{ o n e }

217 36 61
                                    

MERHABA DEĞERLİ KARDEŞLERİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ KİMSE OKUMAZ AMA ÇOK HEVES ETTİM.
-
Luke elinin tersiyle kalp kırıklarının sıvılaşarak gözlerinden düşen hali olan gözyaşlarını silip burnunu çekti.

Elindeki benzin dolu bidonu daha sıkı tutarken karşısında duran arabaya bir adım daha yaklaştı.

Siyah, bakımlı arabanın etrafında bir tur dönüp içinde yaşadığı acı-tatlı anıları düşünerek bir hıçkırığın daha dudaklarından çıkmasına izin verdi

En sonunda attığı tur bittiğinde tekrar arabanın önüne geldiğini fark etti, nefretle ön camına tükürdü.

Acele etmesi gerektiğini kendine hatırlattı, saat gecenin bir yarısı olmuştu ve en ufak bir ses bile ıssız sokakta yankılanarak çok dikkat çekmesine sebep oluyordu.

Kendini sessiz olmaya zorlayarak elindeki bidonu kaldırıp benzini arabanın üstüne boca ettikten sonra bidonu umursamazca yandaki çimenliğin üzerine fırlattı.

Geriye çekilip yeni yeni ağırmaya başlayan havaya bakarak cebindeki kibrit kutusunu çıkardı. Kutunun içindeki kibriti çıkartıp yaktıktan sonra bir süre parmakları arasındaki ateşi izledi.

Kalp kırıklarıyla ve ihanetin acısıyla dolmuş mavi irislerindeki nefrete turuncu ateşte eklenmişti artık, kalbindeki yangın gözlerine kadar çıkmıştı tüm göğüsünü ve boğazını yakarak.

Son bir kez daha düşünmeden kibriti arabaya doğru fırlattı ve birkaç saniye içinde tamamen alev alan arabayı izledi.

Elini saçından geçirip birilerinin onu yakalayabileceğini düşünmeden arabaya bakmaya devam etti. Arabanın alarmı tüm sokağı inletirken çoktan birkaç evin penceresi açılmıştı ve meraklı suratlar dışarıya bakmaya başlamıştı.

Luke arkasından gelen boğuk sesle küçük bir kahkaha attı.

"Siktiğimin orospu çocuğu ne halt ettin sen?"

burn + mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin