Kim Taehyung
က်ေနာ့္ဘဝမွာေလလိုခ်င္တာအကုန္ရတယ္ မရရင္ေဆးေလးငါးလံုးေလာက္ငံုျပလိုက္တာနဲ႔money ကလက္ထဲတန္းေရာက္ အခုကအထက္တန္းေနာက္ဆံုးႏွစ္ ေက်ာင္းလား က်ေနာ္ မ်က္စိအစာေကၽြးခ်င္ရင္ဒိုးတယ္ မေကၽြးခ်င္ရင္clubဒိုးတယ္ က်ေနာ့္ဘဝမွာအေပါဆံုးအရာ၂ခုရွိတယ္ ဘာလဲဆိုတခုကပိုက္ဆံ ေနာက္တခုကေစာ္ေစာ္ဆိုတာပလဲေငြရွိလို႔လာတာေလ....
Yoon Songah
က်မဆင္းရဲေပမယ့္ႀကိဳးစားေနထိုင္တယ္က်မမဟုတ္တာမလုပ္သလိုက်မကိုမဟုတာလာေျပာရင္လဲၿငိမ္မခံေနတတ္ဘူး က်မကအခုမွအထက္တန္းေနာက္ဆံုးႏွစ္ၿပီးတာေပါ့ omma appaကလဲစီးပြားေရးအဆင္မေျပဘူးအဲ့ေတာ့uniဆက္တတ္ဖို႔အခက္အခဲျဖစ္ေနတယ္ ဘာေတြျဖစ္ေနပါေစ က်မေလွ်ာက္ရမယ့္လမ္းအားမေလွ်ာ့ပဲေလွ်ာက္ေနအံုးမွာပါ က်မေလာကမွာအမုန္းဆံုးလူစား၂မ်ိဳးရွိတယ္ ပိုက္ဆံနဲ႔အရာရာဆံုးျဖတ္တဲ့လူမ်ိဳးနဲ႔ အခ်စ္ကိုကစားစရာလို႔သတ္မွတ္တဲ့လူမ်ိဳး က်မယူဆထားတဲ့အခ်စ္ကအေရးႀကီးတယ္ အခ်စ္ရွိမွသာလူသားေတြရွိႏိုင္မယ္ထင္တယ္.....
🔔ကလင္ ကလင္🔔
Sa-annyeo....oppaဘယ္ကလွည့္လာတာလဲ ထိုင္ေလ
Hs-arrrဒီတိုင္းလာတာ wae??မလာေစခ်င္ဘူးလား အာ့ဆိုျပန္ေတာ့မယါ
Sa-ar ....arni oppaထိုင္ပါရွင္ လာေစခ်င္လြန္းလို႔ခက္ေနတာပါေနာ္
Jung hoseok oppaသူကက်မအေပၚအၿမဲေကာင္းတယ္ က်မအထက္တန္းsec yearမွာ oppaက ေနာက္ဆံူးႏွစ္ library မွာဆံုရင္းရင္းနွီးသြားၾကတာအခုခ်ိန္ထိပဲ...
Hs-songah yaနင္ခုထိ ဒီဆိုင္မွာပဲအလုပ္လုပ္ဦးမွာလား အျခားအလုပ္ေျပာင္းလုပ္ဖို႔စိတ္ကူးပါလား ညဖက္အရမ္းအႏၲရာယ္မ်ားတယ္ဟ
Sa-စိတ္မပူပါနဲ႔ songလဲရွာေနတယ္မေတြ႕ေသးပါတာ ေတြ႕ရင္ဒီအလုပ္ကထြက္မွာပါ....
Hs-ဒါဆိုoppaျပန္လိုက္အံုးမယ္ အေဒၚကေခၚထားလို႔ ညီေတာ္ေမာင္ဘာျပသနာရွာထားလဲမသိဘူး....
Sa- nae oppa
Songah ဆိုတဲ့ေကာင္မေလးကိုျမင္ျမင္ခ်င္းခ်သ္မိတယ္ ဒါမယ့္ဖြင့္မေျပာရဲဘူး သူသိလို႔ဒီတိုင္းခင္မင္မႈေလးေတာင္ပ်က္သြားမွာစိုးလို႔....