Emrecik: Evet mi?
Emrecik: Sen bana Evet dedin
Emrecik: Allaaaaaaaaaahh
Emrecik: Prensesim beee
Emrecik: Seni seviyorum güzelim💞💞💞
Gülerek mesajları okudum. Deliydi cidden deliydi. Hilal ve Tolga beden dersini krize cevirip kavga etmişlerdi. Beste ve Ben Tolganin yanına gitmiştik.
Anlamadığımız bir sekilde biz üçümüz gruba göre daha yakındık. Bu da aynı mahallede oturup, hep görüştüğümüzdendi bence. Ama benim çok ayrı bir kahramanım vardı. Yusuf.. 5 yaşından beri birlikteydik. Ayrılmazdık hic.
"Tolga sende sanki Hilal'ı hiç bilmiyorsun yani. Klasik Hilal.." diyen Besteye baktım.
Hilal Tolgaya 12lerdeki Melisi izlemekle suçlamıştı. Oysa ki Melis benim komşumdu. Ve arkadaştık. Bunu bilmesine rağmen Tolganın üstüne gidiyordu.
"Beste.. daha kac kere diyeceğim kız sadece arkadaşım diye. Ben onun Kadir'ine karışmıyorum" dediğinde Tolgaya hak verdim. Kadir Hilalin komsusuydu. Ve her gün site icindeki parkta voleybol çalışıyorlardı.
"Bence bu sefer Tolga haklı.." diye mırıldandım.
"Bence de minik, ama bunu gelde senin inatçı arkadaşına anlat" diyen Tolgaya baktım. Bizim ekip bana minik diyordu. 1.59'dum. Ve Hilal 1.62 oldugu icin en kisa ben kalıyordum. Lakabımdan mutluydum ama.
"Minik, gaza getirme ya Hilal hayatta özür dilemez" diyen Besteye göz devirdim. Sarışın işte ne olacak. Salak.
"Bende dilemeyeceğim Beste, yoruldum" diyip yanımızdan giden Tolgaya baktım. Haklıydı.
"Haklı, Hilal abarttı" diyip gözlerimi karşı banktaki Hilal ve Mineye çevirdim.
"Kesinlikle haklı, yakında Hilal bizi de istemeyecek" diyip gülen Besteye baktım.
"Aslında.. ya cidden öyle bisey de varsa?" Diye bana bakan Besteye diktim gözlerimi.
"Yok yaa sanmam ama kıska-" cümlemi tamamlayamadan çalan telefonuma baktım.
Emrecik arıyor...
"Enişte beyle konuş sen ben Hilalin gazını alayim" diyerek yanımdan uzaklaştı Beste.
"Alo?"
"Bu çok resmi güzelim, Alo aşkım'ı seçerdim.." diye gülen Emreye göz devirdim.. tabi görmedi.
"Hilaller kavga etti onunla uğraşıyorduk, yazamadım kusura bakma Emrecik"
"Deme şunu ya, pisman ettin ya dediğime" "yengeeeeeeee"
"O sesler ne öyle kim sesleniyor bana yenge diye?"
"Ali işte, Sana geçen gece telefonu açıp Emreciğin telefonu buyrun diyen salağın"
"Elleme Aliyi iyi anlaşacağım onunla hissediyorum"
"Izin vermiyorum güzelim, neyse sesini duymak icin aramıştım, seni seviyorum kendine dikkat et"
"Sende dikkat et bende seni, öptüm"
"Öptüm o güzel gözlerinden mutluluğum"
Emreyi tam olarak sevmiyordum. Bunu hissediyordum.
Bestemmmm: Baristirdik, hadi gel sende sınıfa kimyacı gelir şimdi.
Aslımmmm: Tamammmmm
Koşarak sınıfa çıktım. Kimse o salak adamın dersine gec kalmak istemezdi.
Sınıfta girip yerime oturdum. Sınıfta cam kenarindaydim. En önde Burcu ve Ece vardı. Arkalarında Umut ve Mert, sonra Mine ve Alper sonra ben ve Beste en sonda Hilal ve Tolga, yan sıradaki son sirada ise Efe ve Oğuzhan vardı. Sınıfı seviyordum ama bizi daha çok.
Cok iyi dostlarim, iyi bir sevgilim vardı. Mutluydum.
*** 1 Hafta Sonra ***
Derslerin bitmesi ile dolmuşa gittim. Beste ben Tolga ve Efe dolmusla gidip geliyorduk. Efe bize ne çok yakın, ne de çok uzak oturuyordu. Ama cok gelmezdi bizim oraya evde gitar calmak daha hoşuna gidiyordu.
Dolmuşta boş yer bulup Beste ile oturduk. Tolgalarda çantalarını kucağımıza vermişti. Yol 20 dakika olunca ayakta canta ile zor oluyordu. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.
Shawn Mendes & Hailee Steinfeld- Stitches
Aşıktım bu şarkıya. Size biraz kendimden bahsedeyim. Ben Aslı Korkmaz. 3 çocuklu bir ailenin ortanca çocuğuydum. Bir abim ve birde bücür bir erkek kardeşim vardı. 11.siniftim. Arkadaşlarım okuldakiler dışında Yusuf var birde ayda yılda bir buluştuğumuz 8. Sınıf arkadaşlarım.
Durakta inip Beste Tolga ve ben eve yürümeye başlamıştık. Ama bir mesaj gelmesi ile yürüyememem bir olmuştu.
053* *** ****: Seni üzmek istemezdim Aslı ama Emre seninle beraber 3 kızla daha çıkıyor.
📷 Fotoğraf
Gelen fotoğrafı açıp incelerken Tolga telefonu elimden çekti.
"Ben bu çocuğu mahvederim, benim miniğime kim bunu yapabilir?" Dediğinde gözümden bir yaş düşmüştü bile.
"Doğruluğunu bilmiyoruz Tolga saçma sacma davranma kızı üzuyorsun.." diyen Besteye sarıldım.
Tolga o numaraya mesaj atmıştı.
Aslı K.: Sen kimsin niye sana inanayım ben?
053* *** ****: O kızlardan biri benim kuzenim onun icin takip ederken baska bir kızla opusurken gördüm, seninle çıktığını da Ali diye bir arkadaşı ağzından kaçırdığında duydum.
Aslı K.: Teşekkür ederim
053* *** ****: Rica ederim, iyi günler.
"Gördün mü Beste bak doğru inanmıyorum nasil güvendim ben bu çocuğa..." diye söylenen Tolgaya baktım.
"Parka çağıralım, yüzleşeyim.. ama sadece üçümüz diğerlerine gerek yok şimdi, Emre gelicek olursa ararız"
"Tamam miniğim" diye sarılan Tolgaya sarıldım.
Bakalım Emre Bey ne işler karıştırıyor?
Yeni kurgu. Bu daha yaşıma uygun oldu galiba 🙋 +10 vote +10 yorum.
Sizi seviyorum.