Family? 11

1.7K 130 12
                                    

Loui's POV. 

Moje pocity ohledně Harryho? Nemiluju ho. Jen ho začínám mít rád. Pořádně ho neznám, ale přitahuje mě. Nic víc. Mezi náma nejspíš nikdy nebude něco jako láska protože jsou z nás sourozenci, i když nevlastní. Byl by to incest. Něco zakázanýho. Něco, co nesmím dovolit. A přesto s ním stojím uvnitř malýho sprchovýho koutu a nebráním se žádnýmu z jeho dotyků. Bylo by divný, kdyby jo, vždyť jsem si začal.

Nevím co jsem čekal. Že se spolu vyspíme? Vážně jsem byl tak naivní a vážně jsem to chtěl? Nebyl jsem překvapenej když mě vyhodil z koupelny v mým mokrým oblečení. Otočil jsem se na patě a zanchávaje za sebou mokrý stopy jsem šel do pokoje. Ayaka seděla na parapetě okna a poklepávala se černě nalakovaným nehtama o koleno. Cítil jsem se divně. Upřímně... tak nějak prázdně. Necítil jsem se šťastně, že je zpátky a že mi to Harry sice jen na chvíli, opětoval. A necítil jsem se ani smutně. Prostě... jsem byl, dýchal, žil... Jako tělo bez duše, tak se tomu říká, ne? když žijete, ale přitom máte pocit, že tomu tak není. 

Nevím co jsem si musel dokázat když jsem ji vzal do náruče a hodil na postel. Nedělám si srandu, vážně jsem ji tam prostě jen tak hodil. Sedl jsem si na její natažený párátka, tím myslím její vyhublý nohy na kterých se divím, že dokáže stát a doslova z ní serval pruhovaný tričko. Surově jsem jí jednou rukou vjel do vlasů a tahal za ně zatím co druhou jsem sjel k lemu jejích skinny jeansů, abych mohl rozepnout zbytečný knoflík i se zipem a tak ji zbavit přebytečného oblečení. 

Líbal jsem její rty a tím i chutnal odpornou příchuť lesku na rty kterej použila. Nevyvolávalo to ve mě nic jako lásku, jen jistou potřebu ji využít k ukojení toho co se začalo s Harrym. Samozřejmě že se mi její líbání nelíbilo a neměl jsem z něj letadla v břiše a ani to jak mi zarývala nehty do ramen když jsem ji dráždil přes kalhotky ve mě nevyvolalo naprosto nic. Chtěl jsem to prostě co nejdřív skončit a tak jsem se od ní odtáhl jen na moment kdy jsem ze sebe shodil všechno mokrý oblečení který rozhodně zanechá mokrej flek na koberci, ale co. Co je mokrý, je čistý. Ona je taky mokrá. Heh. Nevzrušuje mě jako tehdy. Proto se myšlenkama vrátím k Harrymu a představuju si, že právě spím s ním a ne s ní. 

Zaklání hlavu a sténá, kouše se do rtu aby se tlumila. Udusil bych ji, aby byla chvíli zticha a já se prostě mohl udělat bez poslouchání jejích skřeků. Ani ženský v pornu tolik nehekaj. Chtěla se prohodit, být nahoře ale já jí to nedovolil. S tím že ona není ona ale on jsem se do ní udělal a svalil se vedle ní. Po tom, co se Aya vydýchala se ke mě přitulila a přikryla nás dekou.

"To bylo... úžasný," zamumlá a tiskne se ke mě ještě víc. Zavírám oči, nechci si připustit fakt že jsem ji ošukal s tím že jsem místo ní viděl jeho. Bože, jsem hovado.

A/N: Páni, občas je vážně těžký dokopat se k napsání dalšího dílu, ale máte ho tu. Je krátkej, vím. A NEZABIJTE MĚ, JO. Opět votes comments or I rape you in your sleep, thankiiiie.

Family? - Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat