Συναντηθηκα με τον Niall σε ενα παγκακι.
"Κατσε" μου προτεινε να κατσω διπλα του.
"Τι ηθελες να μου πεις;" ρωτησα
"Για εκεινο το θεμα του Λιαμ...λοιπον ακου'"
"Οχι Niall δε θελω να ακουσω τιποτα αλλο."
"Σε παρακαλω ακουσε με πρωτα"
"Ενταξει σε ακουω"
"Θυμασε τοτε που ειχα αργησει στο σχολειο;Στον δρομο για το σχολειο συναντησα τον Λιαμ με μια κοπελα,πριν τα φτιαξετε.Στον 2ο μηνα χωρισαν και μετα απο αυτο βρηκανε τη κοπελα νεκρη.Οταν τα ειχε με εκεινη την Annie τον χωρισε επιδη τον βαρεθηκε αλλα μετα απο αυτο η κοπελα εξαφανιστηκε.Και τελος,Στον 1ο μηνα χωρισε με την Sasha και η κοπελα αυτοκτονησε γιατι δεχοταν πιεση απο καποιον αλλα δεν μας ειπε ποιον.Δε σου φαινεται περιεργο;Σε παρακαλω προστατεψου.Σε νοιαζομαι δε θελω να παθεις τιποτα."
"Οντως ειναι περιεργο αλλα μαλλον θα ειναι συμπτωση.Παντως ευχαριστω." ειπα και τον αγκαλιασα κι εφυγα.
Μολις γυρισα σπιτι δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο τον πατερα μου.
"Αγαπη μου εγω και η μητερα σου αποφασισαμε να μεινεις αυτη τη βδομαδα με εμενα στο Παρισι."
"Οχι.Οχι δεν θελω.Θα μεινω εδω στο L.A ."
"Καλα αφου το θες.Τα λεμε" και τερματιστηκε η κληση.Απο τοτε που χωρισαν οι γονεις μου ειμουν στην ηλικια των 5.Καθε φορα αυτοι αποφασιζαν που θα μεινω χωρις να με ρωτανε.Αλλα αυτη τη φορα επιτελους αντεδρασα.Δεν ηθελα να παω γιατι αυτη τη βδομαδα ερχετε ο Λιαμ.
"Μαμαα" φωναξα αλλα αποτι φαινεται δεν ηταν εκει.Ειχε παει να επισκεπτει μια φιλη της στο νοσοκομειο και θα εμενε εκει για 2 μερες. Εφτιαξα ζεστη σοκολατα,πηρα μπισκοτα και ανοιξα την τηλεοραση.Ακουσα τον ηχο του κουδουνιου.Δεν ηξερα ποιος ειναι.
"Λιαμ;;; τι κανεις εδω;;;" ειπα κι επεσα στην αγκαλια του.
"Γυρισα να σου κανω μια εκπληξη.Μου ελειψες.Τωρα θα με αφησεις να περασω;" ειπε κι εδειξε το εσωτερικο του σπιτιου μου.
Αφου μπηκαμε μεσα καθησαμε στον καναπε αγκαλια και μιλουσαμε.Μηπως ο Niall κανει λαθος;Ο Λιαμ ειναι καλος οπως παντα.Δεν συμπεριφερεται ασχημα.Ομως ξαφνικα με διεκοψε απο τις σκεψεις μου ο Λιαμ φιλοντας με παθιασμενα στον λαιμο.Συνεχιζε και πιο κατω.Πλησιαζε το στηθος μου.Ποτε δεν ειχε ξανασυμβει αυτο.
"Σταματα Λιαμ."
"Γιατι μωρο μου;" ειπε συνεχιζοντας να με φιλαει.Τον απομακρυνα με τα χερια μου.
"Ε τι εγινε τωρα ρε μωρο;Τι παθαινεις;" ειπε θυμωμενος.
"Προχωρας πολυ γρηγορα απλα." Ειδα τον αλο του εαυτο.Τον εαυτο που μου ειπε ο Niall.
"Μα τι να κανω αφου σε θελω" ειπε κι εβαλε τα χερια του στους γοφους μου χουφτωνοντας με απαλα.
"Λιαμ.Οχι." του ειπα αυστηρα αλλα εκανε πως δεν με ακουγε.Χωρις να το καταλαβω εβαλε τα χερια του στην μπλουζα μου και με μια του κινηση την εβγαλε.Ομως ξεπροβαλε ενας απροσμενος 'φιλος' του απο το παντελονι του.Αρχισε τοτε να αφηνει υγρα στιγματα στο στηθος μου.Τοτε θυμωσα πολυ.
"Λιαμ καλυτερα να φυγεις." ειπα θυμωμενη.
"Πφ καλα φευγω.Θα τα πουμε skype." ειπε κι εφυγε.
YOU ARE READING
Change My Mind-greek fanfiction Niall Horan
FanfictionΗ Amelie ζει τη ζωη της σαν μια φυσιολογικη εφηβη.Τον τελευταιο καιρο τα εχει με ενα αγορι που το θεωρει τον 'καταλληλο'.Ομως κατι της αλλαζει ολοκληρη την ζωη.