Ajung cu Delia in camera si ne imbracam asa:
Eu:Delia:
Halatul deliei:
Halatul meu:
Si ne am pus tiarele pe cap si am dansat cu muzica data la maxim....
DUPA 30 DE MINUTE
Acum urama piesa Bilonera:
Si am dansat pana la final
Dupa ce se termina piesa o intreba-m pe Delia fara sa fiu atenta la ea care era stana de piatra si se uita la usa...
Alice-Ce piesa vrei?Ce zici de Shaky Shaky...???
Caut piesa vad ca Delia nu spune nimic si ma uit la ea era incremenita si o intreb ce are....
Alice-Delia ce sa intamplat?
Delia imi arata cu degetul si nu spune nimic ...Eu imi intorc capul si vad ca Namjoon si prieteni lui se holbau la noi.....
Alice-YAAAAA,
Sar repede pe pat sa nu vada bauturile si iam spus deliei soptind acopera alea si dupa vino cu mine ...
Delia le acopera si mergem impreuna in fata lor si îi intrebam ce vor...
Alice-Ce vreti...???
Jungkook-Ai spus ca sari pe noi daca intram!!!
Alice-Da dar am zis unu nu pe toti deodata....
Baieti rad......
Namjoon -Vrau sa te anunt ceva..
Alice- Ce ?
Namjoon-Mama si tata au plecat in vacanta in Jamaica timp de 1 luna...
Eu cu gura cascata ca eram extrem de fericita ca o sa stau nu mai eu cu Delia si o sa ne distram o gramada...
Alice-Ce...
Namjoon-Cum ai auzit..
Ma introc cu spatele la Delia si dari si tipam de fericire 2 secude dupa ma intorc cu fata la fratele meu sa vad ce mai vrea...
Namjoon-De ce sunteti asa fericite...???
Alice-Nu eram doar bucuroase ca va sta delia la mine deoarece nu pot sta singura..
Namjoon-Dar nu ai sa stai singura ai sa stai cu noi...
Alice - care voi???
Cu mine si baieti de acum vom sta aici...
Alice-Ceeee nu se poate..
Namjoon- Ba da se poate
Ma intorc la Delia cu o fata trista si îi spun in soapta*Ajuta-maaaa
V-Ce e periculoasa mica nu iti place sa stai cu noi.....?
Alice-Vad ca ai aceasi boala ca a lui Namjoon cu periculoasa mica..
Baieti rad.....
Alice-Nu spun ca.nu.imi place sa stau cu voi sunteti trupa mea preferta doar ca e dificil pt mine sa stau in casa singura cu 7 baieti.....
Jin-Lasa o sa mai vina si Delia la tine..
Alice-SERIOSSS?????
Namjoon-Da
Alice-Nu creeedd Yuupy
Alice-bine acum plecati din camera mea ca va dau veol la toti si delia va da asa ca paaaaaaBUNA SCUZE CA NU AM POSTA DOAR CA AICI IN LONDRA SCOALA O INCEPI MAI DEVREME SI NA SCUZE PENTRU GRESELILE GRAMATICALE NE VEDEM CU UN NOU CAPITOL KISSES😗😗😗😗
CITEȘTI
Fratele Meu Liderul BTSVol 1
Ficção AdolescenteAlice Kim o fata de 17 ani are un frate Kim Namjoon care este Liderul BTS. Alice va fii impreuna cu Jimin bias-ul ei ce o sa se intample dupa ce intervine ceva iar Jimin va trebui sa plece 1 an in Busan la familia lui si sa renunte la trupa si la Al...