Hemen gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.Ama bu haksızlık ben daha 19 yaşındayım evlenemem.Hemen itiraz etmeye başlamıştım.
Ben:HAYIR BEN EVLENMİCEM! DAHA 19 YAŞINDAYIM!!
Babam:BAĞIRMA BANA!
Ben:Sen nasıl bir babasın kızını koruycan,sevceğin halde ailemizin yıkıyorsun!!dedim ağlıyarak alaycı bir gülüşle devam etti.
Babam:Sen asıl kendine bak annesiyle babasıyla düzgün konuşmayan kız bana burda atar yapıyo.Gidin yarın için hazırlık yapın güzel olsun yarın dedi.Ben hala yıkılmış bir halde ağlıyordum o anne dicem kadın kolumdan tutup evden çıktık.Hiç isteksiz bir halde mağazalara girdik çıktık.En son bir mağazada elbise alıp çıktık.Hiç tarzım değil ama ses etmedim,edemezdim zaten.Eve döndüğümüzde babam koltuk da uyuya kalmış bende hemen odama çıktım.Yatağıma yatıp ağlamaya başladım.Bir anda uyuya kalmışım.
{Sabah}
Gözüme giren güneşle uyanmıştım bu sefer o karının sesiyle değil.Hemen kalkıp lavaboya girdim.Gardırobumun içinde bu akşam giyeceğim elbise vardı ve yine ağlamaya başladımıştım.Çünkü evlenmek istemiyordum.Göz yaşlarımı silip mutfağa gittim ama sadece o karı vardı babam yoktu hemen sordum.
Ben:Babam nerde?Won sook anne:Baban şirkete gitti.
Ben:Neden?
Won sook anne:E bu akşam seni istemeğe gelcekler ondan.
Yine gözlerim dolmuştu.masaya oturup kahvaltımı ettim.Zaman öyle çok ilerliyor ki akşam olmuştu bile.İstemsizce hazırlanıp salona gittim.Babam daha gelmemişti.Anne diyeceğim kadın da masayı hazırlıyordu.Bir anda kapı çaldı.Kapıyı açtığımda karşımda.Babam,adını bilmediğim kadın adam ve bir genç oğlan vardı.Herkez Bana şaşkın gözlerle bakıyodu hele o genç çoçuk.Ben hemen Geçin dedim ve kapıyı kapattım.Oturduğum an Jimin denen çocuk benim yanıma geldi oturdu.Babam bana kaş göz hareketi yapıyordu anlamıyordum.Boş verip tanımadığım adam söze karıştı.
Jimin'nin babası:Eevveeet gençler birbirini ilk gördü ama olsun biz kızınızı istiyoruz.
Kalbim o sıra çok hızlı atıyordu.Babam:Bende verdim gitti.
Bir anda gözlerim doldu.Ama hayır ağlamıycaktım.Jimin denen çocukla yüzükler takıldı biraz daha sohbet ettikten sonra kalktılar.Tam gidecekken Jimin beni duvarla arasına arıp dudağıma yapıştı hemen ittirdim ve;YA SEN NE YAPIYORSUN?!?
Jimin:Karıma istediğimi yapabilirim alaycı bir gülüşle dedi ve gitti hemen odama hoşup ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlendirilmek{PJM} +18
Fanfic"Zorla güzellik olmaz ama bizimkisi güzel ama zorakiydi..." ✔TAMAMLANDI✔