𝙹𝚊𝚍𝚎
𝚂𝚞𝚗𝚗𝚞𝚗𝚝𝚊𝚒
𝟷𝟸:𝟶𝟶Heräsin yksin sängystä joten päättelin että Jonah oli jo herännyt. Makasin sängyssä selaten puhelintani noin puolituntia jolloin Jonah käveli huoneeseemme.
"Huomenta" Jonah sanoi penkoen kaapeista tavaroita.
"Mitä sä etit?" Kysyin kiinnittyneenä puhelimeeni.
"Koulu lappuja" Jonah sanoi käyden paperi läjät läpi, jotka olivat kasaantuneet viikkojen aikana pöydille.
"Meijä pittää siivota kyl tääl" Jonah sanoi ottaen reppunsa maasta ja penkoen sitä.
"Nii pitää" sanoin laittaen puhelimeni pois.
"Sovitaanko et joka sunnuntai siivotaa koska muute tää näyttää maailmanlopulta" Jonah ehdotti.
"Soppii" sanoin ja nuosin ylös haukotellen.Huojuin vaatekaapilleni ja vedin päälle valitsemani vaatteet.
Kävelin alakertaan muitten poikien luo jotka pelasivat fortniteä sohvalla.
"Homenta" pojat sanoivat.
"Moro" sanoin takaisin kävellen keittiöön.Istuin pöydän ääreen ja näin lautasella pekonia. Söin pari pekoni katsellen poikien pelejä.
"Jade muute älä syö niitä pekoneita ne lens lattialle" Zach sanoi kääntymättä.
Hitaasti laitoin puoliksi syömäni pekonin alas lautaselle ällöttävällä katseella.
"Kiitos tiedosta.." sanoin ja Jonah käveli alakertaan luokseni.
''Lähetääks salille tänää?'' Jonah kysyi.
''Eiks meijä pitäny siivota?" Kysyin hymyillen.
''Siivotaa eka ja sit mennää" Jonah ehdotti.
''Okei kyl se mulle sopii" Hymyilin.Laitoin tiskit tiskikoneeseen Jonahin avustuksella jonka jälkeen lähdimme siivoamaan sekasortoa.
''Miks me ollaan näi sotkusia?" Kysyin nostaen vaatteitani lattialta.
''Koska sä asut täälä" Jonah tunki kirjoja hyllyihin.
"Öhöm? Ei unohdeta sitä kertaa kun sä heittelit kaikki sun kirjat ja laput meidän sängylle" Sanoin.
"Just just" Jonah hymäili lähtiessään hakemaan imurin.𝟷𝟺:𝟶𝟶
Keräilin meidän kummankin vaatteet lattialta kunnes Jonah tuli takaisin. Keräsimme isoimmat roskat lattialta ennen imuroimista.
"Sä saat imuroida" Jonah sanoi ojentaen imurin minulle.
"No en kyllä varmasti" vastasin työntäen imurin takaisin Jonahille.
"Camoooon" Jonah yritti antaa imuria minulle mutta työnsin sen vain takaisin."Okei, entten tentten teelikka mentten hissun kissun vaapula vissun eelin keelin klot viipula vaapula vot eskon saun piun paun nyt sää lähdet tästää pelistä pois piun paun pelistä pois" sanoin lopulta osottaen Jonahia naureskelle.
"No ihan typerää" Jonah sanoi ottaen imurin käteensä.
"Alappa imuroida poika" sanoin hypäten sängyllemme. Makasin sängyllä tuijottamassa Jonahin imuroimista."Valmista!" Jonah sanoi viidentoista minuutin päästä laittaen imurin kiinni. Siivoilimme vielä hetken kunnes kello oli 15.
"Lähetäänkö nyt salille?" Jonah kysyi pyörien penkillään samalla kun itse makasin sängyllä.
"Onko pakko?" kysyin haukotelle.
''Jep" Jonah nousi tuoliltaan.
"Tää ei oo terve suhde! mut pakotetaan tekemään asioita mitä mä en halua!" sainoin tahalleen yli dramaattisena kun nousin ylös.
"Nii, käymään salilla" Jonah sanoi ja vaihtoi nopeasti salivaatteet niin kuin itsekkin.Kävelimme alakertaan poikien luokse.
"Minne te lähette?" Daniel kysyi.
"Salille tuutteko mukaan?" Jonah kysyi kävellen keittiöön.
"Mä tuun ainaki" Daniel sanoi ja ryntäsi yläkertaan vaihtamaan vaattensa.
"Okei sitte mäki" Corbyn sanoi ja käveli Danielin perään.
"Meki tullaan" Jack sanoi ja käveli yläkertaan Zachin kanssa."Ei ainakaa mennä kahestaa" sanoin täyttäen vesipullo on Jonahin jälkee.
"Totta" Jonah huokaisi.Hetken päästä kaikki tuli alakertaan ja lähdimme. Juoksimme ensin salille jonka jälkeen menimme pukkareihimme. Vein kamani ja tapasin pojat kuntolaitteiden luona. Corbyn, Daniel ja Jack teki jalka treenejään, Jonah ja Zach teki myös jotain vastaavaa samalla kun itse tein omaa kolmen jakson treeniäni.
~𝚜𝚔𝚒𝚙 𝟸𝚑 𝟹𝟶𝚖𝚒𝚗~
𝟷𝟽:𝟺𝟻
Olin pukkarissa keräämässä kamojani. Nousin ylös pitäen vesipulloani kädessä. Otin reppuni ja lähdin poikien luokse.
"Kestipä kauan"Jack sanoi odottaen poikien kanssa aulassa.
"Just just" Sanoin ja kävelin heidän kanssa ulos."Ei kai me taas juosta?" Zach kysyi väsyneenä.
"Mä en ainakaa aijo" sanoin vetäen puhelimen taskusta ja tilaten uberin.
"No ei sit" Jonah sanoi ja odotimme autoamme.Hetken päästä uber tuli ja hyppäsimme kyytiin.
𝟷𝟾:𝟹𝟶
Tulin suihkusta ja käärin saunatakin ympärille. Jonah kävi suihkussa jälkeeni jolloin itse vaihdoin vaatteet.
Kävelin yksin alakertaan vielä kun Jonah oli suihkussa. Ainoastaan Corbyn ja Daniel olivat alakerrassa.
"Cmoon hankkikaa huone" Sanoin keskeyttäen heidän pussailunsa.
"Meilä on hUoNe" Corbyn sanoi matkien minua.
"No käyttäkää sitä" sanoin kävellen jääkaapille.Tein itselleni muroja ja tein läppärillä koulu tehtäviä samalla kun söin.
Jonah käveli alakertaan pyyhe lantiollaan kuivaten hiuksiaan toisella pyyhkeellä.
"No vautsi vau" Sanoin katsellen Jonahia.
''Tykkääks näkemästäs?" Jonah kysyi vitsaillen.
"No tietty tykkään" sanoin naurahtaen ja jatkoin koulutehtäviä.Jonah istui viereeni ja teki myös itselleensä jotain ruokaa.,
Luin koko loppu illan kokeisiin ja pelleilin poikien kanssa..
————————————————————
;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loved• Jonah Marais ff (finnish)
RomantizmJoutuu vaihtamaan koulua ja 5 poikaa alkaa kiusaamaan? mutta entä kun saa tarpeeksi ja kiusaaja pelastaa hengen ja rakkaustarina alkaa? Lue mitä tapahtuuu!