Úgy éreztem nincsen tovább. Olyan érzések támadtak bennem, melyek negatív energiákat sugároztak a gondolataimba, ezzel felidézve a pesszimuzmust. Minden porcikámmal abba a gondolatba kapaszkodtam, melyben nem fog sikerülni megtalálni Jeromeot. Az Arkham egy nagyon veszélyes és védett hely. Szinte képtelenségnek tűnt bejutni oda. Annyi rendőr áll kint az összes bejáratnál, és ajtóknál, hogy lehetetlennek véltem találni a kiszöktetést. Valahogy mindig is éreztem, hogy Jerome bajba fog sodródni. Mindig is makacs volt. Amit kigondolt, ahhoz tartotta magát. Mikor még oly csöpp volt, és törékeny, folyton a naplóját bújta. Terveket szőtt. Folyton csak azt hajtotta, egyszer megbosszulja a családját. Akkor még olyan kicsi aggyal fel sem fogtam mennyire nehéz gyerekkora volt. Az anyja elhanyagolta, folyton folyvást csak ivott, egy éjszakás kalandjai voltak, sosem volt egy állandó apa. Jerome ikertestvére még halványan a szemem előtt van, körülbelül egyszer láttam életemben, akkor is olyan volt külsőre Jerome és ő, akár két tojás. Újból könnycseppek csordultak ki a szemem sarkából. Hagytam őket, hogy szabadon száguldozzanak arcomon. Odahajoltam az ablahoz, majd az elkezdtem kémlelni. Kezdett esteledni. Gotham gyönyörű hely volt, főleg éjszaka. Mikor a sötét utcákat csak a boltok fénye világította meg. Mikor az égre pillantottam és csak a csillagok halvány fényeit lehetett látni. Elköteleztem magam, nem tudott senki - és semmi sem eltántorítani. Agyalni kezdtem. Egész éjszaka azon gondolkoztam, hogyan lehetne bejutni az Arkhamba és kiszőktetni Őt, de terveim nem alakultak meg reggelre sem. A plafont bámulva próbáltam terveket szőnni, viszont mindegyik ötletben gyilkolnom kellett. Nem voltam képes hidegvérrel ölni. Akárhogyan is próbáltam elképzelni a tervem, nem állt össze a kép és még elképzelni sem tudtam azt, hogy valakit megölök. A vér látványától görcsbe szorul a hasam, szédülni kezdek, viszont volt olyan, hogy gyomrom tartalma is kikívánkozott jönni. Egyetlen célom volt,- Jerome kiszabadítása. Ha ez gyilkolással jár, ráveszem magam arra, akármennyire is húz a lelkiismeretem, és az undorom. De elhatároztam. Megteszem. Mindent érte. Az egyetlen fontos emberért az életemben.
ESTÁS LEYENDO
HELLO, MY FRIEND!
Fanfic¬ egy lány, kinek hazája gotham. a hely, ahol annyi ember vesztette életét, viszont mégis jenna szeretett otthona. jerome, az őrült fiú régi barátja, jenna újból gotham utcáira merészkedik annyi hosszú év után, ám a város korántsem olyan, mint amily...