"Am πρεπει να με πιστεψεις.Ειναι η αληθεια.Σε παρακαλω κανε οτι σου πω.Αρχικα χορισε τον επιδη ταχα βαρεθηκες και μετα - " δεν προλαβε να τελιωσει την προταση του και τον διεκοψα.
"Σταματα!Δεν πιστευω λεξη απο ολα αυτα και ουτε θελω να τα πιστεψω.Οχι.Οχι δεν θα κανω οτι μου πεις.Δεν ξερω γιατι μου τα λες ολα αυτα αλλα τωρα ας κανουμε πως δεν εγινε τιποτα γιατι δεν θελω να χαλασει η φιλια μας.Πες στην Dep οτι παω σπιτι μου.Τα λεμε." δεν προλαβε να πει τιποτα εκτος απο ενα "γεια" .
Εφτασα σπιτι και χωρις να χαιρετησω κανεναν ετρεξα στο δωματιο μου και εκλεισα την πορτα του δωματιου μου.Ανοιξα τις κουρτινες του μπαλκονιου μου για να μπει το φεγγαροφως.Ξαπλωσα στο κρεβατι μου και πνιχτηκα σε σκεψεις.Γιατι να πει κατι τετοιο ο Niall;Νομιζα οτι με νοιαζοταν.Λες να λεει αληθεια;Οχι ΟΧΙ αποκλειεται.Εδιωξα γρηγορα αυτες τις σκεψεις.Δεν ηθελα καν να το σκεφτομαι.Τις σκεψεις μου διεκοψε η φωνη της μητερας μου.
"Βαλε πιτζαμες κι ελα να φαμε"
Εβαλα τις πιτζαμες μου,εβρεξα στο νεροχυτη το προσωπο μου για να χαλαρωσω και κατεβηκα να φαω.Μετα το φαϊ αναιβηκα αμεσως στο δωματιο μου χωρις καν να βοηθησω τη μαμα μου στα πιατα,γιατι ειχα αργησει και επρεπε να μιλησω στο skype με τον Λιαμ.Ανοιξα γρηγορα το λαπτοπ και δεχτηκα την κληση του.
"Γεια σου μικρη μου.Πως εισαι;Μου λειπεις" ειπε μεσα απο την οθονη.Μακαρι να μπορουσα να τον ακουσω απο κοντα.
"Καλα ειμαι.Κι εμενα μου λειπεις μωρο μου.Πως περνας τις χειμερινες διακοπες σου στο πατρικο σου;"
"Ωραια ειναι μωρε ...αλλα..."
"Τι αλλα;" ειπα
"Αλλα οταν μου λειπεις δεν περναω καλα."
"Αχ γλυκουλη μου.Μωρακι μου πρεπει να βγω τωρα.Τα λεμε." κι ετσι τερματιστικε η κληση.
Σκεφτομουνα να το πω στον Λιαμ αυτο που εγινε με τον Niall αλλα το σκεφτηκα και επειδη αγαπω τον Niall δεν το εκανα.
Επλυνα τα δοντια μου ,εβαλα τη νυχτικια μου και ξαπλωσα στο κρεβατι μου πιστευοντας πως δεν θα με παρει ο υπνος αλλα τελικα με πηρε πιο γρηγορα αποτι περιμενα.
~Την αλλη μερα
"Am ξυπναα ελα για πρωινο" φωναξε οπως καθε μερα η μητερα μου.
Μετα το πρωινο βγηκα βολτα με τον Niall γιατι μου ζητησε να μου πει κατι.Και ξερω πολυ καλα τι.
_____________
σχολιαστε για επομενο :)
YOU ARE READING
Change My Mind-greek fanfiction Niall Horan
Fiksi PenggemarΗ Amelie ζει τη ζωη της σαν μια φυσιολογικη εφηβη.Τον τελευταιο καιρο τα εχει με ενα αγορι που το θεωρει τον 'καταλληλο'.Ομως κατι της αλλαζει ολοκληρη την ζωη.