Pe data de 23 Noiembrie a inceput totul.
Denisa si Andrei s-au "combinat".
Cum s-au combinat? Stai ca iti spun acum.
Denisa si Andrei s-au cunoscut multumita Roxane-i,Roxana era "BFF" cu amandoi,dar ce-i doi nu stiau unul de altul.
Roxana vorbise intr-o zi cu Andrei la telefon iar Denisa a intrebat-o cu cine vorbeste.
Asa ca i-a spus ca vorbeste cu un prieten de al ei,Denisa a vrut sa il vada si fiind pe langa Andrei,Roxana a spus sa treaca pe acolo impreuna cu ea si sa il cheme afara pe Andrei.
Zis si facut.
Roxana si Denisa au ajuns in fata case-i lui Andrei,Roxana il suna pe Andrei.
"Ceau ba,ce faci?"-Roxana
"Stau,tu?"-Andrei
"Da uite..sunt in fata case-i tale,poti sa vii te rog putin afara sa vorbim ceva?"-Roxana
"Da,stai ca ies imediat"-Andrei
Da..pana aici suna bine,dar ghici ce..Andrei cand sa iasa afara cainele fugise afara,a inceput sa fuga ca prostul dupa el si l-a prins Roxana.
Si uite ca asa a dat Andrei de Denisa pentru prima oara.
Andrei le-a salutat pe amandoua si a luat cainele.
"Noa,de ce m-ai chemat?"-Andrei
"Pai voiam doar sa vad ce faci"-Roxana (radea ca o proasta,nu de parca nu e una)
"Doamnee,pentru atata ma aduci afara?"-Andrei (se uita intre timp la Denisa)
"Apoi noa"-Roxana
"Noa bine,hai ca mai vorbim ca trebuie sa imi cumpar incarcator ca pe celalalt l-am futut"-Andrei
"Binee,mai vorbim,ceauu"-Roxana
Roxana si Denisa au plecat iar Andrei s-a dus in casa sa isi ia pantofii.
Dar ghiciti ce,Andrei cand era in drum spre incarcator,a sunat-o pe Roxana.
"Auzi?"-Andrei
"Da?"-Roxana
"Cine era fata aia cu care ai venit?"-Andrei
"Denisa,o prietena buna,de ce?"-Roxana
"Da nu stiu,noa..e draguta"-Andrei (rade)
"Vrei sa vorbesti cu ea? E langa mine"-Roxana
"Nu,nu,nu..dar ai putea sa imi spui cum o cheama pe facebook"-Andrei
Desigur,conversatia s-a incheiat fix dupa ce a terminat de spus facebook-ul Denisei.
Ce frumos e pana aici :))
Andrei ajunsese acasa,direct,mesaj,Denisa,poze,au ras,bla,bla.
A doua zi s-au inteles sa iasa Roxana,Denisa si Andrei afara,habar nu mai am la ce ora a fost aia dar stiu ce era seara,Denisa locuia langa Andrei,Andrei langa Roxana,Roxana langa Andrei,dar pe strazi diferite.
Ramasesem la seara in care s-au vazut,stateau toti trei pe o strada invecinata,pe bordura,au inceput sa vorbeasca despre relatii,Denisa a inceput sa intrebe mai multe chestii despre Andrei.
Dupa un timp de vorba Denisa i-a spus lui Andrei sa mearga cu ea putin mai in spre coltul strazii cu ea,habar nu mai tin minte ce au vorbit atunci,dar se intamplase ceva,fix Andrei voia sa o sarute a venit mama ei cu masina dupa coltul strazii.
"Ce faci Denisa? Am spus la 00:00 in casa"-mama lu' Denisa
"Bine,scuze.Ceau Andrei"-Denisa
Denisa a urcat in masina si a plecat acasa,Andrei a mers inapoi la Roxana unde stateau si i-a spus ce s-a intamplat,au inceput sa rada ca doi prosti.
Se facuse 01:30,Andrei o conducea pe Roxana acasa,s-au oprit in coltul strazii,Roxana a aprins o tigara.
"Vrei?"-Roxana
"Nu mai fumez,ti-am mai spus"-Andrei
"Daca tu spui"-Roxana
Trec cateva minute,Roxana mai avea putin din tigara.
"Da-mi si mie putin"-Andrei
"Chiar vrei?"-Roxana
"Da ma"-Andrei
Iar Roxana ii da tigara lui Andrei,si uite asa Andrei se reapuca de fumat dupa 2 ani in care nu a mai fumat nimic,nici macar fumul de la gratar.
Si uite ca a mai trecut o zi.
Denisa l-a sunat pe Andrei si i-a spus sa iasa cu ea afara ca nu are cu cine sa fumeze.
Zis si facut,cand s-au vazut s-au dus spre cel mai apropiat parc si s-au asezat pe o banca,Denisa scoate un fir,Andrei cere si el.
"Ai spus ca nu fumezi"-Denisa
"M-am gandit sa ma reapuc"-Andrei
Nu mai tin minte ce au vorbit,scuze.
Sunase telefonul Denise-i,era mama ei,a spus ca trebuie sa se grabeasca acasa.
"Pot sa vin cu tine?"-Andrei
"Da,hai"-Denisa
"Cine era?"-Andrei
"Mami,apropo,mami crede ca suntem impreuna"-Denisa (rade)
"Ai de capu meu,pai daca totusi e asa,hai sa ii dam un motiv"-Andrei
"Cum adica?"-Denisa
Andrei o ia de mana.
"Hai sa fim impreuna"-Andrei
"Ok,nu refuz"-Denisa (rade)
Si dupa asta chiar nu imi amintesc ce s-a intamplat,dar uite ca acum ati aflat cum s-au "combinat" :))
Au trecut 3 luni de cand Denisa si Andrei erau impreuna,aici s-a intamplat prima cearta,Andrei aflase ca Denisa il inselase primele 2 saptamni de relatie si inca cateva secrete si minciuni asupra lui.
Facute si uitate,Andrei a trecut peste,a spus ca nu merita sa lasi totul asa usor de o parte,asa ca au continuat relatia.
A mai trecut o luna,in luna aceea au facut muuulte,aveti voi imaginatie.
Au facut 5 luni de relatie,devenise totul chiar ok in relatie,dar totusi era o problema..Mama lui Andrei plecase in alta tara,iar Andrei a fost nevoit sa se mute la bunici,chiar in partea cealalta a orasului,dar asta nu l-a impiedicat sa se vada cu Denisa,facea 2 ore pana la ea pe jos dar totusi le facea in fiecare zi...dar din pacate Denisa in fiecare zi il trimitea inapoi doar pentru ca se certau,au continuat asa timp de o luna intreaga.
6 luni de relatie,mama lui Andrei venise inapoi.
Mama lui Andrei ii propune lui Andrei sa mearga cu ea in Spania,Andrei a refuzat prima data,la fel cum a refuzat timp de 6 luni de relatie,el nu voia sa plece din cauza relatiei lui cu Denisa,dar dupa putin timp de gandit,Andrei si-a dat seama ca ar vrea sa mearga la mare cu Denisa,dar nu avea bani,asa ca a acceptat sa mearga cu mama lui dar cu conditia sa lucreze,voia sa stranga bani pentru a putea merge cu Denisa la mare.
Dupa niste discutii cu Denisa,niste discutii cu mama lui..s-a decis sa accepte si sa plece cu mama lui in Spania.
Si uite ca am ajuns aici,eu sunt in Spania de 4 luni,eu si Denisa ne-am despartit acum 2 luni,va intrebati de ce?
Denisa a iesit cu 4 baieti,m-a mintit de cateva ori..dar nu asta conteaza,conteaza doar faptul ca orice mi-ar fi facut,orice mi-ar fi spus..si orice rau pe care l-a facut asupra mea,pentru mine nu conteaza,eu voi continua sa o iubesc,chiar daca eu am terminat relatia,asta a fost doar o poveste scrisa pe scurt din cate s-au intamplat,de la telefoane sparte la ora 03:00, pana la psiholog si taieturi.
Iti multumesc in caz ca ai ajuns sa citesti tot mini rahatul acesta,ai grija de tine..si nu uita asta,cineva mereu e acolo si asteapta momentul sa iti ofere toata iubirea pe care ti-o poate oferii. ♥