Karşımda gördüğüm kişi benim hem çocukluk arkadaşım hem de ilk aşkım olan sinan'dı.
" zor olmadı ya sana sürpriz yapmak için burağa sordum." Dedi. Onu yıllardır görmüyodum. Yani yaklaşık 3 yıl olmuştu ve ben onu çok özlemişim ya.
" iyi yapmışsın gelsene." Dedim ve onu içeriye davet ettim. O benim her şeyimi bilirdi. Tahiri de bilmesi gerekiyodu.
" özledim seni." Dedi. O da bana aşıktı çocukken. Ama inşallah şimdi o duyguları son bulmuştur.
" bende özlemişim ya." Dedim ve sarıldım. Kokumi içine çekince hâla bana aşık olduğunu anladım. Ona hemen tahiri anlatmalıydım. Onu kırmak istemiyorum ama yapmak zorundaydım.
" sinan benim sana bir şey söylemem lazım." Dedim. Bana dinliyorum bakışı atınca bende konuşmaya başladım.
" bi sevgilim var adı tahir. Çok seviyorum ya. Yarın sizi de tanıştırırım." Dedim. Üzülmüştü.
" nefes benim sana olan duygularım hâla aynı. Hiç vazgeçmedim senden ve asla da vazgeçmiycem." Dedi. Onu biraz anlayabiliyodum. Bende aşk acısı çekmiştim.
" anlıyorum ama en azından vazgeçmeye çalışmalısın. Denemelisin." Dedim. Güldü.
" denerim." Dedi.
" ufak bi çanta getirmişsin. Az mı kalıcaksın." Dedim.
" evet sadece 1 hafta." Dedi.
" tamam yorgunsundur ben sana odanı gösteriyim." Dedim. Sonra ikimiz birlikte kalktık ve 2. Kata çıktık. Allahtan odalar hazırdı.
Onu odasına yolladıktan sonra ben salona geri indim. Saat da 1.30' du. Şuan kafam o kadar karışmıştı ki. Bi paket daha çikolata yemek istedim. Sanki çikolata beni sakinleştiriyo gibiydi.
Bi paket daha bitirdikten sonra bende odama çıktım ve uyudum.
*************************
Sabah uyandığımda aşağıdan sesler geliyodu. Sanırım sinan kahvaltı hazırlıyodu. Bende bekletmek istemediğim için hemen hazırlandım ve mutfağa indim.
Tam da tahmin ettiğim gibi kahvaltı hazırlıyodu.
" günaydın." Dedi. Yüzü gülüyodu. Onu böyle görmek çok güzeldi.
" günaydın." Dedim bende gülerek.
" otur hadi bende ekmekleri getiriyim." Dedi.
Ben oturdum o da ekmekleri getirdikten sonra oturdu.
" çok güzel olmuşsun hayırdır." Dedi.
" tahirle buluşucaz. Ya hadi sende gelsene tanıştırıyım sizi." Dedim.
yüzünde ki neşe bir kaç saniyeliğine düştü ama sonra yeniden gülmeye başladı.
" olur." Dedi istemeyerek.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı beraber topladık.
Tahir beni aradı. Dediği gibi.
" nefes 5 dakikaya ordayım hazır ol." Dedi.
" tamam canım ben zaten hazırım hem seni birisiyle tanıştırıcam." Dedim.
" hayırdır." Dedi.
" sen gel konuşuruz ya." Dedim.
" tamam." Dedi ve telefonu kapattı. Bende sinana döndüm.
" tahir 5 dakikaya burda olurmuş. Hadi gel kapıda bekleyelim onu." Dedim.
İstemeyerek kalktı oturduğu yerden. Sonra kapıya çıktık. Tahir dediği gibi 5 dakikaya gelmişti.
" nefesim." Dedi ve bana sarıldı.
" tahirim." Dedim.
" kimmiş benle tanıştıracağın kişi?" Diye sordu.
" sinan.. benim çocukluk arkadaşım." Dedim. Eğer ilk aşkım dersem kızabilirdi.
" merhaba." Dedi sinan ve tahire elini uzattı.
" merhaba." Dedi tahir ve ona uzatılan eli sıktı.
" hadi gidelim." Dedim. Biz tahirle arabaya ilerledik ama sinan gelmedi.
" siz gidin ya ben gelmiyim." Dedi. Onu çok iyi anlıyodum.
" ya gelseydin keşke." Dedim.
" yok ya belki sonra." Dedi. Tamam der gibi kafamı salladım ve arabaya bindim.
Tahirle beraber çivraya geldik. Burda doğru bi zamanda sinanın ilk aşım olduğunu söyliycektim. Bi de onun bana olan duygularını anlatıcaktım tahire.
" nefesim iyi misin?" Diye sordu. Neden sormuştu ki şimdi böyle bi soru.
" iyiyim tahir neden?" Diye yanıt verdim ve bende bi soru sordum.
" hiç düşünceli görünüyosun." Dedi. Evet ya anlatsam mı? Anlatmasam mı? diye düşünüyodum.
" yok bir şey ya sonra anlatırım." Dedim. Anlayışla karşıladı ve bana sarıldı.
Seviyorum be seni hemde canımdan çok seviyorum mert adam.
" tahir." Dedim.
" efendim nefesim." Dedi bana doğru dönerek.
" biliyo musun? Ben ilk burda aşık olmuştum sana." Dedim. Denize doğru bakarak.
" bende." Dedi. Bizim kalperimiz birdi.
" ya aslında ben sana bir şey anlatmalıyım." Dedim. Off nasıl yapıcam ya.
" anlat nefesim dinliyorum" dedi. Hmm peki anlattıklarımdan sonra acaba nasıl bi tepki vericeksin tahirim.
" ya ama kızarsın diye korkuyorum." Dedim. Yüzüne bakmaya bile korkuyodum şuan.
" ne olursa olsun anlat. Hem ben sana kıyamam ki." Dedi. Doğru bana kıyamazdın ama sinana kıyardın.
" tamam anlatıyorum ama önce bana söz ver. Bir şey yapmak, delirmem ve saldırmak yok. Tamam mı?" Dedim. Ben işimi sağlama alıyım da...
" tamam söz veriyorum." Dedi. Sözünde dururdu bu yüzden sinana da bir şey yapamazdı.
" tamam o zaman anlatıyorum." Dedim.
" bugün anlatabilecek misim? Nefesim." Dedi. Off ya bi de dalga geçiyo.
" geç sen dalganı geç." Dedim. Kızmıştım şuan ona.
" tamam kızma dinliyorum ben seni." Dedi. Merhametli adam işte kıyamiyodu ki bana.
" sinan varya..." dedim. Sonra durdum.
" eee nefes sinan ne?" Diye sordu.
" sinan..." hâla söyleyemiyordum. Ama biraz daha durursam. Gerçekten sinirlenicekti bu yüzden pat diye söyliyim dedim.
" sinan benim ilk aşkımdı."...........
Sizce sinan'ın burda ki rolü ne olucak?
Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)
Teen Fictionkaradeniz gibi olmaya çalışan bi kadın ve tam bir karadeniz adamı. aşkları ne kadar büyük olabilir ki? yeni hikaye yeni macera. bu hikayeyi umarım beğenirsiniz.