XIII Kayıp Ruh

897 86 5
                                    

Merhaba, bazı kitapların adı yazmak istediğinizde biranda oluşan bir şey değildir. Zaman ve yazdıklarınız ilerledikçe şekillenir zihninizde bazende yazılanlar son bulduğunda ama benim için bu öyle olmadı. 

İlk Kayıp Ruh olarak yer edindi zihnimin bir köşesinde ama bir şeyin eksik olduğunu fark ettiğimde aynı zamanda beni de içinde yansıtabilecek bir farklılık olmasını istedim. 

13 sayısı bir çok farklı ülkede insanlar tarafından uğursuz olarak karşılansa da benim için hiç bir zaman öyle olmadı. Uğursuzluğuyla kabullendim hayatımda ama daha dikkat çekici olması gerektiğini düşünerek roma rakamlarıyla son şeklini almasını izin verdim. 

Böylece XIII Kayıp Ruh benim için son şeklini almış oldu ve konusunu kitabın içinde yaşanan olayları kendi belirlemiş oldu.. Kitabı okumak isteyen arkadaşlardan tek bir ricam var. O da adında gizli olanları, kitabı dikkatli bir şekilde okuyarak keşfetmeniz ve sonuna kadar okumaya devam ederek sizlerde bir heyecan uyandırmasına izin vermeniz. 

Bazen bitmiş bir kitap sadece sizlere yön vermez. İlk başta belirlenen kitabın adı şekillendirir yazacaklarınızı.

Kitabın sonuna ulaştığınızda ayrıntılı bir şekilde adının açıklamasını bulacaksınız.

Vote vererek beni desteklemeyi lütfen unutmayın ve yorumlarınızda buldunuz ayrıntıları benimle paylaşmaktan lütfen çekinmeyin. 



XIII Kayıp RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin