Bubles,akşam bir pijama partisi hazırlıyacağı için çok mutluydu,"Acaba kimleri davet etsem,hımmm"düşünmeye başladı,"Evet herkesi davet edelim,kalabalık iyidir"dediğinde donup kaldım,sonra toparlandım,açıklamasını netleştirmek,emin olmak adına tekrarladım"Yani herkesi mi davet edeceksin?" dedim,oysa," Hadi ama kardiş,eski yaşanmış ve bitmiş olaylar için kimseyi ayırt etmemeliyiz"dedi,bende canı sıkılmış bir halde"Tabii senin için demesi kolay"dedim,biraz oflayarak.
Akşam olduğunda,Jack'te gelmişti,off,her zaman bana sarkıyordu,elimi tutup,dudaklarına yaklaştırıyordu ve hemen çektim,oysa hiç aldırmadan bana sarkıyordu... (Bilmeyenler,Google' a Blossom × Jack Spicer yazabilir ama Blossom ×Brick,hayranları yazmasın,bence)Sonra gelenlere göz gezdirdim,Brick,Butch ve Boomer'da gelmişti,ister istemez yüzüme azda olsa bir gülümseme yayılmıştı.Sonra "D"mi,"C"mi,ile pjama partisini başlattık.Buttercup,şişeyi çevirdi,bir ucu bana bir ucu da Buttercup 'a gelmişti,Tabii Doğruluğu seçtim,En klassik soruyu sordu"Sevdiğin biri var mı?"dediğinde,biraz düşündüm sonra aklıma Brick geldi,onu süzdüm olabilirdi,"Evet var,yani sanırım ondan hoşlanıyorum ve bu şahıs şu anda aramızda"dediğimde,Jack ve Brick bana sırıttı.Devam ettik,şişeyi ben çevirdim,bir ucu bana bir ucu Jack Spicer'a geldi,Buttercup 'ta "Jack,Blossom 'a soruyor"diyerek bellirtti,Jack sırıttı ve "D'mi yoksa C'mi"dediğinde,"C"yi seçtim,oysa daha çok sırıttı"o zaman beni yanaktan öp,tabii istersen dudaktanda olabilir"dedi,gözlerimi devirdim,Buttercup ve Bubles bana tezaaruat ediyorlardı,mağlesef onu yanağından öpmüştüm,tamam yakışıklıydı ama benim için doğru kişi olduğunu sanmıyorum.Brick'e baktığımda,hiç memun gibi görünmüyordu.Biraz daha ilerleyince,Buttercup ve Bubles,video oyunu oynamayı önerdiler,herkeste bunu onayladı.Ben birinci konsolu elime aldım,Brick'te ikincisini aldı,televizyonun yakınındaki,yastıklara oturduk ve oyunu başlattık,ikimizde kazanmak istiyorduk ve büyük bir mücadelenin ardından ben kazandım.Tabiiki de Brick'in yüzüne bunu vurdum,oysa hiç aldırmadı sonra bizim yerimize,Buttercup ve Butch aldı,işte gerçek mücadele başlıyordu,Bunu kaçırmak istemiyordum,elimi kaseye daldırdım ama hiçbirşey yoktu,yanımdaki Bubles'a baktım,ağzı dolu bir şekilde konuşmaya başladı,"Şey,bütün çerezleri yediğimin farkında değilim"dedi,eminim öyledir,yerken dalıp gitmeyi nasıl başardı,hiç anlıyamıyorum.Mutfağa adımladım,biraz daha çerez koyacaktım,Bu sefer Bubles 'e bırakmıyacaktım...
Brick'in ağzından;
Biraz susamıştım,su içmek için mutfağa gittim,Bloss,arkası dönük bir halde,tabaklara cips koyuyordu sonra mutfağa birisinin girdiğini hissetmiş olacak ki arkasına döndü,çok masumdu,ona yaklaştım oysa,arkasındaki tezgaha gittikçe yaklaşıyor ve benden uzaklaşıyordu,bende onu kıstırdım,iki elimide onun geçemeyeceği şekilde tezgaha dayadım,onun dudağına yaklaştım,yaklaştım,dudağına yapıştım oysa ilk önce şaşırmış,gözlerini kocaman açmıstı,daha sonra bana karşılık verdi,dudaklarımızı ayırdığımızda,arkamızdan sahte bir öksürme sesi geldi,ikimizde irkildik ve birbirimizden uzaklaştık,bunlar Buttercup ve Bubles 'tı,"ay çok şirin"dedi,Bubles,Buttercup'ta bize hesap soruyordu," ne yapıyorsunuz burda siz,bakalım?"dedi,Blossom'da sinirlendi,"en azından biz sesinle,Butch gibi değiliz"diyerek,birşeyler ima ediyordu,sanırım,Buttercup 'ta yüzü kızarmış bir şekilde,içeriye döndü.Bubles'ta cipsleri aldı ve,"Bunlar bana anca yeter"deyip,bir sürü cipsi avuçlayıp,yemeye başladı,bunun üzerine Blossom'da"Hey onlar benim"diyerek,onun peşinden içeriye doğru adımlamaya başladı ama onun bileğine yapışıp kendime çektim,şaşırmıştı,"bunu,başka bir zaman tekrarlayalım,olur mu?"dedim,bıkmış ve birazda sinirli bir şekilde,kolunu çekip,içeriye yöneldi.Bende onu takip ettim.Bi ara Jack,Blossom'a sarkmaya başlamıştı,bende başlamadan,bu olayı bitirdim.Herkes kendine uyuyacak yer arıyordu,benimde daha uykum gelmemişti,Blossom'da tam karşımda uyuyordu,uyurken çok çekici görünüyordu,ona göz attım ve ona dudaktan,küçük bir öpücük kondurdum, oysa bunu hissetmiş gibiydi,biraz kıpırdandı.Biraz daha beklemem gerekiyordu daha sonra tek benim olacaktı,bu beklemeye değer bir ödüldü...Daha sonra bende kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Bundan sonraki bölümde,"Blossom×Brick" hayranları çıldırıcak....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blossom × Brick High school au....
FanficFarkettim ki,Blosick kitabı yok Yani türkçe kitapları yok.....okuyun güzel... Ancak bazı bölünmelere +18 koymayı düşünüyoruz takipte kalın...