I didn't want to hurt you

344 32 0
                                    

Probudila sam se sa glavoboljom. Ustala sam iz kreveta i sišla u kuhinju,nasula sam u kafu u šolju i vratila se u sobu. Stala sam ispred ogledala i promatrala se. Otpila sam gutljaj kafe te otišla do ormara pronaći današnju kombinaciju. Odlučila sam se za bijele pantole,crnu 'Jack Daniels' majcu kratkih rukava i štikle sa platformom. Danas se nalazim sa Jamesom u kafiću. Sjela sam za stol gdje mi se nalazi šminka. Stavila sam malo pudera,tuš,rumenilo,maskara i blago sjajilo za usne. Otpila sam zadnji gutljaj kafe te uzela torubu sa kreveta i uputila se prema kuhinji. Ostavila sam šolju te na izlasku obukla kožnu crnu jaknu jer je bilo pohladno.

Ulazeći u kafić ugledala sam Jamesa kako sjedi gledajući zamišljeno u mobitel. Došla sam do njega te smo se zagrlili. Piće je ubrzo stiglo. Sjedili smo u tišini dok je James nije prekinuo. 

Imali šta novo? -Upitao je te otpio malo svog pića. Vrtjela sam slamku u čaši pokušavajući pronaći prave riječi za oe koje mi je Harry upito.

Harry me voli. -Rekla sam brzo te uzela sok i počela ga piti. Sok mi je bio više zanimljiv nego Jamsov pogled ili izraz lica. Nisam se usudila dići pogled od srama al' samo što sam čula bio je njegov smijeh. Pila sam sok pokušavajući ne prasnuti u smijeh zajedno s njim. Pogledala sam pogled i vidjela kako se pokušava urazumiti od smijeha. 

Kako to misliš voli te? -Upitao je James. Slegnula sam ramenima te pozvala konobara. Konobar je napokon došao platili smo piće i krenuli prema Jamsovom stanu.

Odlučili smo se prošetati do njegovog stana,ugledali smo mali park te smo odlučili sjesti par minuta čisto da uživamo u pogledu koji je bio predivan. Sjedili smo u tišini dok je James nije prekinuo.

Nisi mi odgovorila na pitanja. -Ustali smo te krenuli prema njegovom stanu. Šutila sam nekoliko minuta te mu napokon odlučila reći.

Ono jutro kada sam se pojavila od tebe,prijatelju sa povlasticama -zastala sam te ga pogledala,imao je osmijeh na licu -rekla sam mu gdje sam bila a on je meni rekao da me voli. To je moja priča. - Rekla sam te ga lagano udarila po ramenu,nasmijali smo se te ušli u njegov stan.

*Bilo je beć 9 sati navečer,odlučilo smo skuhati nešto za večeru. James je stavio vodu za tjesteninu dok sam ja odlučila nasjeći salatu. James mi je pričao o prošloj curi koju je imao,bila je s njim samo zbog slave. 

I ti si sa mnom samo zbog slave. -Nasmijao se te nastavio piti vino. Nož koji sam držala u ruci sam podigla prema njemu kao znak upozorenja. Nasmijala smo se te vratili poslu. Uzela sam čašu sa vinom te otpila mali gutljaj. 

Na radiju je počela meni jedna od omiljeni pjesama,pojačala sam i počela plesati. Kada je pjesma završila pogledala sam prema Jamesu koji je imao osmijeh na licu.

Ti nisi nikada plesao? -Upitala sam i uzela čašu sa kuhinjskog stola. Otpila sam gutljaj te primijetila kako se James počeo smijati. 

Što? -Digla sam ruke u znak zbunjenosti. 

Ti si najgora plesačica koju sam ikada vidjeo. -Rekao je te se nastavio smijati. Skupila sam usne uz znak male ljutnje te dohvatila čašu i bacila mu vino pravo u lice. Uozbiljio se te imao onaj pogled bolje da te nema. Počela sam trčati a on zamnom.. Našla sam se u njegovoj spavaćoj sobi,ostavila sam vrata malo otvorena samo kako bi mogla proći mala svjetolost koje je dopiralo iz velikog hodnika. Čula sam korake pa sam pokušala ostati što tiša,pokušala sam smiriti disanje koje je bilo otežano od trčanja. Vrata su se polako počela otvarati a James se našao samo jedan metar od mene. Prišuljala sam mu se polako iza leđa te ga poljubila u vrat. Okrenuo se prema meni,sada smo bili tačno licem u licem,nosevi su nam se dodirivali. Približio je svoju glavu ka mojoj u namjeri da me poljubi,izmakla sam se,mogla sam čuti njegov smijeh koji je mogao svaku curu osvojiti. 

Nedostajala sam ti,prijatelju sa povalsticama? -Sada sam ja približila glavu njegovom vratu te ga počela nježno ljubiti,ispustio je mali uzdah. 

Mislim da jesi. -Usne su nam se napokon spojile kao da su žudile jedne za drugima,lagani poljubac je prerastao u strastveniji i savršeniji. 

Želiš li ovo? -Upitao je između poljupca,kimnula sam glavom na što je on skinuo moju majcu pa zatim svoju. Probudila me žeđ,pogledala sam na sat koji je pokazivao 03:50 okrenula sam se na drugu stranu u nadi da ću ugledati Jamesa al' druga strana je bila razna. ohvatila sam mobitel koji se nalazio na ormariću,imala sam jednu poruku od Harry-a. Koju sam dobila prije pola sata. 

Emily,brinem se zašto nisi kući? -Izbrisala sam poruku te vratila mobitel na ormarić.Uzela sam vodu koja je bila odma pored mobitela i lampe,popila sam nekoliko gutljaja te ponovno legla na krevet. Nedugo zatim začuli su se koraci i otvranje vrata. Legao je na svoju stranu kreveta te se približio još bliže meni,poljubio me je u vrat te obrglio oko struka. 

/HARRY/

Ispijam već po zna koje piće po redu u nadi da će se Emily vratiti. Već je bilo pola 3 a Emily ni traga,već sam se bio zabrinuo da se nešto nije desilo pa sam joj poslao poruku. Ustao sam te otišao do njene sobe,malo sam razgledao sobu te legao ne njen krevet. Posteljina je još održavala njen miris,brzo sam zaspao. 

*Probudilo me glasno zatvaranje vrata od kuće.Pogled sam prebacio na sat koji je bio na zid,pokazivao je 15:05. Ustao sam iz kreveta pokušavajući se sjetiti prošle noći. Sišao sam u kuhinju po šolju kafe. Tamo je bila Emily nasmijana i bez briga. Došao sam do nje te je zagrlio. Stajali smo nekoliko sekundi dok me ona nije odgurnula. 

Brinuo sam se. -Rekao sam uzimajući šolju sipajući kafu. Sjela je na stolicu i nastavila gledati mobitel. Uzdahnuo sam te je napokon podigla pogled i pogledala me. 

Možeš li ostaviti mobitel da popričamo? -Upitao sam bijesno,gurajući šolju s kafom. Ustao sam te otvorio frižder uzimajući flašicu sa krvlju. 

Nemamo o čemu pričati. -Ustala je s namjerom da krene u svoju sobu,stao sam ispred nje. -Možeš se maknuti,imam posla. -Pošla je da prođe ali sam joj preprečijo odlazak rukom. 

Ubit ću svaku osobu u ovom gradu ako me ne pustiš da prođem. -Rekla je već vidno iznervirano,maknuo sam ruku tako da može da proći. Ne trba mi još grad puni mrtvaca. 

Začuo sam neko lupanje niz stepenice pa sam otišao da vidim. Imao sam šokiranu facu kada sam vidjeo da Emily nosi kovčeg sa sobom. 

Emily? -Vikuno sam njeno ime šokiran,samo me je pogledala i nastvila snositi kovčege niz stepenice. 

Odlazim. -Uzela je mobitel te ga stavila u torbicu,začulo se sviranje ispred kuće.Sigurno je bio taksi.

Ne možeš to,uraditi. -Već sam bio ljut,pokušavao sam mirnim razgovorom da to sredimo al' nije htjela slušati samo je otišla. Piće mi je postalo drugi prijatelj,razmišljao sam zašto je Emily otišla. James je sigurno to joj rekao,taj gad. Platiti će mi za sve. Uzeo sam mobitel jer sam upravo dobio poruku od Emily.

Nisam željela da te povrijedim,žao mi je.. -Čitam je već nekoliko puta,ne vjerujući kakvu sam poruku upravo dobio. Baš ti hvala Emily upravo sam ostao povrijeđen.

Bad girl wanna fight ..Where stories live. Discover now