47 | annem kardeşlerimi yedi!

7.4K 381 34
                                    

| annem kardeşlerimi yedi! |

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

| annem kardeşlerimi yedi! |

BİR AY SONRA

"Tahir gelmediler hala," nefesle tahir ikizlerin cinsiyetlerini öğrenmeye on dakika uzaklıktaydı. Ama deniz ortalıkta yoktu, ve nefes denize söz vermişti ilk o öğrenecekti kardeşlerinin cinsiyetini. "Deniz gelmeden öğrenmek istemiyorum."

"Tamam nefesim rahat ol," tahir saatine bakıp duruyordu, ailesine söylediği saati çoktan geçmişti. Acaba unutmuşlar mıydı? "Gelirler şimdi."

"Arasana bir daha," derken denizin sesi annesiyle babasının kulaklarında yankılanmıştı, nefes kocaman gülümsemeyle yerinden kalkıp çömeldi deniz annesinin boynuna sarılıp yanaklarından öptü "Oh, annem."

"Bensiz görmediniz değil mi kardeşlerimi?"

Tahir nefesin yanına çömelip denizin saçını okşadı "Biz yapar mıyız öyle bir şey bir tanem," denizi kucağına alıp nefes'e de kalkmasında yardımcı oldu. Onu da kendine çekip denize döndü "Annen burayı yıkardı yine de sensiz girmezdi o odaya."

Saniye, fatih ve murat bir köşede. Ünal ve Meryem diğer köşede bekliyordu. Asiye ve Mustafa daha gelmemişti, tahirin abisiyle arası iyiydi. Mustafa daha mantıklı düşünebildiği için, tahiri çabuk affetmişti ama yangazlar abilerine hala kırgındı.

"Nefes Kaleli?" doktor bunlara seslenince nefes heyecanlanmıştı, tahirin kalbi yerinden çıkacaktı sanki.. Tahir son bir kez ailesine doğru baktı, belki bir tebessüm yakalar diye. Umudunu kestiği an annesi yanına gidip ona sımsıkı sarıldı, kulağına bir şeyler söyleyip yanaklarından öptü oğlunu. Tahir biraz daha mutlu olmuştu, annesi kendini herkese kapatmıştı ama o an sanki yine eski annesi vardı karşısında.

Ailecek üçü birlikte odaya girdiler, doktor hemen nefesi yatırıp karnına sıvı sıktı "O ne?" deniz yine merakına kapılıp annesinin karnının üstündeki sıvıya elini sürdü.

"Annem," nefes deniz elini bir yere sürmeden tutup tahire uzattı, tahir ise gülümseyip doktordan kağıt alıp elini sildi kızının. "Bu daha iyi görmek için annem bak az sonra kardeşlerini o televizyonda göreceksin." nefes küçük televizyonu gösterince denizin gözleri açıldı.

Babasına bakıp "Kardeşlerim televizyonun içinde mi?!" diye sordu endişeyle. Tahir kahkaha atınca deniz utanmıştı, nefes de kendini tutamayınca doktor bile sessizce güldü.

Tahir kızının kafasını göğüsüne bastırıp "Yok babacığım annenin karnında, bak şu alette kamera var o içini gösterecek." dediğinde nefes dudaklarını ısırdı, altı yaşında bir kıza nasıl anlatılırdı ki böyle şeyler?

kızımız içinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin