KARAR

190 12 4
                                    

Uzun bir aradan sonra yeniden okul yolundaydım.Okula gitmek için aslında sabırsızlanıyorum.Arkadaşlarımı ve okul ortamını özledim. zaten dersleri oldum olası sevmemişimdir.

   Otobüs okulun önüne gelmişti.Herkes yavaş yavaş aşağıya indi.Ben ise en sonda oturduğum için herkesin çıkmasını bekleyip öyle çıktım.İşte  okul kapısının önündeydim.Okulun koridorlarında yürüyüp geçen seneki dolabımın yanına geldim. Sevdiğim bir şarkıcının posterini asmıştım. Dolabımın içine eşyalarımı yerleştirdim ve sınıfıma doğru yürüdüm.

               İşte oradaydı.Her zamanki gibi orta sıranın en başında oturuyordu.Kızıl dalgalı saçlarını salladı ve yeşil gözleriyle bana baktı.Aman Tanrım ! çok güzeldi.

    Adı Meredith di 8. sınıftan beri hep aynı sınıftaydık. ve ben ona ilk gördüğümden beri aşıktım.Yeşil gözlerini bana çevirdi ve bana baktı. Kalbim duracak gibiydi.

_ MEREDİTH ' İN AĞZINDAN _

     Ah ! yine mi aynı sınıftaydık. Bu çocuk bana sırılsıklam aşık.Ama ben onu sevmiyorum.Aslında... tatlı ama aptal . Her neyse de ona bakmaktan vazgeçmeliyim.

 ..............

- Çekilsene Dostum yolu kapıyorsun.

+ Ah pardon..

Kaç saattir bekliyordum ben böyle . Meredith in yanındaki sıra boş görünüyordu. Oraya oturacaktım.Tam hızlıca gidiyordum ki karşıma takım kaptanı Jack çıktı.

- Tı tı tı orası benim yerim böyle güzel bir kızın yanınını sana kaptırmam ama istersen arka sıra boş

+ Pekala koca adam sen bilirsin

    Bu çocuklardan nefret edyorum sınıfa yeni gelmiş olmalı . Zengın sürtük. Geçip en arka sıraya oturdum. Ve öğretmenin gelmesini bekledim.

Günaydın çocuklar ben tarih öğretmeniniz Kate BLACK... Kurallarımı şimdiden söyleyeyim.

1. telefonlar kapalı olacak .

2.şımarıklık yok  

3. konuşmak YASAK. yazmıştı tahtaya 

ve geçip yerine oturdu.Sanırım bugün ders işlemicektik.Yanımda oturan çocuk tarih kitabını almış içinden birşeyler okuyordu.

- HEY ne yapıyorsun 

- ...

+ hey sana diyorum gözlüklü

    HEY NE OLUYOR ORADA 

+ şey bayan black 

tahtaya yazdğım şeyi neden yapmıyorsunuz bayyy...

+ Donovan efendim.

- peki ilk sayfayı aç ve oku 

+ Neden ben

- çünkü ismini bildiğim tek kişi sensin Donovan hadi 

Hiç istemesem de okumaya başladım ve tam bir sayfanın hepsini okudum. 2. sayfaya geçeceğim zaman zil çaldı . Koşarak dışarı çıktım ve arkadaşımın yanına gittim.

+ Selam tyler

- AHH selam Matt

Tyler benim en iyi dostumdu. Onu severdim.O da beni. Tek farkımız onun gay olmasıydı. Biliyorum bu iğrenç ama ...Okulda ondan başka dürüst ve iyi kalpli kimse yoktu.

KARARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin