arabaya gidebilmek için fazlaca efor sarfetmiştim ve nefessiz kalmıştım. Arabaya binmeden önce kaputa dayanıp birkaç saniye nefes almaya çalıştım. Hava yediğim darbelerden dolayı ciğerlerimi yakıyordu. Sonra aklıma tekrar Öykü geldi ve daha fazla nefese ihtiyacım olmadığını zaten tüm nefesimi o adi piçin çaldığını anladım. Hızlıca arabaya binip gaza yüklendim. Yollar bomboştu. Şehir ışıkları burdan görünmüyordu. Şehir dışı olduğu için arabalar çok seyrekti. Kaç saat baygın kaldığımı bilmiyorum ama hava karanlıktı. Saate bakmak için elimi telefonumun oldğu yere , yani cebime götürdüm fakat orada olmadığını anlamam brikaç saniyemi almıştı. Kahretsin ! Düşürmüş olmalıydım. Tekrar geri dönücek zaman yoktu. Bir saniye bile benim için çok uzun bir süeydi. Onsuz geçen bir saniye benim için bir kaplumbağanın gideceği yere varması kadar uzundu. Sonrasında bir mesaj sesi geldi. Gözlerimi yoldan ayırmadan yan koltuğu el yordamıyla aradım ve işte . Elime kaybettiğimi sandığım telefonumu almıştım. Ama nasıl olurdu ? Bu koltukta olması imkansızdı telefonumun. Bunları düşünmeye bile ayırıcak vaktim yoktu. Öykü ' den gelmiş olabilirdi mesaj. Mesajı Can şerefsizinin gönderdiğini anlamam çok uzun sürmemişti. O itin adını duymak bile beni çileden çıkarmaya yetiyordu.Mesajı açtığımda AH LANET OLSUN !!!!! Beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Sinirden telefonu kıracak kadar sıkı tutuyordum. Direksiyona yumruğumu geçirdim. LANET OLSUN ! Birkaç dakika fotoğrafın şokunu üstümden atamamıştım. Kendime geldiğim anda aramam gereken tek bir isim vardı. Mert ! İşte şimdi Can ' ın sonunu görüyordum.
Arkadaşlar yorumlarınıza çok ihtiyacım var. Lütfen yorum ve oylarınızı eksik etmeyin.Ve sizce Mert kimdir ? ya da Tolgar 'la bağlantısı nedir ? Can ' a neler olucak ? Tahminlerinizi bekliyorum :) sizi seviyorum gençler :) Öpücükler hepinizeeeee
BU ARADA TOLGAR KARAKTERİNİN DIŞ GÖRÜNÜŞÜNÜ MERAK EDENLER BURAYA KOYAMIYORUM RESİM ÇOK KÜÇÜK GELİYO AMA TOLGAR KARAKTERİ TUĞBERK SEV ' İN AYNSI :D CAN KARAKTERİ BELLİ AMA TANIDIĞIMIZ BİRİ DEĞİL YANİ SİZİN TANIDIĞINIZ BİRİ DEĞİL :( VE RESMİ SADECE İNSTA DA VAR BURAYA KOYAMIYORUM :( EĞER KARAKTERLER İÇİN KİŞİ ÖNERİNİZ OLURSA MESAJ ATIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşıkların Oyunu
RomantikO melekleri kıskandıracak kadar yakışıklı , şeytanları kendine dost edinecek kadar asiydi.