Το επόμενο πρωί προχωράμε με τον Justin προς το γραφείο του μπαμπά. Πραγματικά δεν έχω ιδέα τι εννοούσε με το γράμμα του. Απορώ βέβαια άμα αυτό που εννοούσε βρίσκεται στο γραφείο του. Δεν νομίζω μιας και είμαι πολύ προφανές μέρος, έτσι θα δούμε μήπως υπάρχει και κάποιο στοιχείο και θα πράξουμε ανάλογα. Το γραφείο του μπαμπά βρίσκεται στο κέντρο της πόλης σε μία 9οροφη πολυκατοικία στο ρετιρέ. Εκεί υπάρχουν κι άλλα δικηγορικά γραφεία και γραφεία άλλων εταιρειών.
Φτάνοντας έξω από το επιβλητικό κτίριο κοίταξα πίσω. Όλα είναι τόσο συνηθισμένα. Άνθρωποι πηγαίνουν στις δουλειές τους, άλλοι κάνουν βόλτα.
Μπήκαμε μέσα προσπερνώντας τον αδιάφορο θυρωρό ο οποίος δεν μας έριξε κανένα βλέμμα και μπήκαμε στο ασανσέρ. Όταν φτάσαμε προσπεράσαμε το άδειο γραφείο πια της Kim και μπήκαμε στον μπαμπά ήταν όπως το είχε αφήσει την τελευταία φορά, πάντα συμμαζεμένο, όλα στην εντέλεια. Ακόμα και τα στιλό του ήταν στοιχισμένα.
Μέσα στο γραφείο υπάρχει μία βιβλιοθήκη με ράφια γεμάτη με φακέλους και έγγραφα. Το δωμάτιο συμπληρώνει ένας μεγάλος δερμάτινος καναπές και πολυθρόνες μπροστά στο γραφείο για τους πελάτες.
Έκατσα στη μεγάλη καρέκλα μπροστά από το γραφείο του μπαμπά και το δέρμα έτριξε. Τίποτα δεν θύμιζε το τι έχει γίνει. Το ημερολόγιο του ήταν ανοιχτό στην ημερομηνία της σύλληψης. Φυσικά δεν μπορούσε να διανοηθεί τι θα γινόταν. Άρχισα να ψάχνω τα χαρτιά που είχε πάνω στο γραφείο του και στα συρτάρια. Δεν μπορούσα να καταλάβω κάτι, όλα ήταν για υποθέσεις του.
Κοίταξα πίσω μου να δω που ήταν ο Justin. Εκείνος έψαχνε στη βιβλιοθήκη. Κάθε τόσο πνιγόταν και έβηχε από τη σκόνη που υπήρχε πάνω στα βιβλία καθώς έχει άσθμα.
- Άμα δεν μπορείς μην ψάξεις εκεί
-Έλα ρε συ, θυρίδα ψάχνουμε. Είναι δυνατόν να έχει εδώ; Λογικά να σκεφτούμε.
-Ωραία, και που να ψάξουμε;
-Σε μέρη που είναι πιθανό να υπάρχει, όπως ταχυδρομείο η μια τράπεζα.
Γύρισα στα χαρτιά να ξαναδώ καλύτερα.
Όσο ήμουν σκυμμένη όμως μου ήρθε μια σκέψη απότομα.
Βγήκα τρέχοντας έξω στο γραφείο της Kim. Όλα τα συρτάρια ήταν ανοιχτά και άδεια, προφανώς η αστυνομία έκανε έλεγχο.
Σκάναρα το χώρο. Ένα κάδρο με μια φωτογραφία της Kim απο την αποφοίτηση της, με το πτυχίο στο χέρι. Στη χρυσή κορνιζα κάτω κάτω είναι χαραγμένο: Carpe Diem. Στράφηκα απέναντι, στα ράφια στον τοίχο. Είχαν μεγάλα ντοσιέ με διαφάνειες. Τρία απο αυτά ήταν ανοιχτά και αφημένα στο γραφείο. Οι αστυνόμοι μάλλον κατάλαβαν ότι δε θα τους βοηθούσαν και δε τα έψαξαν παραπάνω
ESTÁS LEYENDO
Το όραμα
ParanormalΗ Katherine αρχίζει να βλέπει τρομακτικά και περίεργα οράματα. Όταν βρίσκει τροπο σύνδεσης ανάμεσα τους ανακαλύπτει οτι έχει ένα χάρισμα. Που είτε θα τη βοηθήσει είτε θα την παρασύρει σε μια υπόθεση...Που δε θα μπορεί να ξεφύγει...Κρυμμένες αλήθειες...