Surpriseparty

1.2K 31 0
                                    

Cecilie er alene hjemme*

Cecilies synsvinkel.

Jeg vågnede op til en seddel på mit nattebord, jeg læste den højt for mig selv.

"Hej Cecilie. Jeg synes at vi skal ud og shoppe endnu engang idag. Så tag det tøj på jeg har lagt frem til dig og vent på at jeg kommer og henter dig
- Emmy"

Hvorfor kunne hun ikk bare smse? Nå men jeg tog et bad og gik ind på mit værelse og fandt tøjet. En lyserød kjole med hvide stiletter? Ej, skal vi til fest eller sådan noget? Jeg tog det på og begyndte at krølle mit hår. Jeg elsker bare krøllet hår. Jeg tog lidt makeup på og kiggede mig en ekstra gang i spejlet, jeg så helt perfekt ud. Det bankede på døren og jeg gik derud for at åbne. Der stod Emmy, "kom indenfor søde" sagde jeg. "Hvorfor alt det her kjoleværk?" Tilføjede jeg. "Jeg synes at vi skulle se lidt lækre ud for engangs skyld" svarede hun og kiggede ned af sig selv. Hun havde en sort stram kjole på med sorte stiletter og selvfølgelig sat sit hår op i en franskfletning. Hun tog min hånd og trak mig med udenfor, der holdte en bil. "Perrie vil gerne med ud og shoppe, så hun tilbød at køre" sagde Emmy. Jeg krammede Perrie og hun gengældte det. Vi satte os ind, sjovt nok havde alle os tre pænt tøj på. Vi stoppede ved Et kæmpe center. Vi tog hinanden i hånden og begyndte at gå ind i centeret. "Jeg skal have nogen nye jeans" sagde jeg. Vi alle satte kurs mod vero moda. Jeg fandt nogen flotte blå jeans så jeg valgte at prøve dem. Jeg gik ind i omklædningsrummet og begyndte at klæde mig af. Jeg tog mig god tid da jeansne var ret stramme. Da jeg endelig havde fået dem på så jeg mig i spejlet, de sad perfekt på mig.

Nialls synsvinkel.

Jeg har fået besked fra Emily om at de er kørt, så nu er det bare med at ringe til alle venner og veninder og invitere dem herover. Emily havde lagt en elastik i døren så den ikk lukkede efter sig, jeg var nemlig i nærheden. Surprisepartiet skulle jo foregå hjemme hos Cecilie. Jeg skrev rundt til alle der blev inviteret, lidt efter kom der 3 biler, Det var selvfølgelig 1D drengene og deres kærester. Og Cecilies og mine fælles venner, Jonas, Milla, Francisco og Tinka. Vi mødte dem på touren, og de var mega søde. Jonas og Milla er 19 år mens Francisco og Tinka er 17. Francisco og Tinka er spanske, og de andre er engelske. Alle sammen bor i London. Vi alle bar en masse pynt ind og Tinka var kørt ned til konditoriet for at hente kagen. Det her skulle nok blive den bedste års dag med min pige.

-

Vi fik alt pynten på plads og kagen var også på plads, det var en to lags kage med chokolade og et billede fra første gang vi kyssede. Jeg smilede stort og pludselig fik jeg en besked,
"Niall vi er lige ved at være der.."
Det var Emily. "Alle sammen gem jer, de kommer" sagde jeg. Jeg fandt et gemmested bag sofaen. Døren gik op og vi alle sprang op og råbte "SURPRISE!". Hun fik et chok. Jeg trådte frem og gik hen til hende.

Cecilies synsvinkel.

Jeg blev virkelig forskrækket, "Niall" grinede jeg. Jeg krammede ham. "Tillykke med årsdagen smukke" sagde han. "Ilm skat" sagde jeg. Jeg kyssede ham og en masse tog billeder. Vi satte noget musik på og alle begyndte at danse. Vi alle satte os lidt efter til bords. Liam rejste sig. "Jeg ved godt det ikk er en særlig stor fest, men jeg vil gerne lige sige et Par ord". Vi alle smilte.
"Cecilie og Niall, nu har jeg kendt jer i Lang tid. Specielt dig Niall. 4 år med dig og drengene er stort. Især når du er så lykkelig som muligt. Jeg kan huske første gang jeg fik at vide af dig at du synes at hende der så sød ud. Og plejede på Cecilie. Da hun så blev så over glad at hun faktisk næsten faldt om, var du så sød og hjælpe hende. Jeg er virkelig stolt over at i er blevet sammen så længe, og faktisk er i helt igennem et perfekt par. Lad os bare blive enige om at jeg håber i bliver sammen længe!" Sagde han. Jeg sad med tåre i øjnene det samme gjorde Niall. Vi alle begyndte at klappe og Liam satte sig så ned. "Græder du Niall?" Spurgte jeg. "Ja, det var simpelthen så sødt" sagde han og tørrede en tåre væk. Jeg krammede ham.
Jeg skulle skære kagen for, så derfor rejste jeg mig. "Tak til alle jer der kom" sagde jeg og skar for.

-

Senere om aftenen var alle gået hjem, undtagen Niall. "Smukke jeg er så glad for at vi er sammen" sagde han. Jeg krammede og kyssede ham. Det udviklede sig til et Snav. Han løftede mig op og bar mig ind i min seng og jeg klædte mig af. Så kan i vidst godt gætte hvad der så skete. Og ja, jeg er 15. Så det er ikk ulovligt.

___________________________
Uha uha! Undskyld min historie er meget indviklet, men har meget at se til. Jeg er virkelig glad for at i læser den. Næste kapitel handler om Cecilies 16 års fødselsdag. Håber i kan lide det her kapitel. 💕

Live while we're young [1D & 5SOS]Onde histórias criam vida. Descubra agora