MILOŠ
Polako se izvlačim iz kreveta, gledam da je ne probudim, imam dosta obaveza danas a najvažnija mi je da posetim njenu doktorku. Nisam siguran da je dobro ovoliko seksa u njenom stanju. Pazim i vodim računa da sam što nežniji ali ipak, bolje da proverim. Izlazim iz kupatila i gledam je kako blaženo spava isto kao onda, kad je postala moja. Prošle su godine i isto ako ne i jače je volim, kao onda.
1990 -a
Sunce se probija svojim zracima u sobu. Osećam toplotu na licu i neku težinu naa ramenu. Pogledam i vidim je, moju vilu. Sećam se prošle noći, najzad je postala moja. Iznenadio sam se da me nije zaustavila, ni jednim pokretom ni jednom reči, a kunem se, bio sam spreman da stanem iako je obožavam. Pitam se šta ju je slomilo onako, da li drskost njenog bivšeg verenika ili osećanja koja ima prema nama. Siguran sam da ima osećanja i sa njene strane, jer ovako se predaje samo žena koja voli. Drago mi je da mi se predala. Znam jedno, nikad je neću pustiti da ode od mene. Znam da je to sebično ali jednostavno ne mogu previše je volim. Da VOLIM JE prokleta bila. Zakleo sam se da nikoga neću voleti nakon Marine i njene izdaje, ali srce ne pita. Ova plavokosa sa očima boje čokolade me je očarala iako se uopšte nije trudila da me osvoji. Naprotiv, trudila se maksimalno da me otera od sebe. Polako se meškolji i budi, joj čarobna je a mene erekcija muči, znam da ne bi trebao da je diram ali ... Proteže se i pogleda me žmirkajući, pa se nasmeja.
- Dobro jutro, ljubavi! - kažem a ona me pogleda crveneći. Gledam i ne verujem svojim očima. Ona crveni, ona koja je prošla najsuroviju obuku kao da šeta modnom pistom crveni gledajući me.
- Dobro jutro - odgovara.
- Je si li dobro spavala?- pitam.
- Poput bebe... Miloše, je smo li koristili zaštitu? - pita me zgranuto. Nasmejem se.
-Ne brini, pazio sam. Mada bih voleo da ti budeš majka moje dece - dodajem.
- Uf, Miloše gde ti ode. Nismo još spremni za to, znaš šta nas čeka imamo druge prioritete. Razgovaraćemo o tome - kaže a crvenilo joj obliva obrve. Sva mi je slatka ali me nešto preseče kad reče da sam požurio.
- Zar ne želiš da budeš sa mnom? - pitam je , ne mogu da izdržim pa to ti je.
- Ma želim ali deca, još je rano za to. Ima vremena. Tek nam je 21 godina. Treba fakultete da završimo ima vremena za decu - reče mazeći se.
Gledam je i ne mogu da verujem. Ona je prihvatila da bude moja, da u pravu je imamo vremena za sve, sad imamo druge prioritete. Prihvatam njeno maženje i uskoro smo u zanosu , samo na trenutak je pustim da uzmem zaštitu i nastavljamo u nekom ludilu dostižemo raj.
2018.
- Da, sećanja su živa i bila je u pravu sledeće 4 godine smo proveli u nekom bunilu, usledio je raspad zemlje, inflacija, njena firma je propala ali ono što me najviše iznenadilo je njena odluka da da otkaz i otera barabe u tri lepe. Fakultet je završila pre mene ja sam malo kasnio zbog obaveza. Misije nas nisu mašile, tek tu sam video kakav je prefekcionista. Jedino mi je smetalo što nije htela ni ona kod mene da ide ni ja da idem kod nje. Kasnije mi je bilo sve jasno, plašila se da me onaj idiot ne otera kad sazna za nas. Joj kako je bio smešan kad se saznalo za nas dvoje, tad je već bila trudna i već smo bili vereni.
Bili smo kod njene sestre, prvo me je sekao pogledom kad sam se pojavio sa njom, a tek kad sam ne izdržavši da ga ne isprovociram prileteo i podigao malu Katu uz reči da mora da se čuva i ne diže teško, e da pogled ubija , tad bih pao mrtav. Posle me je presreo u gradu pretio, a onda vrhunac svega došao mi kući zahtevajući da je napustim. Već tad mi je bilo jasno da je bolestan. Ali da će ići toliko daleko da pokuša da nam ubije dete ni na kraj pameti mi nije bilo. Kad je babica priznala da joj je plaćeno da ubije naše dete, umalo je nisam ubio a kad mi je opisala osobu koja je to platila zanemeo sam. Tada sam ga ja presreo i zapretio da ću ga strpati u zatvor ako se približi Leni.
YOU ARE READING
Sudbina ili pogrešna odluka
RomancePriča o jednoj propaloj ljubavi, novoj ljubavi i borbi protiv stanja zvanog CEREBRALNA PAREZA, viđeno očima roditelja...Snaga ljubavi pobeđuje sve...a prelepi cover je uradila naša divna Večni sanjar....