cœur

252 23 3
                                    

Bir gün sonra...

Gece Taehyung Jin'in yanında kalmıştı.Tüm gece yüzünü izlemek için neleri vermeyecek olan Taehyung'un eline bu fırsat geçince o da değerlendirmişti doğal olarak.Jin'in yüzü yara bere içinde olsa bile hala parıldıyordu.

Sabah olduğunda doktor içeri girdi.O sırada Tae'nin gözleri yavaş yavaş kapanırken doktoru görünce ayağa kalktı.

"iyi olucak mı?!"

"Taehyung Bey,Seokjin Bey'i bir saate kadar taburcu edeceğiz haberiniz olsun şimdiden çok geçmiş olsun.Çıkmadan önce danışmaya uğrayın orda Jin Bey'in bir müddet kullanması gereken ilaçlar var."

"Pekala" Doktor kapıyı kapayınca Taehyung eşyalarını toparlamaya başladı.Jin uyanınca onun yüzünü görmesini istemiyordu.Ona bakıp son kez bir kağıt bulup ilaçlarını alması için not bırakarak hastaneden çıktı.

                                        *
                                    *      *

Taehyung sokaklarda boş boş gezinirken aklına Hyun-shik geldi.Onunla teke tek bir kavganın zamanı geldiğini düşünüyordu.Yurtta kaldığı ilk günden beri aynı odada kalsalarda aralarında samimi muhabbet geçmemiş Taehyung'un o çocuğu her gördüğünde midesi bulanmıştı.En yakındaki ecZaneden ilk yardım çantası aldı ne olur ne olmaz.

Şimdi yapacağı şey Hyun-shik 'in numarasını veya sosyal medya hesabını bulup yazmaktı.
Küçük çaplı bir araştırmadan sonra olduğu yerin konumu atmış ve tek gelmesini istemişti.Aslında nereye geldiğini kendide bilmiyordu boş boş yürmüş nereye gittiğini bilmediği bir otobüse binmiş ve ormanlık ama evlerinde olduğu güzel bir yere gelmişti.

Yaklaşık yarım saat bekledikten sonra bir kaç erkekğin onun oturduğu yerin oraya doğru hızlı hızlı yürüdüğünü görmüş ve ister istemez ayağa kalkmıştı.Erkekler yakınlaştığında Hyun-shik ve diğer bir kaç salak arkadaşı olduğunu gördü Taehyung.Kendini son kez toparlayıp yürümeye başladı çantasını yere atıp.

"Ben tek gel demiştim ama sen sürü toplamışsın.O kadar mı korkaksın kaltak"

Tae'nin dediğine karşılık hyun shik cevap vermemiş Taehyungun  üstüne yürümeye başlamıştı ilerlerken aynı zamanda omuzlarından taehyungu itiyordu artık taenin Canına tak etmişti bir anda hyun shik in ellerini tutup itti ve yere düşmesini sağladı üstüne çıktı ve suratına yumruk atmaya başladı aynı hyun sik in jine yaptığı gibi yumruk atmaktan bıktığı zaman ayağa kalkıp karnına bir tekme geçirdi ve suratına bakıp

"Canın acıdı mı yavşak"

Hyun shik bir şey dememişti ayağa kalkmaya çalışıyordu taehyung yine karnına tekme attı ve ayağa kalkmasına engel oldu

"Senin jine çektirdiğin acıların 2 kat fazlasını sana çektireceğim"

Diye bağırdı taehyung aşırı sinirlenmişti şu an onu öldürebilirdi ama biraz acı çeksin istedi bir kaç dakika sonra hyun shik yanında getirdiği adamlara "orada durmak için mi geldiniz" diye bağırdı ve adamların taeye doğru yürümeye başladı önünde 5 kişi vardı beş kişiyi aynı anda idare edemezdi herhalde birkaç adım geri gitti taenin arkasında bulunan ağaç onu durdurdu artık kaçıcak yer kalmamıştı aslında onlardan kormuyordu çünkü kendine çok önem vermiyordu ama Jin'i daha yeni bulmuşken bu hayattan çekip gidemezdi.adamların bir kaçı geride durmuş diğeri ise elini arkasına koymuş ve dibine girmişti Taehyung'un.

Taehyung ne olduğunu anlamıştı adamın arkasında sakladığı şey çakıydı.Taehyung bunu görünce ilk başta ne yapacağını bilemedi ama o çok fazla kavgaya tanık olmuş ve girişmişti - ve böyle adamlar kavgalarda çok olurdu.Taehyung Sırıtıp hızlı bir şekilde adamın elinden çakıyı almaya kalktı ama başaramadı.Ne yapacağını bilmiyordu şu an.Ölümcül bir yerime saplamasa iyidir diye düşünüyordu sadece.

"Beni öldürecek bir yerime saplamada en azından birde hapisanelik olma"Taehyung sırıta sırıta konuşuyor hareket dahi etmiyordu.O an adam sinirlendi ve Taehyung'un karnına çakıyı şapladı.Diğerleri panik olmuştu,Hyun shik "KAÇALIM" diye bağırınca koşmaya başladılar.Taehyung ise o acıyla yere çökmüş ve son enerjisiyle

"Götünüz yemedi kaçın beyni lise zamanlarında kalmış Velet'ler." Diye bağırdı.

Yapacağı şey belliydi.Babasını arayıp yurttan çıktığını ve ev istediğini söyleyecekti.Telefonu cebinden çıkardı ve kilit tuşuna bastı.Tam babasını arayacakken şarjının bir olduğu fark etti ve içinden küfürler savurdu telefona yinede şansını denedi ve babasını aradı babası "efendim"dediği sıra telefonun ekranı karardı ve kapandı.

Çaresi kalmamıştı beklicekti.Ayağa kalkmaya çalıştı biraz yürüse yola çıkıyordu ama yürüyemedi canı yanıyordu.Çantasına uzandı böyle bir şey olacağını tahmin ettiği için ilk yardım kutusu getirmişti yanında ama zerre nasıl kullanıldığı bilmiyordu.O da eline gelen ilk şey olan sargı bezini aldı ve karnına bastırmaya başladı.Çok fazla kan kayıp etmeye başlamıştı.Gözleri kapanıyordu ama iyiydi.

İki dakika geçmiş ama yoldan kimse geçmemişti.Taehyung'un iyice sararan yüzü ve gözleri birisinin geçmesini bekliyordu ve düşündüğü gibi oldu.Yoldan bir kız geçiyordu.Taehyung güçlükle Kıza gelmesi için işaret yaptı kızda onu o halde görünce küçük bir çığlık koparıp yanında geldi Taehyung'un.

"N'aptınız siz böyle.Ben hemşirelik okuyorum size yardım edebilirim,ilk yardım çantanız var mı?" Taehyung yanındaki çantayı uzattı ve zorlukla gözlerini açıp kıza baktı kız bir yandan konuşup bir yandan pansuman ediyordu.

"Tanrım kim ne yaptı sana bir baktım da benim yaşlarımdasın ve yakışıklısın sana nasıl yaparlar...okuyor musun sen...ne okuyorsun?"

Taehyung sinir olmuştu o burada geberip giderken kız saçma saçma sualler uzatıyordu ona.

"Aah...kapa çenenide pansuman yap...zamanı...değil..." Kelimeleri ağır ağır söylemeye başlamıştı.Gücü kalmamıştı.

"P-peki...bak şimdi buraya bir şey bastırıcam acırsa söyle -ki acıyacak."Kız elindeki pamuğu Taehyung'un yarasına bastırdı,Taehyung acıyla inlemişti.

Hellö guys ben geldim.

Yanlız kız gelmese ne olurmuş allah bilir.Çok nadir bölüm atmaya başladım kötü oluyor farkındayım ama suçum yok sadece çok doluyum bu aralar.
Özür diliyorum affetmeniz için alta bir taejin bırakıyorum

Özür diliyorum affetmeniz için alta bir taejin bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love Me Like An Angel | Taejin •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin